Skocz do zawartości

ZIS 5V i kuchnia polowa PK-42 - ZVEZDA, MINIART 1:35


Reytan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w moim pierwszym wątku warsztatowym. Zakładam go raczej nie dla chwalenia się swoim kunsztem modelarskim ale raczej z nadzieją na dobre rady i upewnianie się czy dobrze robię ;)

Tym bardziej że jest to kolejno mój 2 i 3 model maszyny jaki mam przyjemność tworzyć. Innymi słowy jestem początkujący :P

 

zis5_zps9a61264f.jpg

firldkitchen_zps64e5462c.jpg

Przedstawiane modele będą być może pewnego dnia częścią większej całości - dioramy. Ale do tego czasu jeszcze jeszcze sporo wody w rzece upłynie

 

Kuchnia polowa jest w najdalszej fazie ukończenia - kolory podstawowe są, zrobiony wash czarny i drugi jasnobrązowy dla stonowania pierwszego i lekkiego rozjaśnienia. W wolnej chwili zrobię jeszcze drybrush gunmetalem. Pytanie brzmi co jeszcze zrobić? (rdzy nie chcę - pierwszy model był mocno przerdzewiały - teraz chce coś mniej wyeksploatowanego)

17_zpsd8109366.jpg

IMG_0141_zps78811441.jpg

19_zps58a6b9f7.jpg

IMG_0145_zps6343d15f.jpg

 

Z kolei ZIS jest jeszcze w częściach, choć już pomalowanych na bazowy kolor i lakier pod washa. Tutaj problem jest taki, że nie wiem w jakim kolorze zrobić washa dla oddania faktury elementów drewnianych tak by jakoś to wyglądało - czarny/jasnobrązowy/żółty?

Nie wiem też czy robić washa jakiegoś na czarnych elementach podwozia czy dać tam tylko drybrush jakiś jasny?

14_zps402a2c44.jpg

15_zps9e4773ab.jpg

IMG_0133_zpsb766714b.jpg

 

I jeszcze silnik - był wash i suchy pędzel - czy coś jeszcze? Dałbym jakieś plamy z oleju ale kompletnie nie znam sie na motoryzacji i nie wiem gdzie i jak napaćkać :P

13_zps138af97e.jpg

12_zps162da595.jpg

 

Podsumowując: poradźcie coś proszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach