skikut87 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Projekcik relaksacyjny aby się odstresować od T18. Bez zbędnej mej ingeręcji choć już widzę po zdjęciach że do silnika jednak trochę się dobiorę W planach jest podstawka i jeden lub dwóch figurantów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzychuP Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Super mój jedyny i ulubiony aliancki czołg,powiedz robisz II wojenną produkcję czy bardziej koreańczyk.Pozdrawiam Krzysiek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Lubię ten czołg. Nie jest zły ten silnik . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Super mój jedyny i ulubiony aliancki czołg,powiedz robisz II wojenną produkcję czy bardziej koreańczyk.Pozdrawiam Krzysiek. Biorąc pod uwagę żę jest to wczesna wersja a moja kolekcja składa się głownie z pojazdów do 1945r to też tak zostanie w tym przypadku ;). Lubię ten czołg. Nie jest zły ten silnik . jako baza wyjściowa powiem że idealny bo trza parę rurek dorobić i pierdołek, zwłaszcza że chce zrobić go z otwartymi klapami. Ktoś może posiada jakieś ciekawe zdjęcia tego silnika zamontowanego w pojeździe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Fajnie się zapowiada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pan_piotrek Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Także lubię tą konstrukcję. Jak zresztą wszystkie alianckie ;) Z ciekawością się przypatrzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 No i pomalowane Prezentuje prosto z linii produkcyjnej V8 Ford GAA Teraz tylko to wszytko uruchomić podniszczyć itp No i poprawiłem fakturę odlewu na wieży: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Bardzo fajnie się ogląda Twoje warsztaty... ten również chętnie będę podglądał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub97 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ooo. Nie mogę się doczekać skończonego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okaz1981 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 składałem ten model - moja rada, przeczytaj dokładnie instrukcje zanim zabierzesz sie za robienie wachaczy i mocowania kół Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Ooo. Nie mogę się doczekać skończonego. Bardzo fajnie się ogląda Twoje warsztaty... ten również chętnie będę podglądał Miło mi to słyszeć składałem ten model - moja rada, przeczytaj dokładnie instrukcje zanim zabierzesz sie za robienie wachaczy i mocowania kół powiedz coś konkretniej a nie zostawiaj takiej niespodzianki bo znając mnie to tą uwagę przegapię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okaz1981 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 myślałem ze wytłumaczyłem- chodzi o mocowanie wachaczy, nie rób zgodnie z instrukcją bo potem ciezko zamontowac wałki podtrzymujące Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinoceros Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 A poprawiałeś "spawy" na łączeniu górnej i dolnej części wieży? Na zdjęciach tego nie widać... Ja co prawda mam na warsztacie model Dragona, ale konieczna była korekta w tym miejscu. Pozdrawiam i trzymam kciuki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 myślałem ze wytłumaczyłem- chodzi o mocowanie wachaczy, nie rób zgodnie z instrukcją bo potem ciezko zamontowac wałki podtrzymujące Myślałem że jest jeszcze jakiś kruczek A poprawiałeś "spawy" na łączeniu górnej i dolnej części wieży? Na zdjęciach tego nie widać...Ja co prawda mam na warsztacie model Dragona, ale konieczna była korekta w tym miejscu. Pozdrawiam i trzymam kciuki Ja tu nie widzę żadnych spawów: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:T26E3-M26A1_Pershing_photo2.JPG http://www.toadmanstankpictures.com/m26a1_33.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinoceros Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Ja tu nie widzę żadnych spawów: Wieża składa się z dwóch głównych części- górnej i dolnej. Spawy wyglądały o niebo lepiej niż w wieży T 34, ale były Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinoceros Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 A np. na tym zdjęciu na wieży to co to jest? http://www.militaryfactory.com/imageviewer/ar/pic-detail.asp?armor_id=64&sCurrentPic=m26-pershing_7.jpg&sCurrentDescriptor=Right%20side%20view%20of%20a%20Super%20Pershing%20heavy%20tank Dla przykładu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzychuP Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Na zdjęciu muzealnym na wieży spawu nie ma http://www.timemoneyandblood.com/HTML/museums/Patton/pershing.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzychuP Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Wolałem się upewnić przedemną Tamyiowski Pershing i troszkę mi się zwątpilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 O ile silnik był najprawdopodobniej zielony to cała reszta (system przeniesienia napędu) malowana była na biało. Możliwe ale mi się tak bardziej podoba i tak już zostanie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinoceros Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Na zdjęciu muzealnym na wieży spawu nie ma. Oczywiście, jak wcześniej napisałem to jednolity odlew i nie ma tam żadnego spawu co najwyżej ślady po formie odlewniczej. Dzięki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shilka (Robert T.) Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Część Fajny warsztat i fajny czołg. Tutaj masz kilka linków - powinny się przydać: http://www.ferreamole.it/images/m26_pic/m26_01.htm http://www.ferreamole.it/images/pershing_man/m_26_pers_01m.htm http://www.ferreamole.it/images/pershing_man/m_26_pers_02m.htm Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 hej, dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem a teraz kolej na postęp: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Bardzo udane malowanie, a rury wydechowe - miodzio. Tylko potem im środki okopć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skikut87 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Bardzo udane malowanie, a rury wydechowe - miodzio. Tylko potem im środki okopć. Dzięki jeśli was interesuje ot chętnie opisze proces malowania rur a teraz... Silnik skończony a o to finalne efekty, ( Zdjęcia obrobione rzez Dumo- Rafał Sadurek): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 No postęp jest... zarąbiście to wygląda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.