Skocz do zawartości

Scania 164L 580 V8 6x4 "Stefan Huber den Scania Longlin


Truckerek93

Rekomendowane odpowiedzi

Części kupione, ale moim największym zmartwieniem jest angielski, ni w ząb , go nie rozumiem, a translatory, tłumaczą to tak ze się zrozumieć nie da. Wiec mam prośbę, czy może mi to ktoś na chłopski rozum przetłumaczy:

" Remove the locating lugs form the rear cab mountings & re-position the mounts 52.5mm rearward"

 

P.S może ma ktoś jakiś link do forum gdzie była robiona taka królowa chodzi o Longline 6x4

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 252
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oke, ale jeżeli o tyle przesunę, to kabina wejdzie na zawieszenie.

A ty mam foto jak powinno to wyglądać 3664623832396439.jpg Jeżeli dobrze kombinuje to wystarczy przedłużyć ramę o te 52,5mm i będzie wyglądało jak na zdjęciu?

 

A jak zamontować, piasty na osie, i jak zamontować, drogą obręcz, chodzi mi o wewnętrzną. Piasty z KFS'u oczywiście.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem, siła wyższa. Baterie naładowane, lecim z fotkami, super nie są, ale cóż zrobi o tej porze? Dobra daje fotki tego co zrobiłem:

obraz008rp4.jpg

Tu widać, co wychodzi mi jak przesunę zawieszenia kabiny o 52,5mm do tyłu.

 

obraz009xd2.jpg

 

A tak miało by to wyglądać, wystarczy że dodam tyle ramy ile trzeba( tak myślę) i będzie git....

 

Zawieszenie, czarne elementy Italeri jasne KFS.

obraz010rg2.jpg

obraz011tk1.jpg

Same podłużnice, są tak liche, ze widać, trochę krzywiznę, ale jak przyjdzie siodło, i inne elementy, to wszystko będzie zasłonięte.

 

A teraz, coś co mnie zdziwiło, Jarek pisał ze szpachla na łapie się do żywicy. A mi się złapała, i dała szlifować :

obraz013rr2.jpg

Jutro postaram się, dać lepsze zdjęcia, i in-boxa tego co zamówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłoga jest płaska, tylko ja chciałem zrobi próbę, jak zachowuje się szpachla, na żywicy. I tu miałem trochę miejsca do eksperymentu, nie będzie i tak widać, tego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truckerek93 mnie sie wydaje że tą felgę wewnętrzną musisz zrobić gołą tzn by była bez tego mocowania na pisaty, sama tylko felga tak jak jest w realu czyli sama stal z wielką dziurą po środku by mogła wejść piasta.

Mniej więcej tak:

15209d664863580cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truckerek93, nie doczytałem wcześniej... U mnie szpachla nie łapała do żywicy (Tamiya Basic). Może masz inną szpachlę lub to inna żywica... Ciekawe... Jak Ci łapie, to tylko się cieszyć

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że płacąc niemałe pieniądze za konwersje Longline dostaje się w zamian bubel. Ta podłoga jest do wykonania od nowa ponieważ oryginał podłogę posiada zawieszoną niżej i przejście do części mieszkalnej odbywa się po schodkach w dół, a tutaj jest płasko na całej powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SmalTrak, niby masz rację, ale nie przeceniajmy zaś KFS'u. To nie jest jakaś super hiper firma, transformująca nasze trucki w prosty i bezproblemowy sposób. Te części dość dokładnie są sfotografowane - nie kupujesz kota w worku i musisz się liczyć, że coś trzeba zrobić po swojemu, przerobić. Ja w moim kicie 6x2/4 też się nieźle nagimnastykowałem, ale dzięki temu, większa satysfakcja, że się udało. A czy KFS jest drogi, czy nie, cóż... ja się nie wypowiadam, bo to zależy od Twojego statusu majątkowego... Dla jednych to kosmos, dla innych grosze.

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabina kierowcy jest usadzona wyżej ponieważ jest w niej tunel od silnika, i gdyby producent dał ją jeszcze niżej ten garb by był w ciula wysoki, a że w Scani longline część sypialna jest za silnikiem, nie ma żadnych przeszkód aby była usadzona niżej i stąd te schodki o których mówi Smal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko takie trzy zdjęcia. Nie wiele, ale widać jak to powinno być. Oczywiście z tunelu silnika trzeba zeszlifować wszystkie schowki, bo tunel musi być płaski. Mówiąc konkretniej podłoga w części mieszkalnej musi być na takiej samej wysokości jak podłoga pod fotelami, czyli na równi.

 

1241015.jpg

 

1241016.jpg

 

1241017.jpg

 

1241018.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, mam jasność, postaram się to przerobić..... ale łatwo nie będzie....

 

P.S czy mogę wykorzysta, podłogę od R-ki , do 4 serii , czy będzie to duże odstępstwo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, mam jasność, postaram się to przerobić..... ale łatwo nie będzie....

 

P.S czy mogę wykorzysta, podłogę od R-ki , do 4 serii , czy będzie to duże odstępstwo??

 

Od eRki podłoga być nie może, bo z kolei tunel w eRce jest za niski. Najlepiej jak będzie to tunel od serii 4 z zeszlifowanymi schowkami i innymi wystającymi elementami. Przy tunelu od eRki zmieściłby się ledwo jeden stopień więc sam już wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.