Skocz do zawartości

Boeing 767-300 PLL LOT Zvezda 1/144


kowal76

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Tazman79 napisał:

Oooooo, z kalkami Martoli będziesz miał problem 😐

Może tak, a może nie. Robiłem już kilka modeli z tymi kalkami i w większości było ok. Faktem jest,  że z początku,  jak były w sprzedaży były bardzo cienkie i rozpadały się przy nakładaniu. W sumie to i te mogą być z początku produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, barszczo napisał:

Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf :D .

Muszę, skąd ta papa awaria?

Pierwszy raz słyszę..

Tak, tak w sylwestra w ubiegłym wieku ,, spadł z podnośników,, przez co pasażerowie widzieli niebo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec służby duże Benki spędzały dużo więcej czasu na ziemi niż powinny. Stąd te żartobliwie przekręcane skróty rejestracji. Generalnie prawie każdy samolot z floty Lotu czy Eurolotu miał swoją nazwę własną związaną bardziej lub mniej z rejestracją, tak jak choćby Edgar, czyli SP-EDG z floty krótkich ATRów, czy Dwie Fujary, czyli ATR72 SP-LFF wink4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pierwszy raz słyszę żeby duze bonki były awaryjne.

To takie samograje,że linie lotnicze jeszcze niedawno naciskaly na Bońka, aby wznowił produkcję ,cywilna, 767.

O

oraz bonus jakby ktoś robił atra

 

 

 

 

DSC_4609.JPG

DSC_4604.JPG

DSC_6287.JPG

DSC_6258.JPG

DSC_2764.JPG

DSC_2478.JPG

DSC_2628.JPG

Edytowane przez em
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kowal76 napisał:

Widzę, że LPG ma krawędzie silników chromowane, a nie aluminium jak inne ?.

Duralu się nie chromuje.

W tym konkretnym przypadku był taki plater położony.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Wojtek59 napisał:

Duralu się nie chromuje.

W tym konkretnym przypadku był taki plater położony.

I tak było od początku ?

 

Posiada może któryś z kolegów zdjęcia  końcówek skrzydeł ze  światłami  ?

Edytowane przez kowal76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kowal76 napisał:

I tak było od początku ?

Tak przyleciał od poprzedniego operatora.

Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze.

Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wojtek59 napisał:

Tak przyleciał od poprzedniego operatora.

Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze.

Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie.

Wojtek,nie przypominam sobie aby na PG zamieniali wloty na zwykłe ale...poszukam

Rok 2008 na eko prawy wlot błyszczący,lewy tradycyjny,sam jestem zaskoczony,..

 

DSC_1713.JPG

DSC_0108.JPG

Edytowane przez em
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.