LuckyStrike Napisano 10 Października 2021 Share Napisano 10 Października 2021 Cześć, Z góry przepraszam jeżeli post umieściłem w nieodpowiedniej sekcji forum. Czy ktoś z was mógłby polecić jakiś dobry model czołgu dla osoby zaczynającej przygodę z modelarstwem? Najchętniej z okresu drugiej wojny światowej w skali 1:35. Zaznaczę że z zagadnieniami związanymi z malowaniem, weatheringiem, dioramami miałem już do czynienia przy okazji gier bitewnych. Natomiast nie mam zupełnie doświadczenia w budowie modeli. Z góry dziękuję za każdy komentarz/odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 10 Października 2021 Share Napisano 10 Października 2021 Nieśmiertelna, niewymiarowa, pantera od Tamiyi Model jest prosty w budowie jak konstrukcja cepa, a przy tym tak tani, że jak coś się sp… to nie będziesz płakał 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuckyStrike Napisano 10 Października 2021 Autor Share Napisano 10 Października 2021 Co masz na myśli pisząc niewymiarowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 10 Października 2021 Share Napisano 10 Października 2021 To jest model z końca lat 60. Żeby zmieścić silniczek, który japońce tam wsadzali, odpowiednio zmienili wymiary modelu. Tak więc mimo iż na pudełku stoi „1:35” to na pewno nie jest to ta skala Czyli w tym wypadku „niewymiarowa” = „nie trzyma skali” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuckyStrike Napisano 10 Października 2021 Autor Share Napisano 10 Października 2021 Ok, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...