Skocz do zawartości

Bolkow 105 C Airfix 1/72


Vieh_san

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zaklepuję sobie warsztat ;D Byłem ostatnio na pchlim targu i trochę sobie starych modeli pokupowałem, to był jeden z nich. Nie mam doświadczenia ze starymi modelami, bo za modelarstwo (nie licząc podstawówki 2003-2006r) poważniej zabrałem się niecałe 2 lata temu. Muszę przyznać, że szkiełko wygląda ładnie, jeśli chodzi o szczegóły to wiadomo, nie jest to najbardziej szczegółowy model jaki widziałem, no ale ma lekko 30 lat. Mam nadzieję, że da się coś z niego zrobić. Martwię się trochę kalkomaniami, czy dadzą się kłaść. Teraz pytanie do szacownego grona, czy ktoś go kiedyś sklejał? Na co mogę zwrócić uwagę? I czy są jakieś kalkomanie gdzieś dostępne, bo szczerze mówiąc szukałem, ale nie widzę za bardzo nic ;/ Także, jeszcze chwilę zajmie mi zanim się za niego zabiorę, ale dam mały trailer w postaci zdjęć ;D (No chyba, że okaże się, że to jakiś biały kruk i jest warty ze 100 tysięcy ;D to się zastanowię czy kleić xD)

MoJdM5F.jpg

 

zFZ0zmt.jpg

 

A71C43c.jpg\

 

VcyFSx2.jpg

 

vRtMkoO.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! To i ja popatrzę!

Kalkomanie zeskanuj, w razie gdyby coś się z nimi działo. A jakbyś miał jakieś jajcarskie malowanie na myśli, to ja bym mógł Ci pomóc coś w Corelu narysować, to ktoś by Ci potem może to wydrukował.

To życzę powodzenia w budowie i pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pmroczko dziękuję, czuję się pewniej, z tym skanowaniem to dobry pomysł nie wpadłem na to. Jeśli chodzi o własne kalkomanie to bym już wcześniej próbował, bo corela też troszkę ogarniam (bo pewnie chodzi o to, żeby wektorowa grafika była?), tylko co z tym dalej zrobić? Jak to zamienić w kalkomanię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach