Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 (edytowane) Części kupione, ale moim największym zmartwieniem jest angielski, ni w ząb , go nie rozumiem, a translatory, tłumaczą to tak ze się zrozumieć nie da. Wiec mam prośbę, czy może mi to ktoś na chłopski rozum przetłumaczy: " Remove the locating lugs form the rear cab mountings & re-position the mounts 52.5mm rearward" P.S może ma ktoś jakiś link do forum gdzie była robiona taka królowa chodzi o Longline 6x4 Edytowane 6 Grudnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 6 Grudnia 2008 Share Napisano 6 Grudnia 2008 masz przesunac tylne mocowanie kabiny o 52,5mm w tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 (edytowane) Oke, ale jeżeli o tyle przesunę, to kabina wejdzie na zawieszenie. A ty mam foto jak powinno to wyglądać Jeżeli dobrze kombinuje to wystarczy przedłużyć ramę o te 52,5mm i będzie wyglądało jak na zdjęciu? A jak zamontować, piasty na osie, i jak zamontować, drogą obręcz, chodzi mi o wewnętrzną. Piasty z KFS'u oczywiście. Edytowane 6 Grudnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 6 Grudnia 2008 Share Napisano 6 Grudnia 2008 Musisz przedłużyć ramę, nie ma innej możliwości. W zestawie nie było ramy? Zawieszenie do tyłu tez masz z kfs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 Tak, zawieszenie ma kawałek ramy tyle żeby je zmontować, a kabina już nie ma ramy. Jak się naładują, baterie to pokażę, co teraz zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 6 Grudnia 2008 Share Napisano 6 Grudnia 2008 Ale lipa z tą ramą. Myślałem ze kfs się bardziej przykłada do tego co robi. Daj może inbox tego, co masz z kfs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 Oke, jak się załadują baterie. Tylko tylne zawieszenie jest już cale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 Post pod postem, siła wyższa. Baterie naładowane, lecim z fotkami, super nie są, ale cóż zrobi o tej porze? Dobra daje fotki tego co zrobiłem: Tu widać, co wychodzi mi jak przesunę zawieszenia kabiny o 52,5mm do tyłu. A tak miało by to wyglądać, wystarczy że dodam tyle ramy ile trzeba( tak myślę) i będzie git.... Zawieszenie, czarne elementy Italeri jasne KFS. Same podłużnice, są tak liche, ze widać, trochę krzywiznę, ale jak przyjdzie siodło, i inne elementy, to wszystko będzie zasłonięte. A teraz, coś co mnie zdziwiło, Jarek pisał ze szpachla na łapie się do żywicy. A mi się złapała, i dała szlifować : Jutro postaram się, dać lepsze zdjęcia, i in-boxa tego co zamówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miqs Napisano 6 Grudnia 2008 Share Napisano 6 Grudnia 2008 Z tego co pamiętam w Longline podłoga powinna być płaska i był to błąd KFS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 6 Grudnia 2008 Podłoga jest płaska, tylko ja chciałem zrobi próbę, jak zachowuje się szpachla, na żywicy. I tu miałem trochę miejsca do eksperymentu, nie będzie i tak widać, tego miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
truckman Napisano 7 Grudnia 2008 Share Napisano 7 Grudnia 2008 Truckerek93 mnie sie wydaje że tą felgę wewnętrzną musisz zrobić gołą tzn by była bez tego mocowania na pisaty, sama tylko felga tak jak jest w realu czyli sama stal z wielką dziurą po środku by mogła wejść piasta. Mniej więcej tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Grudnia 2008 Share Napisano 7 Grudnia 2008 Truckerek93 ja się bawiłem z tymi piastami, żeby się koła obracały. Zobacz tu na fotki: viewtopic.php?t=7342&postdays=0&postorder=asc&start=30 Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 9 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 9 Grudnia 2008 No kola jakoś zamontowałem, idealnie, nie jest, ale to zrobić..... Teraz muszę się pomęczy z obręczami kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2008 Share Napisano 9 Grudnia 2008 Truckerek93, nie doczytałem wcześniej... U mnie szpachla nie łapała do żywicy (Tamiya Basic). Może masz inną szpachlę lub to inna żywica... Ciekawe... Jak Ci łapie, to tylko się cieszyć Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 9 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 9 Grudnia 2008 Szpachla ta sama, może żywica inna, właśnie tylko się cieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmalTrak Napisano 9 Grudnia 2008 Share Napisano 9 Grudnia 2008 Szkoda, że płacąc niemałe pieniądze za konwersje Longline dostaje się w zamian bubel. Ta podłoga jest do wykonania od nowa ponieważ oryginał podłogę posiada zawieszoną niżej i przejście do części mieszkalnej odbywa się po schodkach w dół, a tutaj jest płasko na całej powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2008 Share Napisano 9 Grudnia 2008 SmalTrak, niby masz rację, ale nie przeceniajmy zaś KFS'u. To nie jest jakaś super hiper firma, transformująca nasze trucki w prosty i bezproblemowy sposób. Te części dość dokładnie są sfotografowane - nie kupujesz kota w worku i musisz się liczyć, że coś trzeba zrobić po swojemu, przerobić. Ja w moim kicie 6x2/4 też się nieźle nagimnastykowałem, ale dzięki temu, większa satysfakcja, że się udało. A czy KFS jest drogi, czy nie, cóż... ja się nie wypowiadam, bo to zależy od Twojego statusu majątkowego... Dla jednych to kosmos, dla innych grosze. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 10 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 10 Grudnia 2008 SmalTrak masz moze jakieś, fotki tego przejscia, to moze się z tym pobawię, bo nie miałem fotek i robiłem według instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miqs Napisano 10 Grudnia 2008 Share Napisano 10 Grudnia 2008 No właśnie wiedziałem, że coś jest nie tak Czyli za wysoko było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki29021 Napisano 10 Grudnia 2008 Share Napisano 10 Grudnia 2008 Kabina kierowcy jest usadzona wyżej ponieważ jest w niej tunel od silnika, i gdyby producent dał ją jeszcze niżej ten garb by był w ciula wysoki, a że w Scani longline część sypialna jest za silnikiem, nie ma żadnych przeszkód aby była usadzona niżej i stąd te schodki o których mówi Smal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmalTrak Napisano 10 Grudnia 2008 Share Napisano 10 Grudnia 2008 Mam tylko takie trzy zdjęcia. Nie wiele, ale widać jak to powinno być. Oczywiście z tunelu silnika trzeba zeszlifować wszystkie schowki, bo tunel musi być płaski. Mówiąc konkretniej podłoga w części mieszkalnej musi być na takiej samej wysokości jak podłoga pod fotelami, czyli na równi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 10 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 10 Grudnia 2008 A, mam jasność, postaram się to przerobić..... ale łatwo nie będzie.... P.S czy mogę wykorzysta, podłogę od R-ki , do 4 serii , czy będzie to duże odstępstwo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmalTrak Napisano 10 Grudnia 2008 Share Napisano 10 Grudnia 2008 A, mam jasność, postaram się to przerobić..... ale łatwo nie będzie.... P.S czy mogę wykorzysta, podłogę od R-ki , do 4 serii , czy będzie to duże odstępstwo?? Od eRki podłoga być nie może, bo z kolei tunel w eRce jest za niski. Najlepiej jak będzie to tunel od serii 4 z zeszlifowanymi schowkami i innymi wystającymi elementami. Przy tunelu od eRki zmieściłby się ledwo jeden stopień więc sam już wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 10 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 10 Grudnia 2008 aha, czyli zaszpachlować, wszystkie schowki, i wyciąć, tą , skrzynkę co jest na samym środku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki29021 Napisano 10 Grudnia 2008 Share Napisano 10 Grudnia 2008 He, smal czy przypadkiem R-ka a 4-ka nie miały tej samej podłogi ?? :P Przecież to był jeden z baboli italerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.