Skocz do zawartości

AEROGRAF-MAM PROBLEM


turb1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 251
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Malowałem farbami akrylowymi Model Master.Aerograf raczej powinien być czysty bo teraz po każdym malowaniu rozbierm go na części pierwsze i ląduje w cleanluxie, po drodze jest jeszcze traktowany zmywaczem do akryli.

Rozbiorę go dziś, cykne fotki i spradzę zakamarki czy czasem coś w nich nie siedzi.Jeśli będzie dobrze to pewnie chodzi o jakiś błąd przy składaniu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Trochę grzebania i znalazłem wreszcie mój temat, problem jest nadal aktualny. A doskonale wiem, że idealną warstwę farby mogę nałożyć aerkiem. Zrobiłem zdjęcia aerografu i szczegółów. Tak naprawdę czuje się bezradny wobec aerografu. Niby prosta rzecz a z człowieka taka d.... ;)

 

Aerek w częściach:

 

ae01au9.th.jpg

 

Igła:

 

ae02rc0.th.jpgae03ti6.th.jpgae04pb1.th.jpgae05rr4.th.jpg

ae06da0.th.jpg

 

Pozostałe części:

 

ae10vp3.th.jpgae12ps6.th.jpgae17wq9.th.jpgae19qg7.th.jpg

ae21fr6.th.jpgae24mw0.th.jpgae27ri3.th.jpgae29ni9.th.jpg

ae30tx8.th.jpgae31lo9.th.jpg

 

Myślę, że teraz sprawa jest bardziej klarowna.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wicio1d ja mam podobny aero maluje olejami mm po kazdym malowaniu przedmu:bip:ę areo solidną iloscią benzyny lakowej potem wyjmuję igłe przecieram szmatka przejeżdżam szmatka po zbiorniku wkładam patyczek do uszu w miejsce gdzie wchodzi i gła oraz od przodu tam gdzie wychodzi i jest ok , dopiero przy malowaniu akrylami sa jaja zatyka sie wszysko i potrzebny jest cleanlux ale nawet wtedy nie odkręcam dyszy bo słyszałem że jej przykrecanie moze doprowadzić do uszkodzenia aero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aero rozkręcam do części pierwszych, też i dysze. Raz ją ukręciłem ale teraz wiem jak mocno ja przykręcić. Jednak po złożeniu, lipa. Nic nie chodzi, porusza się delikatnie igła, ale kiedy chce ją ponownie wysunąć za pomocą tej górnej wajchy zostaje wewnątrz. W sklepie modelarskim raz Pan mi zwrócił uwagę, że za mocno dokręcam te tylne pokrętło, majstrowałem tam ale bez rezultatu. Wydaje mi się, ze jedynym rozsądnym wyjściem było się się z kimś skonsultować na żywo, bo tak to będę się kręcić w kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może , muszę go rozebrać i sprawdzić przy świetle dziennym. Mam wrażenie , że igła nie jest prosta. Przy okazji obczaiłem kolejny problem. Chcąc naprawić aero pogorszyłem sprawę, silnie nawadniając go nitro i cosik uszczelki odpłynęły. Mam wrażenie, że historia u mnie lubi się powtarzać. Bo to drugi upłynniony plastik/guma w mojej mozolnej pracy nad modelami. Przetestuje igłe jutro, bo teraz Szymonek Majewski leci.

 

Dzięki , pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Witam niechciałem zakładać jeszcze jednego tematu ale musiałem bo nikt nieodpowiadał .

Mam problem z aeografem wlałem farbę do aeografu wszystko zrobiłem co trzeba było i naciskam przycisk a tu w zbiorniku zaczeło bulgotać a przedtem jak czyściłem aeograf przez przypadek mi się wbiła iglica w rękę i zrobiłem agresywny ruch i się złamała iglica i mi się złamała to ją wyszlifowałem i potem to samo oto fotki aeografu

:

 

IMG_0067.jpg

 

IMG_0068.jpg

 

Proszę o szybką odpowiedz bo musze zaraz pomalować[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maskol by pomógł na uszczelnienie, gdyby był gwint na którym by się dysza trzymała. A tak do dupa zbita (o ile naprawdę masz zerwany gwint. Jak już to podejrzewam, że na dyszy, bo wewnątrz korpusu aerografu gwint zerwać to już sztuka). Rozłóż i popatrz jak gwint wygląda. Jak jest zryty, to wystarczy kupić nową dyszę. Można też polecieć po całości i po prostu wkleić dyszę na stało na CA - parę osób pisało że tak ma - problem co prawda z czyszczeniem albo da się żyć. Naostrz może lepiej igłę. Te 2-3 mm musi przynajmniej wystawać z dyszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyjanoakrylowy, zwykły super glue. Tylko nie zalej niczego poza gwintem, bo tak to kaplica. Ale odradzam raczej ten zabieg, szczególnie że nawet nie pokazałeś gwintu dyszy, więc nie wiemy czy na pewno masz go zerwanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie trzeba przyklejać dyszę do korpusu, wystarczy na gwint nawinąć kawałek nitki i posmarować maskolem - bedzie trzymać, a i można demontować dyszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może troche odkopie temat ale pomożwcie mi wybrać

 

A tak mam pytanie:

Witam niechciałem zakładać bezesownego tematu aeograf i tak dalej poradzicie mi wybrać aeograf znalazłem ich kilka i proszę o ich ocene

 

Nr 1.Mar 2 Aerograf - Profi AB-1004 z dysza 0.3

136_rn.jpg

 

Nr.2Mar 12 Aerograf EW-6000R - 0,3mm

579_rn.jpg

 

A i czym się rózni aeograf jednofunkcyjny a 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.