Jump to content

Chevrolet Camaro SS 350 1967


zbiegu
 Share

Recommended Posts

Edelbrock to są silniki. Piękny samochód.

 

Edelbrock robi osprzęt i zestawy akcesoryjne do samochodów. Wiem bo sam je montuję u kolegi :

 

th_cabrio.jpg

 

Można jeszcze do Mustanga założyć zapłon MSD i wiele innych gratów jak w tej laleczce, zobacz fotki na dole

 

http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/ford_mustang_grande_1970/index.php

 

A kto z kolegów prowadził taką furę ?

 

http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/mercedes_280_sl_1969/

 

Ale nie ma to jak gulgot Mustanga V8 albo BUICKA Riviery

z siedmiolitrówką pod maską

 

http://www.stajniamustangow.pl/samochody/zrealizowane/BuickRiviera1966/

 

I ja to mam na wyciągnięcie łapki che che che

A tutaj próbka gulgoczącej V8 niestety kręcona komórką więc nie ma takiego dźwięku jak w rzeczywistości.

 

th_rondo.jpg

 

th_wyjazd.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Paweł Czarnocki Wy to w Polsce robicie ?

No tak podzespoły ale silnik wychodzi jako całus od Edelbrock chyba nie? w Over Halin tak było xD

 

W Polsce w Polsce a jak !! W niektórych autach silnik zostaje w oryginale a w niektórych zostaje blok silnika i dochodzą "gadżety". A jest co dobierać, rozrządy, tłoki, wały , pompy , gaźniki, aparaty zapłonowe MSD uuuuuu lista na kilometr

Link to comment
Share on other sites

Nie no pozazdrościć takiej pracy

Mam jedno pytanie jak duży jest w Polsce rynek na takie samochody ?

Czy zostają u nas czy raczej Niemcy kupują

 

To nie jest moja praca etatowa, raczej zamiłowanie, hobby, ja tylko pomagam. A czy jest w Polsce rynek na takie auta ? Nawet nie wiecie jaki !! Wypasione AUDI, BMW czy Merc już niektórych nie kręci bo takie auto ginie w tłumie. A taki Mustang to już inna bajka. No i takie auto nie traci na wartości więc jest to forma lokowania kapitału.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Świetna zdjęcia, ale mała errata do opisu modelu.

 

jest to rocznik 1968, a nie jak podałeś 1967. Jedyna różnica między nimi jest taka, że w 1967 roku w drzwiach z przodu montowane były trójkątne szybki, a w 1968 już z nich zrezygnowano.

 

1967:

chevrolet_camaro_ss_1967.jpg

1968:

1968_Chevrolet_Camaro_Rs_Automobile.jpg

 

Dodatkowo, ponieważ model ten wypozażony jest w chowane żaluzje na światła (z pakieru RS), dlatego był on nazywany SS/RS. Camaro SS we wszystkich rocznikach 1 generacji były nazywane modele bez chowanych świateł, a te z kolei znów różniły się w rocznikach 1967 i 68 kształtem kierunkowskazów i samego grilla.

 

1967:

67camaro.jpg

 

1968:

80.gif

 

Jesli chodzi o sam silnik - na pewno nie jest seryjny, bo nie było w ofercie seryjnej zasilanych dwoma czterogardzielowymi gaźnikami, ale tu się nawet nie będę rozpisywał, bo można o tym napisać książkę. Dla zainteresowanych polecam stronę Muscle Car Club.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 6 years later...

Autko marzenie

 

Poczytałem trochę postów i żadnego nie znalazłem w stylu: Czy aby nie jest zbyt czyste ? Bez washa i plam oleju i z tymi chromami wygląda zabawkowo. Hm w realu jest ok, a wykonany model byłby be ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.