Piotr_P Napisano 14 Kwietnia 2017 Share Napisano 14 Kwietnia 2017 Jak widać kilka rzeczy będzie do poprawy jak np. zaczep holowniczy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 14 Kwietnia 2017 Share Napisano 14 Kwietnia 2017 No i ten nieszczęsny zespół napędowy w jednym kawałku. Skala skalą, ale ta "dwuwymiarowość" się rzuca w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 14 Kwietnia 2017 Share Napisano 14 Kwietnia 2017 Będzie fajny półprodukt do zrobienia wersji ciągnika armat przeciwlotniczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plastikk Napisano 14 Kwietnia 2017 Share Napisano 14 Kwietnia 2017 Jest w Empikach już?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 14 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 14 Kwietnia 2017 Ja kupiłem w kiosku na pasażu w Kauflandzie....Trzy sztuki mieli.....pierwszy raz chyba od dłuższego czasu terminowo wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 15 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 15 Kwietnia 2017 Ramka D...np. Na czwartym zdjęciu. Na nim były podpierane działa "jedno ogonowe" jeśli dobrze doczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_G Napisano 17 Kwietnia 2017 Share Napisano 17 Kwietnia 2017 Pytanie do speców od C4P - ta konkretna wersja jakie działa mogła holować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 17 Kwietnia 2017 Share Napisano 17 Kwietnia 2017 W testach armaty 105 i 120 mm, w praktyce armaty 120 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 17 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2017 Miałem zrobić galerię ale widzę ,że sporo trzeba podstawkę poprawić bo pełna amatorka wyszła....tak to jest jak się cały dzień o galerii myśli ,a robota w połowie zrobiona....ehhh. Amatorka......Wyszedł demonstrator technologii....galeria po poprawkach będzie.... Z dotychczasowych uwag na pewno do przesunięcia ściana grodziowa bo fabryczna przy otwartej kabinie rzuca się w oczy,że brak miejsca na nogi. Ja swoją przesunąłem. Delikatne jest też połączenie słupków szyby. Ja swoje złamałem cztery razy,podczas robienia czterech wersji brezentu. Ten mi się nawet podobał do czasu zrobienia zdjęć. Chusteczka po nasączeniu wikolem zbytnio opadała. Ta jest z rozwałkowanego Green Stuffu. I zaczynają się schody... Wahacz. Jeśli dobrze czytam http://derela.republika.pl/c4pl.htm To ten typ wahacza występował już w nowszym typie czyli z zamknięta kabiną podobną do tej z Fiata 621. Kicha panie..... Czyli łączymy część z ramki D czyli zaczep z poprzednią wersją -późną. Teraz kwestia progu/stopnia. Jak widać po porównaniu z modelem widać dwie różne wersje. Przy okazji widać też dodatkowe oparcia wzdłuż burt i dodatkowe poprzeczki między stelażami do mocowania tych oparć.....o braku klaksona w modelu nie wspomnę Inne jest też usytuowanie mocowania szyby- bardziej na masce niż w kabinie jak pokazuje FtF. Kwestia koła zapasowego... Instrukcja podaje lewy błotnik,jak w przypadku późnego modelu tymczasem...... Upsss. Jest pod ramą. Błotniki tylne też nie mają spadku/ukosu z tyłu jak te na modelu !!!!!!!! Inne też jest koło napędowe oraz inny typ kół przednich. Ich nie podmienię bo nie mam skąd/z czego.... Pewnie i daj Boże, Jarekk mnie przeprostuje w moich wywodach ,bo ja mam dopiero po zrobieniu modelu wątpliwości czy to oby na pewno wersja wczesna czy jakaś hybryda z wykorzystaniem "uniwersalnych" części ramek. Wiem,że swoje teorie podpieram na zdjęciach z testów nad zmotoryzowaniem artylerii ale innych nie mam do potwierdzenia różnic. Inne zdjęcia wczesnych wersji są mało wyraźne lub ze złego kąta ,na podstawie którego niewiele można zasugerować jak np zdjęcia z parad wojskowych. Rany....Tygrysy,Pantery,T-34 opisane do ostatniej śrubki a temat polskiego sprzętu w przysłowiowej " czarnej d...e"..... Tak więc nurtują mnie następujące kwestie: -wahacz -koło zapasowe -stelaż z dodatkowymi oparciami -progi i błotniki tylne -mocowanie szyby. -koło napędowe -koła przednie Jakby ktoś poratował rysunkami czy wyraźnymi zdjęciami jak zapinano pod zaczep ogon armat to byłbym wdzięczny.... Póki co idę czytać WLU nr100.....może tam coś trafię jeszcze..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 18 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 18 Kwietnia 2017 Jako,że dziś już edytować nie mogę dewagacji ciąg dalszy.... Dziś rozkminiłem też, że burty boczne są za wysokie ( o jakąś jedną listwę) chyba powinno być 5 desek zamiast 6. Względem maski powinny być niższe. Burty kabiny też dużo za wysokie. Oparcia na stelażu wychodzą jakoś na równo z maską,lub delikatnie powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FLECZER Napisano 19 Kwietnia 2017 Share Napisano 19 Kwietnia 2017 Też się szykuję do walki z tym modelem Najpierw chcę powalczyć z wahaczem. Zobaczymy co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 22 Kwietnia 2017 Share Napisano 22 Kwietnia 2017 Pewnie i daj Boże, Jarekk mnie przeprostuje w moich wywodach ,bo ja mam dopiero po zrobieniu modelu wątpliwości czy to oby na pewno wersja wczesna czy jakaś hybryda z wykorzystaniem "uniwersalnych" części ramek. Wiem,że swoje teorie podpieram na zdjęciach z testów nad zmotoryzowaniem artylerii ale innych nie mam do potwierdzenia różnic. Inne zdjęcia wczesnych wersji są mało wyraźne lub ze złego kąta ,na podstawie którego niewiele można zasugerować jak np zdjęcia z parad wojskowych. Tak więc nurtują mnie następujące kwestie: -wahacz -koło zapasowe -stelaż z dodatkowymi oparciami -progi i błotniki tylne -mocowanie szyby. -koło napędowe -koła przednie Witam i już spieszę z wyjaśnieniami. Tyle wiem. Model jest łatwym misz-masz wcześniejszego modelu i wyszła hybryda której nie było. Docelowo miał naśladować ciągnik o numerze rejestracyjnym 7245. Stawiam, że była to jedna sztuka do testów. Odkryta kabina, siedzenia po bokach. Ta wersja chyba nie spełniła oczekiwań, bo przerobiono ją radykalnie. WLU 100 strona 45- góra - C4P "7245" jako zupełnie inny ciągnik. Wersja bliska ostatecznej, jednak nadal krótki wahacz i bardzo mała skrzynia. Docelowe C4P miały już długi wahacz i trochę dłuższą skrzynię. Zaczep do armaty jest bardzo podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 22 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 22 Kwietnia 2017 Dzięki za wyjaśnienia. Więc zakup kolejnego modelu w zasadzie tylko po to by przerobić go na testowy egzemplarz. Można i tak Nawet nie zwróciłem uwagi, że egzemplarz ma faktycznie krótszą skrzynię w stosunku do późniejszych modeli. Po przeróbce kabina wygląda bardziej jak modele Wz.34 tylko z inną "paką" Jarekk , a co możesz napisać na temat koloru farby? Do poprzedniego użyłem oliwkowego Vallejo z rozjasnieniami do modulacji. Niemniej jednak nas pewno za jasny wyszedł. Testowy ciągnik wygląda na bardzo ciemny. Może powinienem użyć ciemniejszej oliwki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 22 Kwietnia 2017 Share Napisano 22 Kwietnia 2017 Akurat ten model będzie nadawał się do łatwego przerobienie na ciągnik przeciwlotniczy. Co do "krótkiego" ciągnika, to wojenne były oparte na "długich" ze zmienioną skrzynią i zaczepem. Jeśli chodzi o kolor to w zasadzie jest OK. Można powiedzieć, że to zwykła oliwkowa farba i odrobina brązu. Pewnie ten brąz można wyciągną i filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzype Napisano 30 Lipca 2017 Share Napisano 30 Lipca 2017 Drogi Jarku! Czy masz jakieś rysunki albo lepsze (poza jednym mi znanym) zdjęcia tego pojazdu c4pp p-lot? Przy okazji pytam się Ciebie, jako specjalisty w temacie o wnętrze wieży karabinowej 7tp (czyli tej z dwuwieżowej wersji)? edit: Mam też pytanie, czy wersja warsztatowa naprawdę istniała, czy też jedyne zdjęcie wersji warsztatowej jakie znam to jest wz34? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLO Napisano 30 Lipca 2017 Share Napisano 30 Lipca 2017 Proźba do Jarka wstaw nowe zdjęcia bo inaczej cały temat traci sens a jest jak najbardziej potrzebny pozdrawiam OLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerzype Napisano 31 Lipca 2017 Share Napisano 31 Lipca 2017 Właśnie, temat potrzebny. Mam tego wczesnego i chciałem zrobić warsztat polowy, ale nie mam pewności co do zabudowy, gdyby było więcej onfo o plot to zrezygnowałbym z pierwszej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_G Napisano 27 Września 2018 Share Napisano 27 Września 2018 Odkopuję. Dla zainteresowanych przeróbką opisywanego modelu na ciągnik artylerii przeciwlotniczej mam bardzo dobrą wiadomość. Otóż w numerze specjalnym WLU poświęconym wz.34 i C4P są zamieszczone oryginalne, zwymiarowane rysunki tej wersji. Można dłubać, a może któraś z firm specjalizujących się w konwersjach wypuści odpowiedni zestaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.