milczacy Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 Tak sobie powolutku dłubię, uczę się. Horten Go 229 / Ho IX - Zoukei Mura BAe Harrier GR Mk.7 - Revell 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 fajne maleństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandrivecs Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 Podobają mi się i to bardzo. Tylko czy waszym zdaniem Harrier nie ma zbyt bardzo "wybrzuszonej" osłony kabiny? Oszklenie nie powinno być bardziej obłe? Niedociągnięcie zestawu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 hmm nie znam się na wersjach ale jest taka obła ta owiewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milczacy Napisano 19 Lutego 2020 Autor Share Napisano 19 Lutego 2020 Ja też się "nie znam" (dlatego się wypowiem ) - ale wydaje mi się że ta owiewka jest taka dziwna, aby zwiększyć widoczność podczas manewrów 'pionowych'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grane Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 Do Gr.3 były "płaskie" od Gr.5 "napompowane".Modele super, miło że w 144 coś się dzieje. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noxet Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 Ładne mikrusie. Jakimi farbami malowałeś (numery) Harriera? Sam przygotowuję się do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 19 Lutego 2020 Share Napisano 19 Lutego 2020 Oba maleństwa bardzo ładne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...