Skocz do zawartości

King George V (1:350 Tamiya)


danielos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

trzeba ramkę ogrzać równomiernie z każdej strony czyli podczas ogrzewania obracać ją w palcach, stary sposób to taki, że trzymasz ją nad płomieniem pod kątem (wolny koniec w górze), jak ramka zacznie mięknąć i wolny koniec opadać to wtedy okręcasz by ogrzać drugą stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem z olinowaniem , mianowicie jaką techniką ciągnie się linki z ramek nad ogniem ? Próbowałem i nie idzie w ogóle

 

Jędrek dobrze pisze, a jak chcesz drugi sposób obczaić to zajrzyj do wątku Macisso (jeden z ostatnich postów)

 

 

Pozdrawiam

Kami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

 

Na dzień dzisiejszy Kgv jest ukończony w 98% muszę jeszcze założyć olinowanie, flagi, i dodać trochę zacieków na kominach itp. Co do washa o którym wspominał Wallace co sądzicie o przejechaniu suchym pędzlem w kolorach np. biały, jasny zółty ?

 

obraz021yo.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

obraz019in.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz020pd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz022p.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz023n.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz024xc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz025y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

obraz026i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, wywal te dźwigi!!! Szpecą Króla jak jasna cholera, wyglądają jak dwa wielkie robale

 

hehe tylko nie wiem czy gdziekolwiek kupie dzwigi z blaszek dedykowane do tego modelu a samemu zrobić to wątpię czy starczyło by mi cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę jeszcze (...) dodać trochę zacieków na kominach itp.

Przepraszam, a od czego na kominach miałby się pojawić zacieki?

Nigdy nie widziałem aby cokolwiek z kominów okrętowych ciekło...

Możesz zrobić bardzo delikatne okopcenia u szczytu, np czarnym, suchym pędzlem ale nic poza tym bo to "upiększanie" KGV za bardzo, moim skromnym zdaniem, odbiegnie od rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę jeszcze (...) dodać trochę zacieków na kominach itp.

Przepraszam, a od czego na kominach miałby się pojawić zacieki?

Nigdy nie widziałem aby cokolwiek z kominów okrętowych ciekło...

Możesz zrobić bardzo delikatne okopcenia u szczytu, np czarnym, suchym pędzlem ale nic poza tym bo to "upiększanie" KGV za bardzo, moim skromnym zdaniem, odbiegnie od rzeczywistości.

 

Miałem zrobić okopcenia komina tak jak piszesz ale troche zmieszało mnie to że kgv napędzały turbiny parowe, nie wiem sam czym opalalali te kotły, mazutem czy czymś innym Btw co sądzicie o olinowaniu grubości 0,6mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze 6 razy za grube. Nie za bardzo łapię jaki ma związek napędu turbinowego z okopceniem komina. Przecież parę dla turbin czy maszyny parowej muszą dostarczyc kotły, a te, bez względu na to czym są opalane, węglem czy ropą, kopcą ( no może przy ropie trochę mniej, ale nie jest to znowu aż taka ogromna różnica )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.