Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja H2 carbon


cayman

Rekomendowane odpowiedzi

Trzecia przymiarka, tłumik z opaską w carbonie . Muszę się zastanowić nad malunkami całego układu wydechowego tak, żeby wszystko trzymało się kupy. Teraz zostaje dorobienie sondy przed katalizatorem i może dojdzie logo na tłumik.

 

kw0iVj.jpg

 

vWeXNq.jpg

 

uD3YY8.jpg

 

 

 

Edytowane przez cayman
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GTiStyle napisał:

Spawy jak powstały? 

Jest parę sposobów np.

Z dwuskładnikowej masy plastycznej typu Muliput , Magic sculp  ,paluchem rolkujemy bardzo cienkie wałeczki ,nakładamy na powierzchnię gdzie ma powstać spaw , z pomocą wody usuwamy delikatnie  naddatki i na koniec okrągłą rurką ( igła lekarska ucięta pod kątem )  imitujemy spaw

 

img2517b.jpg

 

Następny sposób , z dwóch stron oklejamy taśmą maskującą miejsce gdzie ma powstać spaw i klejem CA w żelu ( Kropelka żel )

na wykałaczce bądź szpilce zapuszczamy w szczelinę ,która powstała między taśmami maskującymi i od razu ściągamy taśmy.Jak wszystko wyschnie skalpelem likwidujemy naddatki, wszystko wyrównujemy papierem ściernym i następnie kładziemy podkład i patrzymy co urzeźbiliśmy. :szok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GTiStyle napisał:

Oczywiście,

Z drugiej strony nie popełnia błędów ten, który nic nie robi :)

Dokładnie , a do odważnych świat należy.Ile błędów popełniłem przy modelowaniu i nie tylko🤨 ,a potem poprawki aż do skutku.

Przypomniało mi się motto mojego Kolegi z innego forum:

Człowiek bez pasji to producent gówna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam do jutra ,żeby sobie dobrze wysechł i sprawdzę . Pierwsze co to delikatnie potraktuję szmatką celem usunięcia tzw.odkurzu a potem zobaczę jak się zachowuje w paluchach. Kolega z PWM-u go używał i twierdzi ,że jest trwalszy niż Alclad.

Edytowane przez cayman
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek powracając do poprzedniego postu , mogę powiedzieć ,że chrom Spaz Stixa jest trwalszy niż chrom ALC.

Trochę się pobawiłem z malunkami rury wydechowej , na koniec trochę się popudruje i powinno być Ok.

 

yk7c2w.jpg

 

eCBkbt.jpg

 

ejoGoB.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, cayman napisał:

Ja na tym odcinku wydechu nie zastosowałem chromu. Tu poszedł Super Iron SM203 , Silver na spawy, hot metal fiolet ALC i exhaust manifold ALC.

Przednia część wydechu będzie w Chromie.

 

Ja się odniosłem jedynie do trwałości :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.