Skocz do zawartości

Lotus typ 78 - Tamiya 1:12


tornado

Rekomendowane odpowiedzi

Kładłeś je na złożonym wstępnie bolidzie, czy "na oko" ??

Tak, tak, paski kładłem na złożonym modelu. W przeciwnym wypadku obawiam się, że paski mogły by się rozchodzić

 

Ps.

Kalki wyschły na pieprz więc psiknąłem je klearem

 

22fd99bdb540e7e7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Piękna robota Andrzeju. Przejrzałem cały wątek od początku i jestem w dużym szoku. Ta skala pozwala na niezły hendincup.

Widziałem takiego z muzeum w niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy

Przeszlifowałem bieżniki i namalowałem napisy na oponach, aha - to pośrodku bieżników to nie nadlewki ino rowki biegnące wokół opon.

Z lewej opona przed, a po prawej po szlifowaniu:

 

ba5877c561715040.jpg

56a521f4ea362d3a.jpg

 

i z zamontowanymi kołami:

 

a2e47db9b490ac7d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w 100% z Kolegą Mors, tak powinny wyglądać opony w bolidach. Bez tego zabiegu wyglądałyby jak w zabawce . Pięknie to wszystko wygląda . Czekam na finisz .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za komentarze

 

Ładnie, ale lepiej wyglądają całe oszlifowane koła . Zbyt błyszczą się .

No nie wiem ale powiedzmy, że wzorowałem się na zdjęciach oryginału

 

2dbe14ed4146e09c.jpg

661ccb89757854b0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, ale lepiej wyglądają całe oszlifowane koła . Zbyt błyszczą się .

Opony są zrobione idealnie, boki nie mają kiedy i jak się zniszczyć w porównaniu do "bieżnika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace przy Lotusie ponownie ruszyły pogrzebałem jeszcze trochę przy tylnej części bolidu:

 

4527115431b83969.jpg

195909f1eb3e9e7f.jpg

 

Wczoraj wypolerowałem blachy i zabrałem się za montaż nadwozia.

Do osłon chłodnic przykleiłem siateczkii:

 

0bc1f3f720d2671d.jpg

 

Podłączyłem akumulator i zmontowałem kokpit:

 

589bce22289fd293.jpg

877a7273bac51177.jpg

8c6b3a4a7c358f5a.jpg

 

Podłączyłem przewody do przedniego układu hamulcowego:

 

d789357cbca8ada4.jpg

79b7af5089bd5f5c.jpg

 

Wszystko szło dosć dobrze, dopóki nie przykleiłem osłony lewego zawieszenia, właśnie tu zdarzył się wypadek z klejem przez co obudowa zawiechy i chłodnicy musi iść do remontu

 

9fe5a30a3fbeb7fc.jpg

 

Zmontowałem jeszcze nos bolidu i zrażony "katastrofą" odłożyłem dalsze prace do jutra.

Ogólny widok Lotusa na stan obecny (nos i tunel powietrza do układu zasilania są zdejmowane):

 

8f9a3cde2abd505d.jpg

78a645862d51430b.jpg

a6c95e580b93123b.jpg

37825753a047244a.jpg

3048ffb880c62911.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ... wypadki zdarzają się najlepszym Na chwilę obecną Lotus wygląda jak dragster

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masakra Andrzej ty jesteś coraz lepsiejszy w tym co robisz

 

Fotki trochę prześwietlone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.