Skocz do zawartości

1988 PETERBILT 378


copycat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ja już ten model chwaliłem, ciekawe jak sobie w konkursie poradzi, myślę, ze zasługuje na wysoką ocenę. Akurat podwozie jest w nim tak piękne, że żal by było nie pooglądać... Ale praktycznie tylko copycat wie jak można go złapać, żeby go bezpiecznie podnieść... Daj proszę znać jak poszło (które miejsce), a ja życzę powodzenia i pozdrawiam

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nic nie zdobył, tylko wyróżnienie sam nie wiem za co (na otarcie łez). Mack też widoczny na zdjęciu, a raczej jego pupa dostał fajną statuetkę, która mi się bardziej podobała niż medale. To chyba takie grand prix. Petek jest jeszcze nieskończony zbiornik paliwa i kilka szczegółów które robiłem w tym tygodniu są niewybrudzone, silnik w powijakach a więc warsztat jeszcze z 2 tygodnie potrwa, albo dłużej. I to może go pogrążyło, choć jak podsłuchałem rozmowy na temat Petka, to muszę przyznać, że każdy ma inne zdanie i to chyba stąd te emocje i żale po konkursach, bo akurat był porównywany z modelem prosto z pudła. Cieszę się że Mack się obronił.

 

Najważniejsze że się podoba i nauczyłem się paru rzeczy robiąc go, Dzięki.

IMG_7610.JPG

IMG_7608.JPG

a to takie statuetki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dorobiłem światła w zderzaku, niestety otwory w zderzaku są za szerokie i muszę to poprawić. Światła mają być poobrywane ich mocowania są za krótkie i źle się układają na szczęście jest to łatwe do poprawy

IMG_7655.JPG

Trochę szczegółów, mocowanie filtra i rury wydechowej, poprawione wycieraczki.

IMG_7657.JPG

IMG_7658.JPG

Tutaj ta część zardzewiała nie wchodzi idealnie w komin, ponieważ te części nie są jeszcze sklejone i są rozłączane. Mam możliwość zdejmowania kabiny przed wklejeniem silnika. No i do zdjęcia nie docisnąłem jej dokładnie.

IMG_7659.JPG

IMG_7664.JPG

Silnik. Całkiem fajnie wyszedł mi preshading i przecierka skrzyni biegów, jestem zadowolony z efektu, tylko niepotrzebnie przetarłem rdzą bok silnika. No i skopałem przebudowę lewej strony, wstyd. Ale to dlatego że na oko robiłem.

IMG_7660.JPG

IMG_7661.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Copycat - jest na co popatrzec. Szczegoly wyszly tu naprawde dobrze, przez co calosc bedzie robic niesamowite wrazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Witam.

 

Szczęka opada emot_podziw.jpg boje_sie.gif, bardzo fajnie wygląda mocowanie filtra, otwory w mocowaniu są wiercone czy wybijane? Naprawdę piękny model .

 

Mokrego dyngusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Naprawdę ładne detale!

Czyli co - maszyna już skończona? Jeśli tak - co będzie następne? Pozdrawiam i do usłyszenia

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne, pomysł mam na Freightlinera 120 FLC i na Unimoga 1300. Zacząłem dzisiaj rano sklejać Unimoga, ale jest tak fatalny, tak potrzebuje szpachli, a że po roku pracy nad Petkiem mam ochotę odpocząć i coś z pudła zrobić na szybko. Przeróbka Unimoga ma być niewielka, ale strasznie się go składa. Niecierpliwym, a chcącym zrobić coś przyzwoitego odradzam ten zestaw. Od Italerki też chcę odpocząć, więc i Fredek poczeka. To zabrałem się za Maćka R600, tu pomysłu na malowanie na razie nie mam, ale połączenie AMT/ERTL jest zaskakująco przyzwoite. Chromy już się kąpią w Krecie, zbiornik i koła będą czarne. Jak coś więcej poskładam to założę warsztat. Tym razem bez przesady, no może coś na koniec, scratch jakiejś wyciągarki, czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R600! Jaki klasyk! Czyli co - zakładamy fanklub buldoga? Pozdrawiam

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojazd czaders - robi wrażenie Mam niesamowitą ochotę na amerykańca, który leży już rok na stoliku obok, czeka na zwolnienie warsztatu przez Turbostara i jeszcze chwilkę sobie poczeka, bo wprawdzie Turbostar zaczął się składać do kupy (efekty dziś, albo jutro na forum), ale czeka mnie jeszcze przy nim sporo roboty.

Tu pytania dotyczące dwóch kwestii: czym utrwalileś pigment, jak go nakładałeś i czy korzystałeś z MIG-a, czy sam mieszałeś? Jak zrobiłeś przecierkę skrzyni biegów? Już wiele razy widziałem podobne zabiegi na różnych eksploatacyjnych częściach pojazdów, ale nigdzie nie doszedłem do tego, jak taki fajny efekt zmontować...

Którego U1300 robisz? Jeśli mam jeszcze na serwisie, to mogę spróbować w środę zrobić foty auta GDDKiA w takim samym pomarańczowym kolorze, jak jeden z zestawów Revella.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pmroczko- fanclub buldoga, czemu nie, marzy mi się C600 i B61. Amerykanie w żywicy je robią, tylko na razie cena mnie przeraża.

 

Maggot97 - próbuję wszystkiego, suche pastele, farby olejne dla plastyków, rozrzedzone akryle, przecierki suchym pędzlem, suchą lub pół wilgotną gąbką, czeski pigment, zwykła ziemia z działki. Utrwalam to w zależności od potrzeb, pastele i pigmenty matem pactry, ziemię i coś co ma fakturę wikolem. Skrzynię biegów pomalowałem matowym Black Chrome Trim MM i przetarłem suchym pędzlem Silver MM.

Unimoga mam tego którego wydał właśnie Revell U1300L w barwach THW. Zdjęć nigdy za dużo.

mercedes-unimog-u1300l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.