Jump to content
skala72

IBG - zapowiedzi/nowości

Recommended Posts

Dajmy spokój, nie piszmy pracy doktorskiej nt. gąsek do UC. Jak już tak podchodzimy, to ścianka pancerze powinna mieć jakieś 0,02mm. Dla mnie model jest ok i nie będę go rozbierał na części pierwsze, jak mi coś nie pasuje, to poprawiam i tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dajmy spokój, nie piszmy pracy doktorskiej

 

Pracy doktorskiej nie piszemy istotnie, co nie znaczy, że nie ma być porządnie. Moim zdaniem jeżeli model ma być dokładny, to takie jak oryginał musi mieć proporcje, a jeżeli coś mi się nie zgadza na oko, nawet bez przykładania do planów to coś już jest nie tak. Podkreślam, że to moje zdanie, jak masz inne to spoko, miej sobie, nie jest to sprawa życia i śmierci, ale dla mnie gąski nie są, jak to napisałeś "ok". Reszta modelu wydaje się być spoko, więc tym bardziej szkoda bo na prezentowanych zdjęciach tak mnie te gąski bolą, zwłaszcza, że da się lepiej (baz reklamy, tylko żeby pokazać że to możliwe) to też 1/72:

02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widać obrazka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Się zaczeka na blaszki. Pewnie Grigorov już o tym myśli. Spokojnie, na wszystko przyjdzie kolej.

 

Chociaż szlag mnie też trafia, że nowy model, nowe formy, świetna nisza w rynku, a mimo wszystko coś jest schrzanione.

A że nie ma alternatywy (jest żywica z Attacka, NIE polecam), to jak się nie ma co się lubi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiadane Bussing-NAG 500A / 500S już w sprzedaży.

 

5165.jpg

 

5164.jpg

 

Cena: od 130 do 145 zł.

 

IN-BOX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że cena nie idzie w parze z jakością. Moim zdanie kwota znacznie przesadzona. Rozumiem, że zestawy cenowo raczej skierowane do zagranicznych odbiorców.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie do końca się z tobą zgadzam, 130 zł. to nie to samo co 155->165->170..... W zachodnich sklepach, te same modele są droższe, a co do ceny za 1/35, to nie jest ona u nas wygórowana - jak za taki model.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie do końca się z tobą zgadzam, 130 zł. to nie to samo co 155->165->170..... W zachodnich sklepach, te same modele są droższe, a co do ceny za 1/35, to nie jest ona u nas wygórowana - jak za taki model.

 

 

Ja w ogóle nie rozumiem co chciałeś porównać podając powyższe kwoty. Jeżeli miałeś na myśli zestawy np. Dragona to zupełnie inna wyższa półka i w tym przypadku wolę dołożyć 25 czy 40 zł. Fajnie, że IBG wydaje modele ale taka cena za taki produkt to nieporozumienie. Sprawdziłem sprzedaż nowych zestawów na popularnym serwisie aukcyjny, gdzie kilka sklepów oferuje wspomniane ciężarówki. Niestety do chwili obecnej, zerowe zainteresowanie. Nie twierdzę, że istnieje tylko sprzedaż na tym serwisie ale jakiś pogląd na popyt pokazuje. Wcześniejsze produkty w cenie do 100 zł to moim zdanie maksymalna kwota za taki produkt. Dobra cena/jakość to przykładowo ciężarówki wypuszczane przez Zvezdę, gdzie jakość i tak jest wyższa od zestawów IBG. Na pewno sprzedaż będzie z braku alternatywy i chyba na to producent liczy. Proszę tylko nie pisać jak to często się zdarza, że jest to produkt niszowy stąd wysoka cena bo w tym przypadku z pewnością tak nie jest. Dziękuję z mojej strony wszystko w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłeś sprzedaż na portalu aukcyjnym. Super. Ja sprawdziłem u producenta. Wygląda to trochę inaczej niż zerowe zainteresowanie. Rozumiem, że kupiłeś, skleiłeś i jakość Ci nie odpowiada. Przykro mi. Fakt, Dragon to to nie jest i nigdy nie będzie. Ale patrząc na Dorchestera z SKP, który jest jeszcze droższy, podwozie ma niewiele wspólnego z oryginałem a rama to prosty klocek to chyba tak źle nie jest? A zresztą każdy sobie sam zdecyduje co myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....

Proszę ciebie, daj spokój, z tą cenową pogawędką. Stać mnie, kupuję, nie stać, nie kupuję - moja bro... sprawa. Napisz do producenta w tej kwestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne Bussing-NAG'i w sprzedaży:

 

Bussing-NAG 4500 S - IBG 35012

5815.jpg

 

Bussing-NAG 4500 A - IBG 35013

5816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marmon-Herrington prezentuje się pięknie i bardzo poprawnie. Można dowiedzieć się jaki typ radiostacji włożono do środka?

A ja męczyłem się z żywicą IMA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi w modelu wygląda to na No.19.

Tylko czy na pewno od poczatować powinna być "19"?

Gdy powstawał samochód M-H tej radiostacji jeszcze nie było.

Mam 2-3 zdjęcia M-H Mk II z kampania afrykańskiej z otwartym tyłem i zawsze widać tam radiostację No. 9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porozmawiaj na ten temat z panem Wiliamem Marshallem z RPA. Ja się nie czuję fachowcem w tym temacie a on raczej tak, a na pewno najlepiej z tych których znam. Ale tak na logikę to te radia były od 1940 roku to chyba się mogły załapać na kampanię w Afryce? Ale jak mówię, ja się nie znam na radiach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korespondowałem z nim w temacie podwozia M-H Mk. II walcząc z modelem żywicznym od IMA. Bardzo kompetentny i otwarty pan.

W Internecie można wyczytać, że No. 19 zaczęła być produkowana dopiero w 1941. Wobec tego te pierwsze serie nie mogły się na nią załapać. Chyba, że za 1-1,5 roku była decyzja o wymianie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Set_No._19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się nie znam. Ale w tym linku co to go podesłałeś to jest napisane, że w 1941 to już weszła wersja Mark II a wcześniej jakiś model Pye. Nie wiem co to takiego. Poza tym Marmony to nie tylko w 1940 jeździły. Mnie nie pytaj. Wszystkie materiały przygotowywał Pan Marshall.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja się nie znam. Ale w tym linku co to go podesłałeś to jest napisane, że w 1941 to już weszła wersja Mark II a wcześniej jakiś model Pye. Nie wiem co to takiego. Poza tym Marmony to nie tylko w 1940 jeździły. Mnie nie pytaj. Wszystkie materiały przygotowywał Pan Marshall.

 

Bo Mk I nie sprawdziła się i szybko zniknęła. Pye Radio to firma nie model.

 

(...) Pye introduced the W.S. 19 MK I transceiver in 1941, because of the frequency coverage of the A-set appeared to be too narrow, the MK II was introduced in 1942 with a coverage 2,0 to 8 MHz, split in two ranges. Later a special dial knob was introduced for easier tuning, which came with the Wireless Set 19 MK III, but was often mounted on the MK II sets. (...)

 

 

Masz rację, od 1942 zapewne znaczna większość brytyjskich M-H miała już Mk.19. Ale ten początek w RPA jest raczej bardzo wątpliwy. Zaczerniliście od tych wczesnych modeli dlatego moje wątpliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkrótce: Einheitsdiesel with 3,7 cm Breda (IBG 35005)

 

35005.jpg

 

Foto: 2, 3, 4, 5, 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na FB ukazała się informacja jakoby firma IBG planowała wypuszczenie takowych piękności w 2014r. Czy to możliwe? Było by pięknie

Hl7RxOG.jpg?1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.