ewpiga Napisano 13 Lutego 2018 Share Napisano 13 Lutego 2018 Nie znam się, nie wiem do czego te figurki..dostałem w prezencie od kolegi piotrkur do pomalowania. Palce u dłoni były uszkodzone..zrobiłem więc z blaszki jakieś szpony chronione taszką. Dodałem kilka blaszek od siebie. Podstawka, kawałek plastikowej płytki. Pasek kartonu oklejony papierem bibuły chusteczki higienicznej. Do wydobycia faktury posypany drobnym piaskiem. Krajobraz. Więcej ofiar. Wszelkie dziury i puste przestrzenie między „ciałami” zapycham postrzępionym papierem chusteczki higienicznej, co ma imitować podarte szmaty. Oryginalny fabryczny cokół dopiekłem do mojej podstawki zaś samą figurkę uniosłem nieco wyżej nad cokolik wklejając pod nogi plastikowy „patyk” Zależało mi na wydobyciu efektu wiejącego wiatru więc zrobiłem nową większą pelerynę pofalowaną wiatrem. Jak zawsze posłużyłem się papierem chusteczki. Wygodą w maskowaniu klejenia był szew między „starą” peleryną a kożuchem. Różnicę wysokości zniwelowałem modeliną i wypełniłem pustą przestrzeń krajobrazu „pozorantami” Podstawka gotowa. Na fotkach widać, że wymaga jeszcze w niektórych miejscach wypchania dziur papierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matthew Napisano 13 Lutego 2018 Share Napisano 13 Lutego 2018 Czym będziesz malował? Oleje artystyczne, czy akryle? Jedziesz aerkiem figurki, tj. jakieś bazowe kolory, czy całość pędzel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin M. Napisano 13 Lutego 2018 Share Napisano 13 Lutego 2018 Ludzik. Toż to Rotten Lord. Dałby Ci za tę potwarz Nie znam się, nie wiem do czego te figurki. Jak kto wie do jakiego systemu pasują (pewnie w każdym się taki paskud przyda), to można nimi grać w gry. Ale jako solo tez ładnie wyglądają na półce. Fajny apgrejd. Czekam co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...