hampel08 Napisano 26 Kwietnia 2020 Napisano 26 Kwietnia 2020 Hej! Otwieram warsztat dla podstawki pod ukończonego Lynxa AH-7 oraz ekipę quadowców, galeria tutaj: Nie mam doświadczenia w budowie podstawek oprócz jednej pustynnej dla Humvee w 1:48. Korzystam z tutoriali na youtube i poradników na forach oraz facebook. Dzisiaj wybrałem rozmiar podstawki i po pierwszej przymiarce wyszło, że 20x33cm będzie OK: Następnie wyciąłem styrodur w takim rozmiarze i naniosłem plan rozmieszczenia obiektów. Po tym dokleiłem wzniesienia terenu i skał: Pod styrodurem dokleiłem panel podłogowy zostawiam do wyschnięcia, jutro w planie modelowanie styroduru i wycięcie rowu (będzie suchy, bez wody) Cytuj
mandrivecs Napisano 26 Kwietnia 2020 Napisano 26 Kwietnia 2020 Dobry temat! Szkoda, że nie 1/35. Cytuj
hampel08 Napisano 26 Kwietnia 2020 Autor Napisano 26 Kwietnia 2020 Zapraszam i liczę oczywiście na Waszą pomoc a skala akurat 1:48 bo w takiej były te zestawy z Airfixa. Przygodę z 1:35 zacząłem niedawno przy T-60 i podoba mnie się będą kolejne tanki na pewno, ale to po tej pracy Cytuj
mandrivecs Napisano 26 Kwietnia 2020 Napisano 26 Kwietnia 2020 Śmigło w 1:35 zajęło by pół biurka..! Cytuj
hampel08 Napisano 29 Kwietnia 2020 Autor Napisano 29 Kwietnia 2020 Chwila przerwy ale czas zabrać się za rzeźbienie w styrodurze Mój przyjaciel pinterest podpowiada takie zdjęcia jeśli chodzi o prowincję Helmand, gdzie chcę ulokować moją ekipę. Jesli możecie coś doradzić w kwestii formowania skał to chętnie poczytam. Na razie dłubię nożykami z różny,mi końcówkami to jest dobre Cytuj