tornado Napisano 17 Września 2008 Share Napisano 17 Września 2008 Prace nad ruchomym dyszlem zakończone powodzeniem Kilka postów wyżej jest dyszel z wypraski. Przemku gdzie Ty widzisz dyszel bo ja widzę tylko zaczep holowniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinfire Napisano 17 Września 2008 Share Napisano 17 Września 2008 Przejęzyczył się z tym dyszlem... a co do opon kol. Sokalski napisał, że mu się nie zapadły, co jest bardzo pozytywne, chociaż aż niewiarygodne przy ogumieniu revella, ja mam sklejoną z revella drabkę Metza na podwoziu Mercedesa i w tym modelu ogumienie wygląda jak by auto złapało kapcia. Być może do simby dali coś solidniejszego, bo w tym drabki lipa, mam w 3/4 ukończonego Unimoga RW-1 i tam kapcia nie załapał, ale jest znacznie lżejszy itd. Powodzenia... czekam na dalsze relacje z budowy tego ślicznego kolosa!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 17 Września 2008 Autor Share Napisano 17 Września 2008 Prace nad ruchomym dyszlem zakończone powodzeniem Kilka postów wyżej jest dyszel z wypraski. Przemku gdzie Ty widzisz dyszel bo ja widzę tylko zaczep holowniczy Oj no rypie mi się wszystko. Myślałem, że to jest dyszel, bo wygląda jak dysza i mogłoby się tak nazywać Czyli, że dyszel to jest ta część przyczepy (to ramię takie) , z takim uchem itd? Opony wyglądają na solidne, a w DLK faktycznie opony są tak miękkie i delikatne, że aż strach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trucknology Napisano 17 Września 2008 Share Napisano 17 Września 2008 Tak, dyszel jest w przyczepie Ładnie idą roboty, sprzęg fajnie wygląda, bardziej realistycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinfire Napisano 5 Października 2008 Share Napisano 5 Października 2008 no co tam u Simby słychać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 6 Października 2008 Autor Share Napisano 6 Października 2008 Gromadzę dokumentację. Jestem na dobrej drodze do zdobycia sporej ilości materiałów o HRET-cie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frugoman Napisano 6 Października 2008 Share Napisano 6 Października 2008 Jak mówi tak robi. I jest szansa że projekt przekształci się w grupowy (jeśli 2 osoby to grupa ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 6 Października 2008 Autor Share Napisano 6 Października 2008 Jak mówi tak robi. I jest szansa że projekt przekształci się w grupowy (jeśli 2 osoby to grupa ;-)) No właśnie Musimy jeszcze zobaczyć jaki numer boczny ma na Simbie kolega z PKMC (Bombel o ile się nie mylę). Żebyśmy się nie powtarzali i w razie czego postawili kolosy obok siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paffko Napisano 6 Października 2008 Share Napisano 6 Października 2008 Jak mi znajdziecie gdzieś SIMBE to i ja się dołącze do projektu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 7 Października 2008 Autor Share Napisano 7 Października 2008 A ostatnio sie po jEbaYu niemieckim walała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domuzyn79 Napisano 15 Października 2008 Share Napisano 15 Października 2008 No a kiedy kolejne zdjęcia z prac ?? Jestem bardzo ciekawy jak ci idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 17 Października 2008 Autor Share Napisano 17 Października 2008 Niestety jeszcze trochę minie zanim będę mógł coś bardziej posklejać. Ostatnio nie mam czasu, żeby zjeść obiad, a co dopiero sklejać Simbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 23 Listopada 2008 Autor Share Napisano 23 Listopada 2008 Okablowanie pneumatyki pi razy lewe oko mogę uznać za gotowe. Zająłem się też trochę amortyzatorami, ale o tym później. W ciągu dalszym czekam na dokładne fotki Simby (najpóźniej na święta będę je miał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 23 Listopada 2008 Autor Share Napisano 23 Listopada 2008 No i amortyzator. Może być? Zawsze to lepsze niż ten patyczek oryginalny :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 26 Listopada 2008 Autor Share Napisano 26 Listopada 2008 Słuchajcie pytanie za 100 punktów. Ile jest wałów biegnących od silników do przekładni (jednej lub dwóch) na środku ramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paffko Napisano 26 Listopada 2008 Share Napisano 26 Listopada 2008 No chyba tylko jeden (tak przynajmniej widać na zdjęciach) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 27 Listopada 2008 Autor Share Napisano 27 Listopada 2008 Według tych fotek widać, że tam gdzie jest przegub, to są jakby dwa wsporniki, a i dwie przekładnie chyba widać na jednej focie (chyba, ze to karcher). Chyba teraz doszedłem do tego jak to może wyglądać. Taki drobny schemacik :P Cyfry 6 i 7 oznaczają dwa silniki. Z nich prostymi wałami z jednym przegubem na środku napęd przekazywany jest do przekładni 3 z silnika 6 i do przekładni 4 z silnika 7. Z przekładni 3 napęd przekazywany jest do mostu 2, następnie 1. Z przekładni 4 napęd przekazywany jest do mostu 5, a następnie do mostu 8 znajdującego się pod silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 28 Listopada 2008 Autor Share Napisano 28 Listopada 2008 Znalazłem już oficjalną informację która potwierdza moje przypuszczenia o dwóch silnikach- jeden na przednie osie, a drugi na tylne osie: 2 drive unit version (Twin Power Pack) engine no.1 for the front axles, engine no. 2 for the rear axles, emergency drive possible with only one unit W ogóle parę ciekawych informacji znalazłem na TEJ stronie. Ku mojej uciesze znalazłem też dokładny kod lakieru Dzięki temu będę mógł model pomalować aerografem farbami którymi już nauczyłem się malować, a nie Revellami RAL 9010 white paint with 75 % RAL 3024 fluorescent, adhesive film Acha... Mam cichy zamiar zrobienia silników od podstaw. Włącznie z pokrywami zaworów itd. Jak wyczytałem na tej stronie w Simbie są dwa silniki V8 po 500 kW każdy. Zobaczymy co da się z tym zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 29 Listopada 2008 Autor Share Napisano 29 Listopada 2008 Cześć! Od wczoraj pracowałem nad ostatnią osią. Tak to wyglądało pierwotnie: A takie coś udało mi się z tego wykrzesać: Myślę, że do oryginału temu dość daleko, ale nie jest źle: To ta z tyłu jak coś. Ta z przodu jest osią przedostatnią. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 8 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 8 Grudnia 2008 Dziś kolejna część mojego monologu: Druga oś od końca praktycznie skończona. Jeszcze zostało zrobić przednie, a później biorę się za przekładnie i silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 9 Grudnia 2008 Share Napisano 9 Grudnia 2008 Podobne jest, dobrze że wzorujesz się na oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 22 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 22 Grudnia 2008 Hejas! Święta są wspaniałym czasem na klejenie Simby Tym bardziej, że matka zabrała mi monitor i mogę się w 100% oddać modelowi Rama stanęła na kołach. Co zrobiłem: -skleciłem przednie mosty -zrobiłem mocowanie mostów do ramy (strzemiona) -posklejałem wszystkie koła i przykleiłem do ramy -wyszlifowałem (na razie) dwie opony tak, aby wyglądały bardziej realistycznie -skleiłem cały układ dwóch osi skrętnych. Teraz czekam na silniki, a na Gwiazdkę od mojej ukochanej mam zapewnione nowe, wielkie pudło pod znakiem czerwieni Niebawem in-box Pozdrawiam czytelników mojego monologu i życzę wesołych świąt. Ps. Sorry za jakość fotek. Przeszedłem z systemu Pentaxa na Canona i muszę się nauczyć to obsługiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 Monolog... Ja Cię pi.... .... Wygląda ciekawie, szlify opon dobrze im zrobią, czy instalacje w ramie to koniec? Mam nadzieje że nie, pokaż dokładniej element skrętny kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
truckman Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 Kurde jak ten model nabiera kształtu, poprostu super sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 22 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 22 Grudnia 2008 Okablowania jeszcze nie koniec. Większa jego część zagości na ramie przy okazji montowania silników. Brakuje jeszcze instalacji elektrycznej i centralnego smarowania. Wszystko powinno stopniowo się pojawiać na ramie. Ponadto mam zamiar trochę zużyć ramę. Zobaczymy jak mi to wyjdzie Więcej fotek wrzucę dzisiaj wieczorem, jak już coś więcej podłubię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi