TomaszDudek Napisano 12 Czerwca 2008 Share Napisano 12 Czerwca 2008 Do malowania duzych powieszchni na jeden kolor niezawodny jest areograf z zewnetrznym mieszaniem taki najprostszy za 50 zł ja mam i jestem zadowolony ale do kamo się nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicio1d Napisano 13 Czerwca 2008 Share Napisano 13 Czerwca 2008 Malowałem farbami akrylowymi Model Master.Aerograf raczej powinien być czysty bo teraz po każdym malowaniu rozbierm go na części pierwsze i ląduje w cleanluxie, po drodze jest jeszcze traktowany zmywaczem do akryli. Rozbiorę go dziś, cykne fotki i spradzę zakamarki czy czasem coś w nich nie siedzi.Jeśli będzie dobrze to pewnie chodzi o jakiś błąd przy składaniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicio1d Napisano 8 Września 2008 Share Napisano 8 Września 2008 Trochę grzebania i znalazłem wreszcie mój temat, problem jest nadal aktualny. A doskonale wiem, że idealną warstwę farby mogę nałożyć aerkiem. Zrobiłem zdjęcia aerografu i szczegółów. Tak naprawdę czuje się bezradny wobec aerografu. Niby prosta rzecz a z człowieka taka d.... ;) Aerek w częściach: Igła: Pozostałe części: Myślę, że teraz sprawa jest bardziej klarowna. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszDudek Napisano 8 Września 2008 Share Napisano 8 Września 2008 Wicio1d ja mam podobny aero maluje olejami mm po kazdym malowaniu przedmu:bip:ę areo solidną iloscią benzyny lakowej potem wyjmuję igłe przecieram szmatka przejeżdżam szmatka po zbiorniku wkładam patyczek do uszu w miejsce gdzie wchodzi i gła oraz od przodu tam gdzie wychodzi i jest ok , dopiero przy malowaniu akrylami sa jaja zatyka sie wszysko i potrzebny jest cleanlux ale nawet wtedy nie odkręcam dyszy bo słyszałem że jej przykrecanie moze doprowadzić do uszkodzenia aero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicio1d Napisano 8 Września 2008 Share Napisano 8 Września 2008 Aero rozkręcam do części pierwszych, też i dysze. Raz ją ukręciłem ale teraz wiem jak mocno ja przykręcić. Jednak po złożeniu, lipa. Nic nie chodzi, porusza się delikatnie igła, ale kiedy chce ją ponownie wysunąć za pomocą tej górnej wajchy zostaje wewnątrz. W sklepie modelarskim raz Pan mi zwrócił uwagę, że za mocno dokręcam te tylne pokrętło, majstrowałem tam ale bez rezultatu. Wydaje mi się, ze jedynym rozsądnym wyjściem było się się z kimś skonsultować na żywo, bo tak to będę się kręcić w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 8 Września 2008 Share Napisano 8 Września 2008 Sprobuj moze zlozyc aerograf, na poczatek bez dyszy do farby i przetestuj przesuwanie sie iglicy. Jesli bedzie OK to znaczy, ze cos jest nie w porzadku z dysza. Moze jakis brudek albo zadziorek metalu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicio1d Napisano 8 Września 2008 Share Napisano 8 Września 2008 Być może , muszę go rozebrać i sprawdzić przy świetle dziennym. Mam wrażenie , że igła nie jest prosta. Przy okazji obczaiłem kolejny problem. Chcąc naprawić aero pogorszyłem sprawę, silnie nawadniając go nitro i cosik uszczelki odpłynęły. Mam wrażenie, że historia u mnie lubi się powtarzać. Bo to drugi upłynniony plastik/guma w mojej mozolnej pracy nad modelami. Przetestuje igłe jutro, bo teraz Szymonek Majewski leci. Dzięki , pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 Witam niechciałem zakładać jeszcze jednego tematu ale musiałem bo nikt nieodpowiadał . Mam problem z aeografem wlałem farbę do aeografu wszystko zrobiłem co trzeba było i naciskam przycisk a tu w zbiorniku zaczeło bulgotać a przedtem jak czyściłem aeograf przez przypadek mi się wbiła iglica w rękę i zrobiłem agresywny ruch i się złamała iglica i mi się złamała to ją wyszlifowałem i potem to samo oto fotki aeografu : Proszę o szybką odpowiedz bo musze zaraz pomalować[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof66 Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 jak bulgocze to dysza jest zapchana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 Aa zapomniałem dodac że dysza się kreci wkoło słyszałem że się maskol nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof66 Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 musisz próbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 Czyli ten maskol może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas Napisano 18 Stycznia 2009 Share Napisano 18 Stycznia 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem-dysza się kręci-czyli gwint zerwany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Tak się kręci i bombelki w zbiorniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Czyli w ogóle nie masz gwintu na dyszy? Czy gwintu w korpusie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Niewiem niechcę patrzyć bo znowu coś zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Zapewne bardziej się zepsuć juz nie da . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Hehh A może pomoże ten maskol bo już zapewno się nieda już zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Maskol by pomógł na uszczelnienie, gdyby był gwint na którym by się dysza trzymała. A tak do dupa zbita (o ile naprawdę masz zerwany gwint. Jak już to podejrzewam, że na dyszy, bo wewnątrz korpusu aerografu gwint zerwać to już sztuka). Rozłóż i popatrz jak gwint wygląda. Jak jest zryty, to wystarczy kupić nową dyszę. Można też polecieć po całości i po prostu wkleić dyszę na stało na CA - parę osób pisało że tak ma - problem co prawda z czyszczeniem albo da się żyć. Naostrz może lepiej igłę. Te 2-3 mm musi przynajmniej wystawać z dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Ten klej ca to jest cyjanrowy czy jak się nazywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Cyjanoakrylowy, zwykły super glue. Tylko nie zalej niczego poza gwintem, bo tak to kaplica. Ale odradzam raczej ten zabieg, szczególnie że nawet nie pokazałeś gwintu dyszy, więc nie wiemy czy na pewno masz go zerwanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Czyli tą dysze /? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Nie koniecznie trzeba przyklejać dyszę do korpusu, wystarczy na gwint nawinąć kawałek nitki i posmarować maskolem - bedzie trzymać, a i można demontować dyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 Albo trzeba kupić nowy aeograf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 22 Stycznia 2009 Share Napisano 22 Stycznia 2009 Może troche odkopie temat ale pomożwcie mi wybrać A tak mam pytanie: Witam niechciałem zakładać bezesownego tematu aeograf i tak dalej poradzicie mi wybrać aeograf znalazłem ich kilka i proszę o ich ocene Nr 1.Mar 2 Aerograf - Profi AB-1004 z dysza 0.3 Nr.2Mar 12 Aerograf EW-6000R - 0,3mm A i czym się rózni aeograf jednofunkcyjny a 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.