Mors Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 2 Sierpnia 2009 Powiedz mi jakiej firmy to carbon i jakie są Twoje odczucia przy jego nakładaniu ? Używam carbonu z Crazy Modeler (tutaj DC-0123) kosztują one dużo mniej niż SMS czy Studio27 a są naprawdę przyjazne Dobrze reagują na płyny z Microscale i Gunze i bezbarwny z Gunze seria H. Mały update... tak pasy boczne wyszły: Postanowiłem, że klapa silnika zostaje pomarańczowa. W carbonie będzie spojlerek jak uda mi się go zrobić c.d.n... Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 2 Sierpnia 2009 Share Napisano 2 Sierpnia 2009 Pasy wyszły elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bilonzo Napisano 2 Sierpnia 2009 Share Napisano 2 Sierpnia 2009 Może to wina fotki, ale wydaje mi się, że pas na lewym boku jest "pofalowany" . Pięknie się prezentuje Lambo w Twoim wykonaniu, czekam na kolejne postępy prac . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Messer Napisano 3 Sierpnia 2009 Share Napisano 3 Sierpnia 2009 Mors dzięki za informację Pasy wyszły bardzo ładnie - przez chwilę miałem złudzenie, że idą "falą" - tak jak to napisał Bilonzo ale wiem, że w 2/3-cich długości pasa zaczyna się przetłoczenie idące do wlotu powietrza i to pewnie przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bilonzo Napisano 3 Sierpnia 2009 Share Napisano 3 Sierpnia 2009 Messer no też tak może być . Wiadomo, że na żywo wzystko wygląda o 100 razy lepiej . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 3 Sierpnia 2009 Bilonzo jak popatrzysz na pierwszą i trzecią fotkę to widać, że lewy pas wymaskował mi się trochę za nisko Przez to jak Messer napisał zaszedł mi on lekko na początek przetłoczenia do wlotu powietrza. Co spowodowało, że wygląda jakby był pofalowany... na przyszłość mam nauczkę, żeby jeszcze cieńszym paskiem maskować same krawędzie. Pozdrawiam Mors P.S. Możliwy brak aktualizacji do 12 sierpnia - lecę się wczasować do Turcji Nie lecę Airbusem więc jest szansa, że wrócę i dokończę Gallardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portalus Napisano 4 Sierpnia 2009 Share Napisano 4 Sierpnia 2009 Marudny jestem i powiem tylko, że pas wg mnie jest za szeroki, powinien być węższy oraz zdecydowanie mniej rozszerzony we wlocie. Zobaczymy jak to się będzie prezentować finalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 14 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 14 Sierpnia 2009 Nie wiem czy ktoś się ucieszy, ale udało mi się cało i zdrowo wrócić z urlopu w Brudlandii (Turcji) Witajcie Jak wspominałem na początku nie wzoruję się na żadnym konkretnym egzemplarzu ani wersji. [...] Pasek miał być z napisem i jako kalka, ale w końcu go namalowałem i bez napisu. Skoro nie robię dokładnej kopi to zrobiłem taki kształt i wg. mnie mino, ze odbiega minimalnie od oryginału to Lamborghini mnie do sądu nie poda za zbezczeszczenie Gallardo Mały up: Zrobiłem rejestracje. Zgodnie z moim zwyczajem wersja salonowa. Wczoraj popełniłem szyby... Maski robiłem metodą "na ołówek" Nie jest idealnie, ale jest dobrze Mała próbka polerki Ogół prac popełnionych od wtorku: - Uszczelki na szybach - 3 sesje z bezbarwnym lakierem: 2 lekkie warstwy, 3 lekkie warstwy, 3 szlifowanko papier 1500, 3 mokre warstwy - dziś cały dzień papier 2000, 2500, pasta Tamiya Coarse, pasta Tamiya Fine - Linie podziału blach - Gunze H95 Smoke Jeszcze wyczyścić po liniach podziału (pasta Tamiya Fine), potem mleczko polerskie samochodowe i pasta Tamiya Finish. Umyć szyby (są popalcowane), światła tylne pomalować i można składać kaste do kupy. Fotki z kasy po polerce - niedziela/poniedziałek c.d.n... Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 14 Sierpnia 2009 Share Napisano 14 Sierpnia 2009 Ładna robota Na tablicy to kalkomania czy malowanłeś ją ? aczkolwiek mam wrażenie, że jest wydrukowana i naklejona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 14 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 14 Sierpnia 2009 Ładna robota Na tablicy to kalkomania czy malowanłeś ją ? aczkolwiek mam wrażenie, że jest wydrukowana i naklejona Jakoś tak mało atrakcyjnie wyszła w tym sztucznym świetle... muszę pomyśleć o namiocie bezcieniowym :( To jest blacha naklejona na podkładkę z plastiku (z zestawu). Potem pomalowałem na SMB i zdrapałem wykałaczką tak jak przy blachach na silnik. Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portalus Napisano 14 Sierpnia 2009 Share Napisano 14 Sierpnia 2009 Popraw uszczelkę przedniej trójkątnej szybki. Powinna być ramka od wew. na około 1,5mm. Tablica to chyba blaszka – tak obstawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 31 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 31 Sierpnia 2009 Ojjj długo mnie nie było, ale coś podłubałem Tablice rejestracyjne to blaszka pomalowana Czarnym i zdrapana gdzie trzeba. Chcąc poskładać trochę do kupy te Gallardynkę musiałem najpierw zrobić lusterka. Wypolerowałem więc blaszkę z zestawu AcuStion. Gdy w końcu uporałem się z polerką zapuściłem linie podziału Smoke'iem z Gunze. Robiłem eksperymenty z ciemnym pomarańczowym, ale nie byłem zadowolony z efektu. Portalus miałeś rację. Dziękuję, że zwróciłeś na to uwagę. Nie zauważyłem tego i dopiero po dokładnym przeanalizowaniu fotek Gallardynki znalazłem na dwóch, tą obwódkę. Domalowałem Szyby wklejone na Micro Kristal Klear. Tylne światła są pomalowane transparentnym czerwonym. Nie potrafię się doszukać jak powinna być pomalowana ta część, którą zostawiłem bezbarwną. Czy malować ją pomarańczem, czy może pomarańcza na srebrny od spodu? Czy zostawić jak jest?? Może ktoś mi podpowie?? Mało zostało, ale ciągnie się ta robota ostatnio. Przednie światła muszę zrobić od nowa, rury wydechowe i spojler. c.d.n... Pozdrawiam Mors[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio Napisano 31 Sierpnia 2009 Share Napisano 31 Sierpnia 2009 Szok ! Naprawdę świetne Lambo A co do tylnych lamp ,to zostawił bym je tak jak teraz . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 31 Sierpnia 2009 Share Napisano 31 Sierpnia 2009 tu masz dwie opcje: http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/8239_lamborghini_gallardo_tyl.jpg http://www.lambo.com.pl/samochody/2000/gallardo_spyder/grafika/gallardo_spyder_12.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skinn3r Napisano 1 Września 2009 Share Napisano 1 Września 2009 ty masz die opcje Albo custom, czyli zostawić tak jak jest ;) Ogółem model odbiera mowę, jest cudowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 1 Września 2009 Share Napisano 1 Września 2009 Super Lambo! Lampy zostaw białe, lepiej wyglądają od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 7 Września 2009 Autor Share Napisano 7 Września 2009 Witajcie Dzięki za podpowiedzi w sprawie tylnych lamp Jeszcze się nie zdecydowałem - sprawa pozostawiona do późniejszego rozpatrzenia W "międzyczasie" zrobiłem przednie lampy. to co Fujimi dało nie nadawało się do użycia... poza tym... nawet nie chciało wejść w oprawę. Postanowiłem zrobić więc lampy od zera. Jak wiadomo powinny wyglądać tak: Źródło: internet Wyciąłem tył opraw i dorobiłem reflektory z rurek ze stali nierdzewnej o średnicach 2,5mm i 3mm. Następnie soczewki do świateł trzeba było sporządzić. Frez kulisty o średnicy 2,5mm i 3mm + blaszka stalowa i formy były gotowe. Później przezroczysta ramka + zapalniczka, drobna obróbka piłką z Crazy Modeler + papier ścierny i miałem soczewki zrobione. Potem pociąłem wykałaczkę na kawałki i obmalowałem ich końce srebrną farbą. Uzyskałem w ten sposób komplet do samodzielnego montażu. Pomalowałem czarną farbą boki szkiełek i dolną część (miała tu być naklejona kalka, ale po co, skoro jest aerograf). Po zmontowaniu całości uzyskałem takie "cuś". Kilka dni temu wkleiłem też siatki, emblemat Lamborghini, tablice rejestracyjną. Po zamontowaniu świateł cały przód Gallardynki uważam za skończony. Wiem, że moje reflektory nie są identyczne z rzeczywistymi, ale uważam, że są wystarczającym przybliżeniem. Poza tym są o 500% lepsze niż to co Fujimi dało. c.d.n... Pozdrawiam Mors P.S. Część fotek robiona komórką... aparat "ma wychodne" i musiałem jakiś substytut zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bilonzo Napisano 7 Września 2009 Share Napisano 7 Września 2009 Po prostu piękna robota . Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności . To jest chyba najładniejszy model Lamborghini Gallardo jaki dotychczas widziałem . Lampy nie mają sobie równych. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 7 Września 2009 Share Napisano 7 Września 2009 uważam, że są wystarczającym przybliżeniem. Poza tym są o 500% lepsze niż to co Fujimi dało. Dokładnie tak jak napisałeś Na zdjęciach tego nie widać, pomalowałes zewnętrzne soczewki na pomarańczowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bilonzo Napisano 7 Września 2009 Share Napisano 7 Września 2009 Na 7 i 8 zdzjęciu widzać, ze są pomarańczowe . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 7 Września 2009 Autor Share Napisano 7 Września 2009 uważam, że są wystarczającym przybliżeniem. Poza tym są o 500% lepsze niż to co Fujimi dało. Dokładnie tak jak napisałeś Na zdjęciach tego nie widać, pomalowałes zewnętrzne soczewki na pomarańczowo Tak pomalowałem je clear orange z Gunze od tyłu Dzięki Panowie za te miłe słowa W końcu po to prowadzę te relację, żeby Wam sprawić przyjemność Co prawda nie mogę równać mojej amatorszczyzny z tym co robi tornado w swoim warsztacie, ale się staram Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 7 Września 2009 Share Napisano 7 Września 2009 Co prawda nie mogę równać mojej amatorszczyzny z tym co robi tornado w swoim warsztacie Hmm, żartujesz czy naśmiewasz się ze mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 7 Września 2009 Autor Share Napisano 7 Września 2009 Ani jedno ani drugie. Mówię poważnie Skala 1:8 to jest zupełnie inna bajka i to co ja robię tutaj nie może się równać z poziomem odwzorowania jaki uzyskujesz w swoich projektach Do tego ilość roboty jaką dokłada rozmiar samochodów... tyle m2 do polerowania na karoserii Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazik Napisano 8 Września 2009 Share Napisano 8 Września 2009 Fajna sprawa z tymi światłami. Bardzo lubię takie własne rozwiązania które finalnie wyglądają o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 10 Września 2009 Autor Share Napisano 10 Września 2009 Witajcie!! Czas na spojlerek... zrobiłem dwie wersje (mam też przygotowany "fabryczny"). Chciałem oddać je Waszej ocenie - który zastosować 1. 2. 1. 2. 1. 2. Zmiany jakim mogę, chcę poddać wersję 1 to zagięcie ku dołowi spojlera, tak aby pasował do linii samochodu - czyli tak, aby odcinek poziomy był szerokości klapy z silnika. Wersji 2 nie przewiduję zmieniać już. Wsporniki będą dopasowane krzywizną do spojlera. Co Wy na to?? Co wybrać?? Niezależnie od wersji będzie on w carbonie takim jak dach. Wsporniki czarne. Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.