Skocz do zawartości

Problem z farbami do aerografu


Kudacior

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem początkującym modelarzem i mam problem z farbami. To znaczy każdą farbę jaką bym nie użył z rozcieńczalnikiem czy bez jest tak samo, otóż błyszczy się mimo, że jest matowa. Testowałem to na mr hobby h, tamiyi xf oraz mrp, jedne się błyszczą bardziej, drugie mniej. Co dziwne wcześniej też to doświadczyłem po czym „samoistnie problem się pozbył” ale teraz znowu to wróciło

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krn78 napisał:

Czym rozcieńczasz? Podkład też wychodzi błyszczący?

Sprawdzałem to na mr leveling thinner i tamiya x-20a. Podkładu jeszcze nie sprawdzałem ale to chyba nie ma znaczenia bo wcześniej nic się nie błyszczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powierzchnia wygląda bardzo fajnie.

Próbowałeś zgasić ten ,,połysk"  bezbarwnym matem?

Na jakim ciśnieniu malujesz? 

Moze warstwa wychodzi taka bardziej ,,mokra" ? I daje połysk...

Dżizas, że by mi się tak zawsze udawało taką satynkę położyć 😀.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, myszaty napisał:

Powierzchnia wygląda bardzo fajnie.

Próbowałeś zgasić ten ,,połysk"  bezbarwnym matem?

Na jakim ciśnieniu malujesz? 

Moze warstwa wychodzi taka bardziej ,,mokra" ? I daje połysk...

Dżizas, że by mi się tak zawsze udawało taką satynkę położyć 😀.

Sprawdzałem na ciśnieniu każdym począwszy od 1 bar aż do 2 bar. Problem w tym, że wcześniej po malowaniu farba była od razu matowa a teraz świeci się jak psu ja....

"Moze warstwa wychodzi taka bardziej ,,mokra" ? I daje połysk..." dokładnie tak jest, tylko,  że wcześniej jak była taka "mokra' warstwa to się nie błyszczało i było zupełnie matowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, myszaty napisał:

No kurde przy 2 barach powinna w locie schnąć...