Skocz do zawartości

IJN Mogami 1:350


Rhayader

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 129
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej.Posiadam ten sam zestaw i te same dodatki.Chętnie obejrzę sobie Twój warsztat i nie ukrywam że będę się na nim w jakimś stopniu wzorował bo jestem kompletny nowicjusz jeśli chodzi o okręty.Do tej pory zrobiłem tylko Udałoja II i też podpatrywałem Twoje zmagania z "Pantelejewem"Nie powiem,pomogły tylko szkoda że zatrzymałeś się w połowie drogi.Będę częstym gościem.

Pozdrawiam,

Arek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyp japońskich okrętów powoduje, że mam coraz większą ochotę na ponowne (nie wiem już które) przeczytanie Burzy Na Pacyfiku

 

Będę zaglądał. Nie mam miejsca na takie modele w domu, więc pozostaje popatrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator
Marcin Rogoza, vilge, r.kalkowski Dołączajcie, będzie nam razem raźniej
Chętnie bym to zrobił ale jeszcze owego modelu (1/700) nie mam na składzie... Ale z pewnością się pojawi... Oby wcześniej nim ty skończysz swój bój z tym okręcikiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rhayader napisał(a):

Marcin Rogoza, vilge, r.kalkowski Dołączajcie, będzie nam razem raźniej

Byłoby super bo na pewno wiele bym się od Ciebie nauczył.Niestety, zacząłem robić "Yukikaze" także z blachami Lion Roara.

Po prostu zainspirowany pracą kol.Sottera postanowiłem zacząć pracę z tak wielką ilością blach na czymś mniejszym.(w założeniu łatwiejszym)

Pozdrawiam,

Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tylko czarny pasek na górze i komin gotowy

 

MOGAMI_003.jpgMOGAMI_004a.jpg

MOGAMI_005a.jpg

 

Znacie jakieś opracowanie gdzie będą pokazane szczegóły tego typu okrętów?

Znowu mam tylko całościowe ujęcia sylwetki, a chciałbym np. podejrzeć jak faktycznie wyglądał taki komin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach