Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja H2 carbon


cayman

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Dorotka napisał:

 

Jeżeli tak, to ja zostaje przy tym co mam... Tu na złomie, bez podkładu nawet i zbytniej staranności 😉

 

egnlwES.jpg

Na jakim ciśnieniu malowane i jaką dyszą? Na mokro czy kilka warstw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dorotka napisał:

 

Ja wszystko maluję dyszą 0,4. Ciśnienie małe, nie patrzyłem jakie. Jedna warstwa. 

Chrom ALC kładzie się na ciśnieniu 12 PSI , warstwa jednorazowa z tzw. podmuchami samego powietrza dotąd ,aż osiągniemy  efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, ale serio Mołotowa można potem dotykać, wszelakie moje spotkania z tym produktem i palcowania kończą się popsuciem i zmatowieniem efektu :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, toled napisał:

Ej, ale serio Mołotowa można potem dotykać, wszelakie moje spotkania z tym produktem i palcowania kończą się popsuciem i zmatowieniem efektu :D 

 

Nie wiem co mam napisać... Jestem bezradny, kiedy ktoś napisze, że modele trzeba myć przed malowaniem, używać wody, albo czegoś nie dotykać... To na Forum pojawia się wielokrotnie... Chyba zacznę pisać "ja mogę dotykać"... Co do Molotowa, jak w przypadku każdego innego chromu (lub lustra w domu) nie należy go dotykać zbyt często, a jeszcze lepiej robić to w takich rękawiczkach: https://nowa.e-pat.pl/pl/p/a/18206. Musi też całkowicie odparować, nie wyschnąć... 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niczego nie mogę dotykać, ja mam takie palce, że nawet jak są po myciu, to zostawiam ślady na lodówkach z warstwą antypalcową 🤣

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, cayman napisał:

Jak się Kolegom podoba to tak zostawiam ,bo w realu wygląda jeszcze lepiej a fotki tego nie oddają .

Mi się podoba bardzo i wierze ci na słowo :) 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ,żeby by nie było że zawsze jest z górki.  Między chłodnicą a przewodem wodnym powstała szpara i tu nie ma co panikować ani też na siłę dociskać bo może być gorzej, coś się ułamie,złamie....tu do akcji w chodzi klej CA ( ja używam Kropelki i nigdy mnie nie zawiodła jak i również służy za szpachlę) .

Robimy tzw. spaw

 

ida3d3.jpg

 

i ojojoj ale się porobiło ( bez paniki) delikatnie szlifujemy a potem osłaniamy miejsce,, operacji na otwartym sercu''

 

50uDIt.jpg

 

robimy zaprawki aż do skutku

 

7d0pe9.jpg

 

i spaw zrobiony bez uszkodzeń

 

382FWQ.jpg

 

jak trzeba robimy korekty.

I teraz już z górki ...😜

 

nxAHEq.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały Update.

Powoli ku końcowi , bo pozostało ubrać motorek w resztę kapoty i Finito. Dodatkowo dorobiłem rurkę-przewód ,który idzie wzdłuż ramy skąd -dokąd nie udało mi się ustalić mimo,że posiłkowałem się Owner manual Kawasaki. Doszła też sonda w układzie wydechowym przed katalizatorem.

 

0wxQmm.jpg

 

Z blaszki aluminiowej dorobiłem mocowania-klamry przewodu hamulcowego przy przednim błotniku.

 

FR8jIa.jpg

 

Górna półka z manetkami i steering damperem.

 

fvGmJV.jpg

 

Dolot powietrza do turbo sprężarki z carbonizowany.

 

7Yw511.jpg

 

 

XSOrTj.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.