Szymon Pasternak Napisano 7 Stycznia 2018 Share Napisano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Wiatam. Na powitanie chciałbym przedstawić wam mojego ulepka ;) Jak w tytule jest napisane jest to P-51D Mustang. Jestem amatorem i to jeden z pierwszych moich modeli które zeszły z taśmy produkcyjnej;) Wiem że nie jest to może mistrzostwo ale mam nadzieję że nic się nie stanie gdy pokażę go na tym zacnym forum ;) Jest to mój jeden z pierwszych modeli Edytowane 8 Lutego 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eldiabllo Napisano 7 Stycznia 2018 Share Napisano 7 Stycznia 2018 Kolego musisz wrzucić foty na jakiś serwer typu fotosik.pl skopiować link do zdjęcia A podczas dodawania trzeba kliknąć najszybciej w ikonę . Pozdrawiam i czekamy na zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dbariusz Napisano 7 Stycznia 2018 Share Napisano 7 Stycznia 2018 Witaj, nie wstawisz na forum zdjęć bezpośrednio z komputera, musisz skorzystać z jakiegoś hostingu zdjęć, np Imgur https://imgur.com/ Tu masz instrukcje http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=238&t=54974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon Pasternak Napisano 7 Stycznia 2018 Autor Share Napisano 7 Stycznia 2018 Kolego musisz wrzucić foty na jakiś serwer typu fotosik.pl skopiować link do zdjęcia A podczas dodawania trzeba kliknąć najszybciej w ikonę .Pozdrawiam i czekamy na zdjecia Taraz jest dobrze ? Skorzystałem z Imgur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
letalin Napisano 7 Stycznia 2018 Share Napisano 7 Stycznia 2018 Prze-sa-dzi-łeś! Ze wszystkim co w zamyśle miało być śladami eksploatacji. Z drobiazgów: Mustangi operujące z Anglii nie miały anteny drutowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...