Skocz do zawartości

Uh Black Hawk Jaki Kolor


dr.Watson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie i proszę o radę. Popełniłem Straszny błąd! Jestem zły, wkurzony i wręcz załamany...

mianowicie pomalowałem mojego Black Hawka na czarno.... jestem załamany, nie mogę patrzeć na niego, wygląda dziwnie... Mam pytanie, czy takie latają? bo jak patrzę w necie to są takie zielonkawe same. ewentualnie proszę o jakieś rady, jak wybrnąć z tej sytuacji, może go przybrudzić czy coś... usunięcie farby nie wchodzi w grę jak i ponowne malowanie..bo model już prawie skończony...

Nie wiem co mi do łba strzeliło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale i tak wyprodukuje kolejny post...

 

Powyższa fota to akurat standardowy, zielony Blackhawk, ale pstryknięty pod światło.

Jak Ci wynajdę fotę A-7E pstryknietego pod słońce, to też przemalujesz swój model "bo na zdjęciu jest czarny"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten też zapewne zrobiony pod światło, choć pogoda pochmurna.

 

elicopter-UH-60-Black-Hawk.jpg

 

Jeśliten śmigłowiec jest wg Ciebie czarny, to w jakim kolorze jest wzmocnienie na stateczniku pionowym? Bardziej-czarnym? Notabene nawet ono nie jest czarne, ale raczej ciemnoszare...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by zrobić różowe camo :P

A tak serio, to jak na czarny natryśniesz zielonkawy to powinno być ok. Tak jakbyś robił pre-shiding tylko na całym modelu. Wystarczy cienko natrysnąć dość rzadką farbą. Tak mi się wydaje. Ja mam gorszą sytuację, bo muszę przemalować zielonego Tygrysa który jest totalnie skończony a wygląda jak pojazd Shreka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach