Skocz do zawartości

AH-64 Apache - Revell 1:32 --- Mój "pierwszy"


Droth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak widać jestem "prawie" nowy w modelarstwie ("prawie" popełniłem Actrosa i Man-a TGX ) Ale tak jak mówiłem...nie licząc tych dwóch to będzie mój pierwszy, a wybór padł na czterdziesto siedmio (47)centymetrowego Apacha Revella. Wątpie szczerze w to by jakieś przeróbki by mi wyszły, więc raczej idę w wygląd niżeli odwzorowanie rzeczywistości.

Z góry prosze o wszelkie uwagi, oraz porady.

 

A oto co znalazłem w "pudełeczku"

 

IMG_1286.JPG

IMG_1287.JPG

IMG_1288.JPG

IMG_1290.JPG

IMG_1292.JPG

IMG_1293.JPG

IMG_1296.JPG

IMG_1299.JPG

 

Teraz co zrobiłem:

IMG_1305.JPG

A tu można zobaczyć "ztaśmowane" poszycie z przyklejonymi już "burtami" od awioniki (chyba xD).

IMG_1308.JPG

 

I tu pytania czas zacząć ^^

Nr1. Czy tą "Tamcią" (spray) można podkład zrobić pod akryle Model Color'a ?

IMG_1312.JPG

Nr2. Może jakieś zdjęcia kokpitu, bo kompletnie nie wiem na jaki kolor malować te pstynki (instrukcja mówi że na biało xD)

IMG_1300.JPG

 

No i jeśli by ktoś mógł doradzić...na jaki kolor go malować bo się wacham pomiędzy jakimś szarym, zielonym i takim..."pustynnym".

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W szaro-szarym latały późniejsze wersje AH-64A, różniły się paroma detalami, ale jeśli nie zależy Ci na super wierności z oryginałem, to moim zdaniem to malowanie jest ciekawsze.

Co do wnętrza - poszukaj w sieci walkaroundów tego śmigłowca, jest wiele zdjęć z kokpitu. Malowanie "pstrynków" na biało to lekka przesada, bardziej już na szaro - tak mniej więcej wyglądają w oryginale. Jednak część z nich powinna być pomalowana na czerwono, żółto i biało, więc warto poszukać zdjęć oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dziś po przeszukaniu kilkudziesięciu stron znalazłem zdjęcią kokpitu...co prawda modelu, ale teraz przynajmniej mam jako takie wyobrażenie jak to wygląda.