kowal76 Napisano 11 Stycznia Share Napisano 11 Stycznia Przyszedł czas na zrobienie cywila w1/144. Na warsztat idzie Boeing 767-300 Zvezdy plus kalkomanie LOT Martoli. Model będzie z zestawowymi okienkami i nie będzie raczej w formule diecasta. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano 11 Stycznia Share Napisano 11 Stycznia Oooooo, z kalkami Martoli będziesz miał problem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 11 Stycznia Autor Share Napisano 11 Stycznia 2 minuty temu, Tazman79 napisał: Oooooo, z kalkami Martoli będziesz miał problem Może tak, a może nie. Robiłem już kilka modeli z tymi kalkami i w większości było ok. Faktem jest, że z początku, jak były w sprzedaży były bardzo cienkie i rozpadały się przy nakładaniu. W sumie to i te mogą być z początku produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia 7 godzin temu, barszczo napisał: Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . Tak, jest tylko jedna wersja malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia Kadłub sklejony i czeka na obróbkę. Skrzydła i stateczniki poziome już gotowe. Reszta powycinana z ramek, częściowo sklejona i przygotowana do malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia 12 godzin temu, barszczo napisał: Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . Muszę, skąd ta papa awaria? Pierwszy raz słyszę.. Tak, tak w sylwestra w ubiegłym wieku ,, spadł z podnośników,, przez co pasażerowie widzieli niebo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia Pod koniec służby duże Benki spędzały dużo więcej czasu na ziemi niż powinny. Stąd te żartobliwie przekręcane skróty rejestracji. Generalnie prawie każdy samolot z floty Lotu czy Eurolotu miał swoją nazwę własną związaną bardziej lub mniej z rejestracją, tak jak choćby Edgar, czyli SP-EDG z floty krótkich ATRów, czy Dwie Fujary, czyli ATR72 SP-LFF . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia (edytowane) Też pierwszy raz słyszę żeby duze bonki były awaryjne. To takie samograje,że linie lotnicze jeszcze niedawno naciskaly na Bońka, aby wznowił produkcję ,cywilna, 767. O oraz bonus jakby ktoś robił atra Edytowane 12 Stycznia przez em 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia Widzę, że LPG ma krawędzie silników chromowane, a nie aluminium jak inne ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia 7 minut temu, kowal76 napisał: Widzę, że LPG ma krawędzie silników chromowane, a nie aluminium jak inne ?. Duralu się nie chromuje. W tym konkretnym przypadku był taki plater położony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia (edytowane) 15 minut temu, Wojtek59 napisał: Duralu się nie chromuje. W tym konkretnym przypadku był taki plater położony. I tak było od początku ? Posiada może któryś z kolegów zdjęcia końcówek skrzydeł ze światłami ? Edytowane 12 Stycznia przez kowal76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia 23 minuty temu, kowal76 napisał: I tak było od początku ? Tak przyleciał od poprzedniego operatora. Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze. Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia (edytowane) Jak są kalki tylko do LPG, to trzeba raczej tak pomalować. Edytowane 12 Stycznia przez kowal76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia (edytowane) 1 godzinę temu, Wojtek59 napisał: Tak przyleciał od poprzedniego operatora. Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze. Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie. Wojtek,nie przypominam sobie aby na PG zamieniali wloty na zwykłe ale...poszukam Rok 2008 na eko prawy wlot błyszczący,lewy tradycyjny,sam jestem zaskoczony,.. Edytowane 12 Stycznia przez em 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia Jakby co, to gdzieś miałem fonty *.ttf z 'lotowskim' krojem pisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 13 Stycznia Autor Share Napisano 13 Stycznia Szlifowanie to rzecz, której nie lubię. W kilku miejscach na kadłubie trzeba będzie użyć CA, ale generalnie bardzo dobre spasowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 13 Stycznia Share Napisano 13 Stycznia A nie myślałeś o takim malowaniu : Zwróć uwagę na podwójną rejestrację. A literę E dosyć łatwo zrobić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 13 Stycznia Autor Share Napisano 13 Stycznia 9 minut temu, Wojtek59 napisał: A nie myślałeś o takim malowaniu : Zwróć uwagę na podwójną rejestrację. A literę E dosyć łatwo zrobić samemu. Nie, ma być w klasycznym malowaniu. Zresztą to dobrze, bo mi się te nie podoba :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 17 Stycznia Autor Share Napisano 17 Stycznia (edytowane) Stan ma dzień dzisiejszy. Trochę szpachli pójdzie na łączenie skrzyda kadłub. Stateczniki poziome dokleję po pomalowaniu. Dorobiłem antenki, których nie ma w zestawie. Edytowane 20 Stycznia przez kowal76 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 17 Stycznia Share Napisano 17 Stycznia Szybko idzie, ech wspomnienia wracają... . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 19 Stycznia Autor Share Napisano 19 Stycznia Podkład ma modelu i drobnych częściach położony. Musiałem się przestawić z intensywnie zapachowych podkładów, rozcieńczalników i farb Gunze C na H. Powiem szczerze, że na modelu podkład wygląda lepiej niż malowany C. Kwestia jak z wytrzymałością potem na taśmy, dotyk itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaruk Napisano 19 Stycznia Share Napisano 19 Stycznia 4 godziny temu, kowal76 napisał: na modelu podkład wygląda lepiej niż malowany C. Kwestia jak z wytrzymałością potem na taśmy, dotyk itp. Ciekaw jestem twoich doświadczeń. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 20 Stycznia Share Napisano 20 Stycznia Powiem szczerze, że ja maluję i H, i C i większych różnic nie odczuwam*; jedno i drugie elegancko maluje, rozcieńcza się MLT, zapachowo jestem niewrażliwy więc tutaj też nie mam rozróżnienia Swoją drogą jak pomyślę, że kiedyś malowałem Pactrą i myślałem że to dobre farby... *Nie odczuwam nie oznacza, że ich nie ma 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaruk Napisano 20 Stycznia Share Napisano 20 Stycznia Ale Kolega Kowal chyba nie rozcieńcza MLT skoro musiał zrezygnować z, intensywnej zapachowo, chemii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.