Jump to content

Moses

Members
  • Content Count

    3,968
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Everything posted by Moses

  1. Skikut nie oczekuj ze piszac temat o godz 22 ludzie odrazu zasypia uwagami, poczekaj az pojda do pracy wlacza komputery i zaczna ciezko pracowac przegladajac forum :] Fajny tylko, kiepsko wygladaja wizjery, sztucznie; jak na moj gust to zabardzo podrapany, ale moze na wschodzie tak jest, pozatym dziwnie wyglada podrapany kadlub a godla i napisy jak by dopiero z lakierni wyjechal (tak to przynajmniej na zdjeciach wyglada) A tak pozatym to ok Pozdrawiam krytycznie dzis bo glowa boli :(
  2. Hehe na 3cim zdjeciu wyglada jak ten samolot z filmu "Stealth"
  3. Washa juz wiem jak zrobic i bede probowal ale dla mnie malo Jak zrobic ladnie efekt wyblaklej oraz luszczacej sie farby. Co do pierwszego przypadku to gdzies slyszalem sposob aby nalozyc kropelke bialej falby i usuwac ja pedzlem na koncu podobno ma zostac bardzo mala warstwa dzieki ktorej odpowiedni efekt uzyskamy, ale jak z luszczaca sie farba?
  4. Arturze dzieki wielkie za zwiezla i tresciwa odpowiedz, i za temat bo nie wiedzialem jak sie za to zabrac
  5. Pytanie moze wydawac sie balane, jednak w momencie gdy dopiero zaczynam sie za to brac dobrze jest sie zapytac. 1. Powielam pytanie Przemka, czy sienna+braz (ew zlamany delikatnie czarnym) jest uniwersalnym kolorem czy sa inne kombinacje w zaleznosci od kolorystyki modelu i terenu dzialania 2. Washowac powinienem przed czy po nalozeniu kalek?
  6. Semper Fi A ja ogladam dalej i sie nie wtracam w powazne rozmowy
  7. Deco wybacz ze dopiero dzis ale wybylem na weekend z domu i dopiero teraz dorwalem sie do komputera. Jako ze nie podales jakiej narodowosci sprzet Ci potrzeba wiec tak Firma Preiser produkuje zestawy figurek w roznych skalach i roznych narodowosci figurki obslugi oraz pilotow http://www.jadarhobby.waw.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=0&keywords=preiser&button_x=62&button_y=13&sort=2a&page=1 Musisz sobie wyluskac co Ci potrzeba Dodatkowo ICM tez produkuje dwa zestawy figurek http://www.jadarhobby.waw.pl/48081-piloci-personel-naziemny-p-1905.html http://www.jadarhobby.waw.pl/48082-niemieccy-piloci-luftwaffe-p-7713.html Natomist co do samych pojazdow to jest stary zestaw AIRFIXa w 1/72 To wszystko co pamietam, tak prawde mowiac to musisz poszukac w sklepach. spojz na www.jadarhobby.waw.pl , www.modelcentrum.pl , www.mojehobby.pl
  8. Ciekawie sie model prezentuje, nie bede wnikal w kwestie poprawnosci bo juz z tematu lotniczego dawno wypadlem teraz tylko jedno pozwole sobie w gwoli scislosci USMC jest oddzielna formacja obok US Army i US Navy. Z ta druga ma jedynie to wspolnego ze podlegaja wspolnemu departamentowi, marynarki, oraz to ze sa transportowani po wodach na pokladzie statkow marynarki i nioe mozna uznawac USMC jako czesci USN. Dodatkowo wersja B jest przeznaczona tylko dla USMC (jezeli chodzi o amerykanskich uzytkownikow) jako nastepca AV-8 Harrier. P.S. MARINE mozna rozwinac jako (M)y (A)ss ®ide (I)n (N)avy (E)qupiment P.S.II Mam nadzieje ze nie macie mi zazle tej drobnej uwagi
  9. Heh kiedys sam kleilem tego mustanga. byl to moj pierwszy model w ktorym zastosowalem blachy Deco fajnie ale wydaje mi sie ze obramowanie oszklenia kabiny troche toporne wyszlo
  10. Tak Tomku wkoncu mnie tu przynioslo bo na kartonworku malo sie dzieje, ale i tak sie z nim nie roztaje i robie relacje na dwa fronty Co do tych porzadnych pojazdow hehe musze sie nastroic odpowiednio znowu i nabrac weny PKD4GA Przepraszam za zmylke ale z OA-4 tak jest. jedyna fotka jaka mam z ta wersja w hivis to eksponat przedjakas baza, sadze ze poprostu pomalowany aby ladnie wygladal
  11. No ok, tylko ze nie majac aerografu (dlatego najczesciej ludzie maluja pedzlem) czarnego podkladu nie nalozysz, wiec czy mimo wszystko (bez czarnego) ta technike pedzelkujacy moga wykorzystac?
  12. Majek ja juz chyba jakis niekumaty dzis jestem, mozesz rozwinac bo nie czaje jakie techniki?
  13. I on tez bedzie low Viz. Wszstkie OA-4M byly malowane low-viz. Z tym normalnym malowaniem chodzilo mi ze wszystkie oznaczenia kodowe jednostki, godlo jednostki, napis marines ma malowanie na bialo, na jest tez malowanie typowo low-viz gdzie to co przedchwila wymienilem jest w barwach kamuflarzu, [Edit] Przypadek pierwszy opisany wyzej przezemnie Full Low-viz
  14. Troche glupie pytanie, ale czy aby efekt sie udal to czy koniecznie trzeba robic ten czarny podklad? jak tak to osoby malujacy pedzlem niestety nadal pozostana bez cieni
  15. Aparat juz oddalem (jeszcze sie swego nie dorobilem :( ) Wiec jedynie co moge zrobic to wkleic fotki oryginalu. Tp bedzie chyba nawet lepsze niz obrazek instrukcji
  16. Chorobowe i prosty model Pozatym robiony prosto z pudla, dlatego idzie szybko. A na malowanie sam czekam, bo uwielbiam ten moment
  17. I to juz wszystko pomalowane, i tylko zlozyc na szybko? ciekawe ciekawe Kiedys mi sie ta nazwa obila o ucho, i nawet z raz go widzialem w jakims pismie
  18. Na dzis dzien raczej koniec, trzeba sobie cos zostawic na pozniej. Samolocik dostal juz skrzydelka i usterzenie, wszystkie antenki i czujniki, oraz sonde do tankowania w powietrzu oraz hamulce. Bylo troche szpachlowania na laczeniu kadluba ze skrzydlami, no i nie stety nie udalo mi sie dokonca wyruwnac dolnej polowki skrzydel z gorna chodz szlifowalem pol dnia, ale naszczescie tego nie widac tak bardzo, sadze ze do momentu gdy nie pomaluje modelu
  19. - hehe zabiles mnie Warszawianinow, Krakowianinow i innych pewnie tez Majek - oczywiscie Ja mam m.in. taki: Pozdr. Pawel Wow ale bajer. A co to, nie badz egoista powiedz Warszawianin pozdrawia
  20. Zasiedzialem sie wczoraj i bratu nie oddalem aparatu wiec kilka zdjec z wczorajszego i dzisiejszego placu boju, a wiec Wklilem kabine i jej "wyposazenie". Na drugim zdjeciu widac srubke gdyz trzeba pamietac o tym, ze ze zgledu na konstrukcje podwozia (dlugi nos przy cofnietej wysokiej goleni przedniej), nalezy dodac obciazenie, aby model nie lecial na nos. Polaczylem takze polowki kadluba, i potraktowalem szpachla. Zwichrowanie ktore pokazalem na zdjeciu w pierwszym poscie nie bylo takie straszne, klej szybko zlapal i jest ok. Co do szpachlowania, model posiada wypukle linie podzialu blach, jaki jest wiec sposob na takie szlifowanie aby ich nie popsuc? Jak sie Panstwu motyw podoba?
  21. Akurat do drugiej wojny swiatowej to kilka zestawow jest dostepnych, pozniej podesle Ci linki
  22. hehe rakiety tyz z tego co zauwarzylem A wogule to zachowalem sie jak cham, dzieki Majek bo zapomnialem z tej radosci. Maila nasmarowalem czekam na odpowiedz i przegladam oferte sklepu, nie zlalem go
  23. No poprostu bomba P.S. mozna skracac przydlugie linki na stronie www.tnij.org
  24. Znalazlem ten zestaw, niestety wlasnie problem z dostepnoscia, ale juz jak bedzie potrzebny to sie wykombinuje. Na E-bayu troche tego jest
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.