kowal76 Napisano Sobota o 18:01 Share Napisano Sobota o 18:01 Przyszedł czas na zrobienie cywila w1/144. Na warsztat idzie Boeing 767-300 Zvezdy plus kalkomanie LOT Martoli. Model będzie z zestawowymi okienkami i nie będzie raczej w formule diecasta. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazman79 Napisano Sobota o 18:46 Share Napisano Sobota o 18:46 Oooooo, z kalkami Martoli będziesz miał problem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano Sobota o 18:52 Autor Share Napisano Sobota o 18:52 2 minuty temu, Tazman79 napisał: Oooooo, z kalkami Martoli będziesz miał problem Może tak, a może nie. Robiłem już kilka modeli z tymi kalkami i w większości było ok. Faktem jest, że z początku, jak były w sprzedaży były bardzo cienkie i rozpadały się przy nakładaniu. W sumie to i te mogą być z początku produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano wczoraj o 00:24 Share Napisano wczoraj o 00:24 Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano wczoraj o 07:36 Autor Share Napisano wczoraj o 07:36 7 godzin temu, barszczo napisał: Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . Tak, jest tylko jedna wersja malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano wczoraj o 11:14 Autor Share Napisano wczoraj o 11:14 Kadłub sklejony i czeka na obróbkę. Skrzydła i stateczniki poziome już gotowe. Reszta powycinana z ramek, częściowo sklejona i przygotowana do malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 23 godziny temu Share Napisano 23 godziny temu 12 godzin temu, barszczo napisał: Zasiadam, a którego robisz? Papa Awaria czy Papa Error? Sprawdziłem jest tylko Papa Golf . Muszę, skąd ta papa awaria? Pierwszy raz słyszę.. Tak, tak w sylwestra w ubiegłym wieku ,, spadł z podnośników,, przez co pasażerowie widzieli niebo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 22 godziny temu Share Napisano 22 godziny temu Pod koniec służby duże Benki spędzały dużo więcej czasu na ziemi niż powinny. Stąd te żartobliwie przekręcane skróty rejestracji. Generalnie prawie każdy samolot z floty Lotu czy Eurolotu miał swoją nazwę własną związaną bardziej lub mniej z rejestracją, tak jak choćby Edgar, czyli SP-EDG z floty krótkich ATRów, czy Dwie Fujary, czyli ATR72 SP-LFF . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 21 godzin temu Share Napisano 21 godzin temu (edytowane) Też pierwszy raz słyszę żeby duze bonki były awaryjne. To takie samograje,że linie lotnicze jeszcze niedawno naciskaly na Bońka, aby wznowił produkcję ,cywilna, 767. O oraz bonus jakby ktoś robił atra Edytowane 20 godzin temu przez em 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 19 godzin temu Autor Share Napisano 19 godzin temu Widzę, że LPG ma krawędzie silników chromowane, a nie aluminium jak inne ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 19 godzin temu Share Napisano 19 godzin temu 7 minut temu, kowal76 napisał: Widzę, że LPG ma krawędzie silników chromowane, a nie aluminium jak inne ?. Duralu się nie chromuje. W tym konkretnym przypadku był taki plater położony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 19 godzin temu Autor Share Napisano 19 godzin temu (edytowane) 15 minut temu, Wojtek59 napisał: Duralu się nie chromuje. W tym konkretnym przypadku był taki plater położony. I tak było od początku ? Posiada może któryś z kolegów zdjęcia końcówek skrzydeł ze światłami ? Edytowane 19 godzin temu przez kowal76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 18 godzin temu Share Napisano 18 godzin temu 23 minuty temu, kowal76 napisał: I tak było od początku ? Tak przyleciał od poprzedniego operatora. Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze. Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal76 Napisano 18 godzin temu Autor Share Napisano 18 godzin temu (edytowane) Jak są kalki tylko do LPG, to trzeba raczej tak pomalować. Edytowane 18 godzin temu przez kowal76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 18 godzin temu Share Napisano 18 godzin temu (edytowane) 1 godzinę temu, Wojtek59 napisał: Tak przyleciał od poprzedniego operatora. Zresztą ten plater sprawiał trochę kłopotów w eksploatacji/ obsłudze. Ponieważ wloty powietrza są elementami, które rotują, to poszukaj może zdjęć z 'normalnymi' blachami na wlotach. Ułatwi życie. Wojtek,nie przypominam sobie aby na PG zamieniali wloty na zwykłe ale...poszukam Rok 2008 na eko prawy wlot błyszczący,lewy tradycyjny,sam jestem zaskoczony,.. Edytowane 17 godzin temu przez em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek59 Napisano 18 godzin temu Share Napisano 18 godzin temu Jakby co, to gdzieś miałem fonty *.ttf z 'lotowskim' krojem pisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.