Lipa Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Witam Mam nadzieję, że tym razem skończe na czas... Inbox Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 26, 2009 Author Share Posted October 26, 2009 Tyłek wylepiony.... Btw. Czy wyświetla Wam się ten inbox? Bo coś dzisiaj imageshack bardzo smętnie działa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 26, 2009 Author Share Posted October 26, 2009 Złozone na sucho nadbudówka z kadłubem.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roobert Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Coś in-boxa nie pokazuje. Jak narazie czysto sklejony edit: wczytuje, ale pieruńsko długo. Może zmniejsz wagę fotki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Skala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Rozumiem, że nie poprawiasz nadbudówki, która w tym modelu jest grubo za wysoka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDyzio Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Rozumiem, że nie poprawiasz nadbudówki, która w tym modelu jest grubo za wysoka? Ile to jest "grubo za wysoka"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Ponad milimetr. To dużo jak się patrzy na pojazd z profilu. Co ciekawe - a co już widać na zdjęciach - jarzmo działa jest dostosowane do prawidłowego wymiaru nadbudowy. Spójrzcie na wycięcie na wizjer kierowcy - między nim a samym wizjerem jest szpara, której nie powinno tam być, bo jarzmo powinno być niżej o około milimetr właśnie. To mnie właśnie powstrzymuje przed zakupem jagdpanzerów IV z Dragona - konieczność przeróbki nadbudowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzesioj Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 To mnie właśnie powstrzymuje przed zakupem jagdpanzerów IV z Dragona - konieczność przeróbki nadbudowy. To prawda. Ja kupiłem, ale nie czułem się na siłach, żeby przerabiać. Wyszło, jak wyszło. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDyzio Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Ponad milimetr. To dużo jak się patrzy na pojazd z profilu. Co ciekawe - a co już widać na zdjęciach - jarzmo działa jest dostosowane do prawidłowego wymiaru nadbudowy. Spójrzcie na wycięcie na wizjer kierowcy - między nim a samym wizjerem jest szpara, której nie powinno tam być, bo jarzmo powinno być niżej o około milimetr właśnie. To mnie właśnie powstrzymuje przed zakupem jagdpanzerów IV z Dragona - konieczność przeróbki nadbudowy. W którym miejscu najlepiej ciąć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Od góry. Nie ma za bardzo wyboru. Od razu musisz sobie przemysleć sprawę powiększenia płyty dachowej nadbudowy. Bo jak zetniesz boczne ściany to płyta będzie za wąska i za krótka, czyli trzeba ją powiększyć - najpewniej jakimiś paskami polistyrenu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 W którym miejscu najlepiej ciąć? Myślę, że najlepiej na wysokości tego wycięcia w jarzmie. Ale po złączeniu dwóch połówek powstanie schodek na łączeniu, czyli najlepiej trzeba będzie całą górną część okleić płytkami poliestru, który wszystko wyrówna. Myślę, że szkoda na to czasu i nerwów, bo reszta detalu jest toporna, szczególnie to widać na tylnej płycie. Pzdr Edit. Panzer był szybszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDyzio Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Dzięki chłopaki. Panzer gratuluje wyróżnienia na Braille Scale (sam ci dałem głos) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 A dziękuję Debiut to był. Startuje znowu w listopadzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Myślę, że najlepiej na wysokości tego wycięcia w jarzmie. No wszystko pięknie ładnie tylko co z płytą nadsilnikową wtedy Ech.... ja się w to nie pcham. Są dwie drogi - albo olać babola i udawać, że go nie ma, albo przygotować się na wojnę i zbroić w skalpele, dremele i pilniki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwak Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Anie prościej przerobić jarzmo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Chciałbym skorzystać z tej dobrej porady przeróbki nadbudówki ale nie dam rady i wątpie czy kiedykolwiek ujrzycie koniec warsztatu Ponizej bezczelna prowizorka, która zawstydziła by McGyver'a... ale i tak dalej widać po jarzmie, że nadbudówka jest za wysoka.... Pzdr i dzięki za zainteresowanie tematem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Na dziś koniec. Niezawiele się dziś wysiliłem ale padam z nóg. Jutro trochę szpachlowania i przylepiania gratów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Jeszcze kilka elementów i czas będzie się zabrać za malowanko podwozia. Dość gadania zapraszam do pośmiania. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Gotowa bryła do malowania. Koła jezdne są fajne bo można uniknąć pracochłonnego i czasochłonnego malowania bandaży. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R_Mazzi Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Zlitowałbyś się przynajmniej nad osłonami peryskopów na stropie wieży. Wystarczyłby prostokąt blaszki, zaginasz boki pod kątem prostym i finito.... Teraz wyglądają jak żywcem przeniesione z Bismarcka Chyba, że z założenia jedziesz prosto z pudła jak leci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Gotowa bryła do malowania.[Kliknij, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze] Jeden z uchwytów na koła zapasowe jest wklejony w złą stronę. Swoją drogą, jeżeli przykleiłeś i te druty i ten uchwyt z płaskownika to nie wiem jak chcesz teraz tam włożyć koła. Jak na model konkursowy to trochę marniutko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 Zlitowałbyś się przynajmniej nad osłonami peryskopów na stropie wieży. Wystarczyłby prostokąt blaszki, zaginasz boki pod kątem prostym i finito.... Teraz wyglądają jak żywcem przeniesione z Bismarcka Chyba, że z założenia jedziesz prosto z pudła jak leci. Generalnie tak miało być- prosto z pudła ale w trakcie budowy zaczęło mnie korcić by zacząć jakieś detale dodawać. Zobaczymy co da się jeszcze zrobić. Jeden z uchwytów na koła zapasowe jest wklejony w złą stronę. Swoją drogą, jeżeli przykleiłeś i te druty i ten uchwyt z płaskownika to nie wiem jak chcesz teraz tam włożyć koła. Kółek nie będzie dlatego był już przyklejony uchwyt. Btw poprawiłem czy tak ma być? Jak na model konkursowy to trochę marniutko. No cóż ktoś musi zająć ostatnie miejsce. Od początku nie miałem zamiaru pakować w ten model 20 kg blach i części z żywicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 p. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipa Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 Narazie tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.