zbiegu Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Witam, oto kolejny mini walkaround, co tu dużo pisać Camaro piękne jest i basta Zdjęcia: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwarciu21 Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Ech piękne Camaro SS i ta V-ósemka pod macha mażenie:D więciej takich Walkaroundów bym poprosił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckerek93 Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Edelbrock to są silniki. Piękny samochód. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Czarnocki Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Edelbrock to są silniki. Piękny samochód. Edelbrock robi osprzęt i zestawy akcesoryjne do samochodów. Wiem bo sam je montuję u kolegi : Można jeszcze do Mustanga założyć zapłon MSD i wiele innych gratów jak w tej laleczce, zobacz fotki na dole http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/ford_mustang_grande_1970/index.php A kto z kolegów prowadził taką furę ? http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/mercedes_280_sl_1969/ Ale nie ma to jak gulgot Mustanga V8 albo BUICKA Riviery z siedmiolitrówką pod maską http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/BuickRiviera1966/ I ja to mam na wyciągnięcie łapki che che che A tutaj próbka gulgoczącej V8 niestety kręcona komórką więc nie ma takiego dźwięku jak w rzeczywistości. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shilka (Robert T.) Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Cześć I pomyśleć że taki rzeczy dzieją się ulicę dalej od mojego domu Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckerek93 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Paweł Czarnocki Wy to w Polsce robicie ? No tak podzespoły ale silnik wychodzi jako całus od Edelbrock chyba nie? w Over Halin tak było xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Czarnocki Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Paweł Czarnocki Wy to w Polsce robicie ? No tak podzespoły ale silnik wychodzi jako całus od Edelbrock chyba nie? w Over Halin tak było xD W Polsce w Polsce a jak !! W niektórych autach silnik zostaje w oryginale a w niektórych zostaje blok silnika i dochodzą "gadżety". A jest co dobierać, rozrządy, tłoki, wały , pompy , gaźniki, aparaty zapłonowe MSD uuuuuu lista na kilometr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckerek93 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 A robicie tylko Amerykańce? czy europejczyki też? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Czarnocki Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 A robicie tylko Amerykańce? czy europejczyki też? Ja tam tylko pomagam, hobbystycznie, jestem czeladnikiem Ale Darek się specjalizuje w Mustangach ale innymi amerykanami też nie gardzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Nie no pozazdrościć takiej pracy Mam jedno pytanie jak duży jest w Polsce rynek na takie samochody ? Czy zostają u nas czy raczej Niemcy kupują Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Czarnocki Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Nie no pozazdrościć takiej pracy Mam jedno pytanie jak duży jest w Polsce rynek na takie samochody ? Czy zostają u nas czy raczej Niemcy kupują To nie jest moja praca etatowa, raczej zamiłowanie, hobby, ja tylko pomagam. A czy jest w Polsce rynek na takie auta ? Nawet nie wiecie jaki !! Wypasione AUDI, BMW czy Merc już niektórych nie kręci bo takie auto ginie w tłumie. A taki Mustang to już inna bajka. No i takie auto nie traci na wartości więc jest to forma lokowania kapitału. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 Świetna zdjęcia, ale mała errata do opisu modelu. jest to rocznik 1968, a nie jak podałeś 1967. Jedyna różnica między nimi jest taka, że w 1967 roku w drzwiach z przodu montowane były trójkątne szybki, a w 1968 już z nich zrezygnowano. 1967: 1968: Dodatkowo, ponieważ model ten wypozażony jest w chowane żaluzje na światła (z pakieru RS), dlatego był on nazywany SS/RS. Camaro SS we wszystkich rocznikach 1 generacji były nazywane modele bez chowanych świateł, a te z kolei znów różniły się w rocznikach 1967 i 68 kształtem kierunkowskazów i samego grilla. 1967: 1968: Jesli chodzi o sam silnik - na pewno nie jest seryjny, bo nie było w ofercie seryjnej zasilanych dwoma czterogardzielowymi gaźnikami, ale tu się nawet nie będę rozpisywał, bo można o tym napisać książkę. Dla zainteresowanych polecam stronę Muscle Car Club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
punio Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Ehh camaro piękne chciał bym takim odjechać kiedyś z takiego zlotu ;D To są auta z duszą a nie jakieś plastikowe puste lamborghini albo coś stare V8 to jest piękne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woozek Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Czy to coś na kole to nie mysz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tornado Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Autko marzenie Poczytałem trochę postów i żadnego nie znalazłem w stylu: Czy aby nie jest zbyt czyste ? Bez washa i plam oleju i z tymi chromami wygląda zabawkowo. Hm w realu jest ok, a wykonany model byłby be ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark666 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Mój Mercuś też się błyszczy. I jak by ktoś wypuścił W 414 VANEO to model też byłby taki jak Camaro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.