mirage3 Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 I to na jednej nodze plz............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gulus Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Nie potraficie nawet pokłócić się, nie wyzywając się? Nie wystarczy polemika na argumenty? Trzeba od razu per personam? Jeszcze kilka takich epitetów i wylecicie z forum na jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 No jak narazie, wyzwiska padly z jednej strony. Ale moze nie czekajmy lepiej na riposte... EDIT: Moderatorzy proszeni do dzialu "Galeria - Samoloty, smiglowce"...O kurde, to ja tu jestem moderatorem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 1 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 1 Czerwca 2007 Riposty nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 O kurde, to ja tu jestem moderatorem... Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Majek, przynajmniej bylo niepretensjonalnie, nie! Od czasu do czasu burza w szklance wody nie zaszkodzi. Mysle, ze obydwaj panowie-wrogowie juz sie z tego smieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Mam taka nadzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathiss Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Już skończyliście? Bo ja dalej nie wiem czemu te łopaty tak odstają. A swoją drogą to potrafię rozróżnić P-51D od B bo parę Mustangów stoi u mnie na półce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Hmm... Jak odstaja? Napisalismy przeciez, ze to sa inne smigla, niz w tym samolocie, ktory pokazales. Zobacz, ti tez odstaja: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathiss Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Chyba nie dogadamy się bo pisze z telefonu. Chodziło mi o to że na zdjęciach modelu widać wyraźną przerwę między łopatą śmigła a kołpakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Aaa... To pewnie dlatego, ze kolega czsochaj wypil jeden browarek za malo/za duzo i mu sie reka trzesla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathiss Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 No comment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 A tak na serio... Moze i faktycznie troche za plytko sa wetkniete lopaty w kolpak, ale na zywo tego nie widac, a przynajmniej nie rzuca sie to tak w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roberto Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 Wrzuć zdjęcia swojej całeś eskadry , to dopiero jest air force !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 2 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 2 Czerwca 2007 Oj wystają, wystają, co racja to racja. Chyba wiem z czego to się wzięło? Piwo było ciepłe!!!!!! Ohyda!!!! ale teraz już serio. Revell jak to u niego bywa, jakąś część zawsze zwali. Tutaj akurat kołpak, w zasadzie część w której osadzone są śmigła. Była kiepsko odlana, za bardzo poprawiłem i wyszło jak wyszło Mogłem skrócić kołki ustalające w śmigłach. Wyszłoby wtedy lepiej. Majku wrzuciłem MiGa na miejsce Spita gdzie było jedno zdjęcie. Roberto toż to prawie dywizjon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathiss Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 Co do Mustangów Revella to masz racje. Mam trzy i jak się je postawi obok siebie to widać różnice między nimi :/ Ale the best to mój czwarty "konik". Z Mastercrafta. Kadłub jest dłuższy i to widać na pierwszy rzut oka :P Jak skończe to zapodam fotki bo malowanie jest ciekawe. I to jego jedyna zaleta :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 P-51D w malowaniu OLD CROW lata ciągle w Norwegii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 P-51D w malowaniu OLD CROW lata ciągle w Norwegii. - qrcze zamonotowali mu instalacje do tankowania w locie ? Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 2 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 2 Czerwca 2007 - qrcze zamonotowali mu instalacje do tankowania w locie ? Nieeee, Pawle cały czas wymieniają mu dodatkowe zbiorniki paliwa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 Witam Twój Mustang zasługuje na pochwałę,kokpit, samo złożenie i malowanie wykonane jest prima, jednakże nie ustrzegłeś się kilku błędów przy wykończeniówce. Antena "biczowa" jest troszkę zbyt gruba. Powinieneś ją wykonać z cienkiego drucika, albo cienko nad świeczką pociągniętej wypraski. Okopcenia, o których już wspomniano są nieco zbyt szerokie i płaskie, powinny być nieco węższe, wężykowate i dłuższe od spodu niż na górnych powierzchniach skrzydeł. Otarcia lakieru w miejscach łazęgowania pilota są zbyt mgliste, powinny byc bardziej punktowe nie rozmazane. Ogólnie przy takich sladach eksploatacji mogłeś pomyśleć o lekkim przykurzeniu samolotu. Nie jest to konieczne (kwestia gustu), ale dodaje modelowi autentyzmu. Spojrzyj na prezentowane wyzej zdjęcie Lil Kitten. Anderson był świetnym pilotem, który maszyny nie oszczędzał Przejrzałem dokumentację i napis Old Crow rzeczywiście jest zbyt duży. Ogólnie twój Mustang przypadł mi do gustu, i jako Mustangofil przynaję mu notę 5- /6. Tym bardziej, że wykonałeś go z zestawu Revella. Pozdrawiam Kornik P.S. a co do kwestii śmigła itp... to należy pamiętać, że Anderson nie miał jednego samolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 3 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2007 Ano właśnie, Anderson nie miał jednego samolotu i był naprawdę świetnym pilotem. Wszyscy zestrzeleni przez niego przeciwnicy, nie oddali do niego ani jednego strzału. Natomiast jeśli chodzi o sam napis,to na jego wielkość nie miałem wpływu. Były dwa różne napisy, jeden pod rurami wydechowymi, napisany zwykłym drukiem i drugi stylizowany, większy na okaptowaniu. Brak dostępu do kalek dobrych firm wymusił u mnie zastosowanie trochę na siłę tego co miałem, tzn. kalek Tamyi. Modele tej firmy jak wiesz są rewelacyjne, gorzej jest już u nich z kalkomanią. Przejrzałem wiele ofert sklepów internetowych, niestety nie było pełnych zestawów kalkomanii do tego samolotu, dlatego kombinowałem jak mogłem. Mogłem kupić zestaw z Academy, ale tam kalki są grube, twarde i słabo trzymają się modelu. Nad innymi Twoimi uwagami mocno się zastanowiłem, przemyślałem je , przeanalizowałem i będę o nich pamiętał. Dzięki Kornik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 3 Czerwca 2007 Share Napisano 3 Czerwca 2007 Niestety producenci kalkomanii też nie zawsze raczą nas produktami idealnie wymiarowymi i prawidłowymi kolorystycznie. Skoro tylko do takich kalek miałeś dostęp, to trudno, a uwagi o napisie traktuj jako uwagi, a nie wytknięcia. Tym bardziej, że nie wygląda to przeraźliwie źle, a jedynie nieprawidłowo. Kalki Academy w większości są nienakładalne i trzeba sie trochę nagimnastykować, żeby coś z nich wyszło. Kalki Tamiyi, natomiast to już kwestia całkowicie inna. Są dosyć dobre i często poprawne, ale niestety zbyt grube i trzeba bardzo uważać przy pracy z nimi, bo pod wpływem płynów, można z nimi albo zdziałać cuda, albo zniszczyć je dokumentnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 3 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2007 Zawsze Twoje wypowiedzi traktuję jako uwagi a nie wytchnięcia. Dzięki Kornik 69! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.