Jump to content

M26A1 Pershing 1/35 Hobby Boss


skikut87
 Share

Recommended Posts

Projekcik relaksacyjny aby się odstresować od T18. Bez zbędnej mej ingeręcji choć już widzę po zdjęciach że do silnika jednak trochę się dobiorę

 

1006225e.jpg

1006226j.jpg

1006228b.jpg

 

W planach jest podstawka i jeden lub dwóch figurantów.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Super mój jedyny i ulubiony aliancki czołg,powiedz robisz II wojenną produkcję czy bardziej koreańczyk.Pozdrawiam Krzysiek.

 

Biorąc pod uwagę żę jest to wczesna wersja a moja kolekcja składa się głownie z pojazdów do 1945r to też tak zostanie w tym przypadku ;).

 

Lubię ten czołg. Nie jest zły ten silnik .

 

jako baza wyjściowa powiem że idealny bo trza parę rurek dorobić i pierdołek, zwłaszcza że chce zrobić go z otwartymi klapami.

 

Ktoś może posiada jakieś ciekawe zdjęcia tego silnika zamontowanego w pojeździe?

Link to comment
Share on other sites

No i pomalowane

 

Prezentuje prosto z linii produkcyjnej V8 Ford GAA

 

1006230n.jpg

1006233.jpg

1006236.jpg

 

Teraz tylko to wszytko uruchomić podniszczyć itp

 

No i poprawiłem fakturę odlewu na wieży:

 

1006238m.jpg

1006239.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ooo. Nie mogę się doczekać skończonego.
Bardzo fajnie się ogląda Twoje warsztaty... ten również chętnie będę podglądał

 

Miło mi to słyszeć

 

składałem ten model - moja rada, przeczytaj dokładnie instrukcje zanim zabierzesz sie za robienie wachaczy i mocowania kół

 

powiedz coś konkretniej a nie zostawiaj takiej niespodzianki bo znając mnie to tą uwagę przegapię

Link to comment
Share on other sites

A poprawiałeś "spawy" na łączeniu górnej i dolnej części wieży? Na zdjęciach tego nie widać...

Ja co prawda mam na warsztacie model Dragona, ale konieczna była korekta w tym miejscu.

Pozdrawiam i trzymam kciuki

Link to comment
Share on other sites

myślałem ze wytłumaczyłem- chodzi o mocowanie wachaczy, nie rób zgodnie z instrukcją bo potem ciezko zamontowac wałki podtrzymujące

 

Myślałem że jest jeszcze jakiś kruczek

 

A poprawiałeś "spawy" na łączeniu górnej i dolnej części wieży? Na zdjęciach tego nie widać...

Ja co prawda mam na warsztacie model Dragona, ale konieczna była korekta w tym miejscu.

Pozdrawiam i trzymam kciuki

 

Ja tu nie widzę żadnych spawów:

 

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:T26E3-M26A1_Pershing_photo2.JPG

http://www.toadmanstankpictures.com/m26a1_33.jpg

Link to comment
Share on other sites

O ile silnik był najprawdopodobniej zielony to cała reszta (system przeniesienia napędu) malowana była na biało.

 

Możliwe ale mi się tak bardziej podoba i tak już zostanie ;)

Link to comment
Share on other sites

Na zdjęciu muzealnym na wieży spawu nie ma.

Oczywiście, jak wcześniej napisałem to jednolity odlew i nie ma tam żadnego spawu co najwyżej ślady po formie odlewniczej.

 

Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Bardzo udane malowanie, a rury wydechowe - miodzio. Tylko potem im środki okopć.

 

Dzięki jeśli was interesuje ot chętnie opisze proces malowania rur a teraz...

 

Silnik skończony a o to finalne efekty, ( Zdjęcia obrobione rzez Dumo- Rafał Sadurek):

 

1006260y.jpg

1006252s.jpg

1006259p.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.