zloty Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada Taki oto Franssuzik... ps ,pałka na lewym skrzydle już poprawiona. 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada Oj ładny, Hellerowe wspomnienia wróciły choć nieco inna wersja była . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zloty Napisano 22 Listopada Autor Share Napisano 22 Listopada Hellerowe są w nim kołpaki i śmigła , zapomniałem napisać że silniki i osłony to żywiczno-3d SBSy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRAVO112 Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada samolot prosto z tasmy, ale bardzo ladny ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zloty Napisano 22 Listopada Autor Share Napisano 22 Listopada prosto z taśmy bo to był egzemplarz testowy , testowali Gnôme Rhône 14N 48/49 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.A.V. Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
obłok Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada (edytowane) Breguet Bre.697 C2, baza lotnicza Vélizy-Villacoublay, wiosna 1940 rok. W 1938 roku, w zakładach Breguet Aviation powstała koncepcja samolotu myśliwskiego Breguet 697 C2. Miała to być wersja Bregueta 693 bez uzbrojenia bombowego, ale wyposażona w lepsze silniki i cięższe uzbrojenie - w celu przechwytywania wrogich bombowców. Rozwinięciem tej wersji myśliwskiej był projekt myśliwca Bre.700 C2, który pojawił się na deskach kreślarskich w połowie 1939 roku. Prototyp Bre.697-01 był w istocie samolotem Bre.691-17, wyposażonym w silniki Gnôme Rhône 14N 48/49, które rozwijały moc 1070 KM na wysokości 2210 m. Samolot ten oblatano w Villacoublay 19 października 1939 roku, uzyskując dużą prędkość wznoszenia i prędkość maksymalną 570 km/h. W dniu 17 lutego 1940 roku zamówiono 2 prototypy Bre.700 C2, których uzbrojenie wzmocniono w porównaniu z Bre.693 i Bre.697 poprzez instalację stałego działka kal. 30 mm. Według obliczeń maksymalna prędkość tego samolotu na wysokości 4000 m powinna wynosić 600 km/h. Przed kapitulacją Francji udało się jedynie zbudować tylko pełnowymiarową makietę. Bre.697 przechodził kolejne próby, czasem w czasie lotów testowych napotykając wrogie samoloty. 13 czerwca 1940 roku, w sytuacji zbliżania się wojsk niemieckich do Villacoubay, pilot doświadczalny Maurice Claisse wystartował około godz. 11 samolotem Breguet 697, na kilka godzin przed przybyciem Niemców. Jednak już 16 czerwca, wobec braku paliwa, został on zmuszony do spaleniu samolotu, aby nie została przejęta przez Niemców. Edytowane 22 Listopada przez obłok 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 22 Listopada Share Napisano 22 Listopada Podoba mi się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boberm1 Napisano 23 Listopada Share Napisano 23 Listopada 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szkodnik Napisano Niedziela o 07:46 Share Napisano Niedziela o 07:46 Bardzo ładny! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.