Jump to content

Kawasaki Ninja H2 carbon


cayman
 Share

Recommended Posts

4 godziny temu, Dorotka napisał:

 

Jeżeli tak, to ja zostaje przy tym co mam... Tu na złomie, bez podkładu nawet i zbytniej staranności 😉

 

egnlwES.jpg

Na jakim ciśnieniu malowane i jaką dyszą? Na mokro czy kilka warstw?

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Dorotka napisał:

 

Ja wszystko maluję dyszą 0,4. Ciśnienie małe, nie patrzyłem jakie. Jedna warstwa. 

Chrom ALC kładzie się na ciśnieniu 12 PSI , warstwa jednorazowa z tzw. podmuchami samego powietrza dotąd ,aż osiągniemy  efekt.

Link to comment
Share on other sites

Ej, ale serio Mołotowa można potem dotykać, wszelakie moje spotkania z tym produktem i palcowania kończą się popsuciem i zmatowieniem efektu :D 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, toled napisał:

Ej, ale serio Mołotowa można potem dotykać, wszelakie moje spotkania z tym produktem i palcowania kończą się popsuciem i zmatowieniem efektu :D 

 

Nie wiem co mam napisać... Jestem bezradny, kiedy ktoś napisze, że modele trzeba myć przed malowaniem, używać wody, albo czegoś nie dotykać... To na Forum pojawia się wielokrotnie... Chyba zacznę pisać "ja mogę dotykać"... Co do Molotowa, jak w przypadku każdego innego chromu (lub lustra w domu) nie należy go dotykać zbyt często, a jeszcze lepiej robić to w takich rękawiczkach: https://nowa.e-pat.pl/pl/p/a/18206. Musi też całkowicie odparować, nie wyschnąć... 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra ,żeby by nie było że zawsze jest z górki.  Między chłodnicą a przewodem wodnym powstała szpara i tu nie ma co panikować ani też na siłę dociskać bo może być gorzej, coś się ułamie,złamie....tu do akcji w chodzi klej CA ( ja używam Kropelki i nigdy mnie nie zawiodła jak i również służy za szpachlę) .

Robimy tzw. spaw

 

ida3d3.jpg

 

i ojojoj ale się porobiło ( bez paniki) delikatnie szlifujemy a potem osłaniamy miejsce,, operacji na otwartym sercu''

 

50uDIt.jpg

 

robimy zaprawki aż do skutku

 

7d0pe9.jpg

 

i spaw zrobiony bez uszkodzeń

 

382FWQ.jpg

 

jak trzeba robimy korekty.

I teraz już z górki ...😜

 

nxAHEq.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mały Update.

Powoli ku końcowi , bo pozostało ubrać motorek w resztę kapoty i Finito. Dodatkowo dorobiłem rurkę-przewód ,który idzie wzdłuż ramy skąd -dokąd nie udało mi się ustalić mimo,że posiłkowałem się Owner manual Kawasaki. Doszła też sonda w układzie wydechowym przed katalizatorem.

 

0wxQmm.jpg

 

Z blaszki aluminiowej dorobiłem mocowania-klamry przewodu hamulcowego przy przednim błotniku.

 

FR8jIa.jpg

 

Górna półka z manetkami i steering damperem.

 

fvGmJV.jpg

 

Dolot powietrza do turbo sprężarki z carbonizowany.

 

7Yw511.jpg

 

 

XSOrTj.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.