Jump to content

[IN-BOX] Poglądowy - AMT White Freightliner.


Guest JarekS
 Share

Recommended Posts

Cześć.

Na życzenie jednego z Kolegów, wstawiam poglądową zawartość pudełka Fredka. Model idzie na razie do magazynu, a ponieważ jest dobrze fabrycznie zapakowany, zdjęcia wyprasek w foliach:

 

Pudełko - na spodzie jest rysunek wszystkich elementów:

IMG_1550.jpg

 

IMG_1551.jpg

 

IMG_1553.jpg

 

Instrukcja:

IMG_1565.jpg

 

IMG_1566.jpg

 

Folia 1 z trzema wypraskami, przód:

IMG_1554.jpg

 

i tył:

IMG_1555.jpg

 

Folia druga, także z trzema wypraskami, przód:

IMG_1556.jpg

 

i tył:

IMG_1557.jpg

 

Elementy chromowane, 2 wypraski (oddzielone specjalną przekładką), przód:

IMG_1561.jpg

 

i tył:

IMG_1562.jpg

 

Dwuczęściowa kabina, można ją zrobić jako krótką bądź ze sleeperem:

IMG_1559.jpg

 

Elementy "szklane", ciekawostką jest to, że klosze (białe, żółte i czerwone), są wykorzystywane tylko częściowo - takie same wypraski są dodawane do wszystkich modeli, nawet do naczep (czerwone):

IMG_1563.jpg

Są tu również ośki metalowe jako tylne osie modelu oraz wężyk do instalacji.

 

Jest również kalkomania, lecz niestety, dobrze fabrycznie zapakowana, więc nic nie widać. Ciekawostką jest małe pudełko, które można sobie złożyć (kartonowe, wielkości paczki papierosów):

IMG_1564.jpg

 

Mam nadzieję, że wkrótce ktoś dorzuci zdjęcia rozpakowanych myprasek.

Pozdrawiam.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Modele AMT różnią się dość znacznie od modeli Italeri/Revell. Przybliżę Wam kilka różnic, niektóre widać na fotkach:

- są zrobione z białego plastiku;

- często mają metalowe ośki lub osadzanie kół jest zrobione na "zatrzask" (np. w naczepach);

- koła osi przedniej nie są skrętne.

- są standardowe, takie same elementy "szklane" w kilku modelach - plusem jest to, że jakieś zawsze zostają i można wykorzystać gdzie indziej.

- pudełko nie jest robione "na styk" (jak często w Italce) - po wyjęciu zawartości, nie ma problemu z włożeniem wszystkiego do środka.

- części w wypraskach nie są numerowane - numery widoczne w instrukcji są tylko kolejnymi etapami montażu - 1, 2, 3... Części trzeba szukać w wypraskach na podstawie rysunków.

- instrukcja jest dość krótka.

- jakość na pierwszy rzut oka niezła, ale są drobne nadlewki. Reszta wyjdzie podczas sklejania.

Ogólnie model sprawia dość pozytywne wrażenie.

Pozdrowienia.

Link to comment
Share on other sites

fajny chcę takiego i rzeczywiście wygląda na to, że jest o niebo lepszy od modeli Italeri. Odnosi się wrażenie że nie poszli na łatwiznę, opis konkretnego silnika na pudełku, a nie wariacja jednego nie wiadomo czego jak w przypadku amerykańców z Italeri.

Link to comment
Share on other sites

takie same elementy "szklane" w kilku modelach - plusem jest to, że jakieś zawsze zostają i można wykorzystać gdzie indziej.

Zgadza się, np. w zestawie Forda LNT 8000 miałem 3 mosty i 2 rodzaje tylnych zawieszeń, czyli możliwosć wykonania modelu z jednym lub dwoma mostami i odpowiadajacymi im zawieszeniami czego w italerce czy revellu nie uswiadczy się.

 

Ps.

Właśnie odebrałem paczkę z moimi Fredkami

Link to comment
Share on other sites

Model piękny jestem ciekaw co będziesz ze skubanym wyprawiał. AMT ma swoje plusy i minusy tak jak wymieniłeś ,ale z tego co doświatczyłem przy swojej naczepce z amt to spasowanie elementów jest świetne. Czekam na warsztacik powodzenia w budowie ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.