RH Posted November 21, 2021 Share Posted November 21, 2021 (Kolejny model do pastwienia sie nad nim ) Kolejna "łódeczka" opuściła KWM-RH (filia okrętowa .Model pancernika rosyjskiego z I wś "Gangut" model sprzedawany przez Revella ale w oryginale to przepak Zvezdy 1:350 . 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cdarek Posted November 21, 2021 Share Posted November 21, 2021 fajny...podoba mi się.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal_G Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 Podoba mi się. Nie znam się więc zapytam - lufy głównego kalibru w tej samej wieży mogły mieć inny kąt podniesienia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.A.V. Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 (edited) 8 minut temu, Michal_G napisał: lufy głównego kalibru w tej samej wieży mogły mieć inny kąt podniesienia? oczywiście : Edited November 22, 2021 by M.A.V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertmodelarz Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 9 minut temu, Michal_G napisał: Podoba mi się. Nie znam się więc zapytam - lufy głównego kalibru w tej samej wieży mogły mieć inny kąt podniesienia? Pewnie że mogły: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iron Duke Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 Z pudła czy coś dołożyłeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marczenko Posted November 22, 2021 Share Posted November 22, 2021 Myślę że relingi na bank są dołożone fototrawione. A sam model bardzo ładny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RH Posted November 22, 2021 Author Share Posted November 22, 2021 2 godziny temu, Iron Duke napisał: Z pudła czy coś dołożyłeś? Dodałem pokład drewniany .,relingi i metalowe lufy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...