Focus Napisano 16 Stycznia 2015 Share Napisano 16 Stycznia 2015 Inspiracja i wariacje na temat No i chłopek do przemalowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 17 Stycznia 2015 Share Napisano 17 Stycznia 2015 Szkoda że już malowanie. A gdzie warsztat z budowy? Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 18 Stycznia 2015 Chłopek widocznie zadowolony z siebie podczas renowacji, numer malował jak zwykle po pijaku żeby było równo ups zamiast 1955 wyszło mu 3369 szczgólnie podoba mu się 69 "69" Jeszcze buty by se wyczyścił gamoń w białą wlazł widać na podeszfie a to po pijaku co się czepiam fachowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 18 Stycznia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 18 Stycznia 2015 Pitu pitu a gasiennice odwrotnie założone no i oczywiście przyklejone do kół normalnie ide spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 21 Stycznia 2015 Autor Share Napisano 21 Stycznia 2015 Zestawowa belka samowyciągacza jest taka sobie, chyba zaplanuję wycieczkę do lasu po patyczek, zbierać chrust Obejrzałem w necie zdjęcia wozu 1955 z Cytadelii z Poznania ależ on zdemolowany i pordzewiały aż serce boli szkoda, dobrze że mój może być taki ja mi się podoba bo na duży niestety nie mam wpływu Wozy garażowane te na Wojska Polskiego w JW ładnie utrzymane ale dostępność do nich jest mocno ograniczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 10 Marca 2017 Autor Share Napisano 10 Marca 2017 Edkowy zoom zaczynam wklejać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLO Napisano 10 Marca 2017 Share Napisano 10 Marca 2017 Widzę że nic się nie zmienia mimo wielu warsztatów z budowy polskich T-55. To co proponujesz to ruski wzór który różnił się od produkowanego w Polsce, a czym to trzeba poszukać czytanie nie boli ,no chyba że wychodzisz z założeni jestem gieroj i nic czytać nie muszę a plebs łyknie model jak świeże bułeczki .No i ta nowa moda skladać model , malować a potem się pytać czy się podoba a na końcu czy dobrze zrobiony. Najpierw warsztat i wiedza o danym pojeździe bo inaczej wychodzą potwory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 10 Marca 2017 Autor Share Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) O Edytowane 12 Marca 2021 przez Focus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 10 Marca 2017 Share Napisano 10 Marca 2017 Widzę że nic się nie zmienia mimo wielu warsztatów z budowy polskich T-55. To co proponujesz to ruski wzór który różnił się od produkowanego w Polsce, a czym to trzeba poszukać czytanie nie boli ,no chyba że wychodzisz z założeni jestem gieroj i nic czytać nie muszę a plebs łyknie model jak świeże bułeczki .No i ta nowa moda skladać model , malować a potem się pytać czy się podoba a na końcu czy dobrze zrobiony. Najpierw warsztat i wiedza o danym pojeździe bo inaczej wychodzą potwory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 10 Marca 2017 Super Moderator Share Napisano 10 Marca 2017 Widzę że nic się nie zmienia mimo wielu warsztatów z budowy polskich T-55. To co proponujesz to ruski wzór który różnił się od produkowanego w Polsce, a czym to trzeba poszukać czytanie nie boli ,no chyba że wychodzisz z założeni jestem gieroj i nic czytać nie muszę a plebs łyknie model jak świeże bułeczki .No i ta nowa moda skladać model , malować a potem się pytać czy się podoba a na końcu czy dobrze zrobiony. Najpierw warsztat i wiedza o danym pojeździe bo inaczej wychodzą potwory . Kolego OLO a czym się różnił wzór ruski od wzoru produkowanego w Polsce? Sam z chęcią się dowiem, gdyż następny model jaki będę budował to właśnie Polski T-55A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 10 Marca 2017 Autor Share Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) To i ja zasiadam może jak na wykładzie i czegos się dowiem. Edytowane 12 Marca 2021 przez Focus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIGSmodelarz Napisano 10 Marca 2017 Share Napisano 10 Marca 2017 popatrze zwłaszcza że może zrobie warsztat z chińskim T-55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 10 Marca 2017 Super Moderator Share Napisano 10 Marca 2017 z tego co pamiętam o 55 to Tamka zrobiła miks polsko czesko ruski , ponoć włazy silnikowe są inne w polskiej wersji - to pamiętam a czy coś jeszcze nie sprawdzałem nie mój konik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 10 Marca 2017 Share Napisano 10 Marca 2017 z tego co pamiętam o 55 to Tamka zrobiła miks polsko czesko ruski , ponoć włazy silnikowe są inne w polskiej wersji - to pamiętam a czy coś jeszcze nie sprawdzałem nie mój konik... Także czekam na oświecenie, bo własnie mam go na oku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 10 Marca 2017 Autor Share Napisano 10 Marca 2017 Liczę, że OLO rzuci jakieś światło. Wieże, uchwyty rzeźbilem na podstawie zdjęcia polskiego wozu, brakuje jeszcze reflektora wstecznego tego na cyferki. Jak do wieży są merytoryczne uwagi to dawać. Dół na razie robię i posiłkuje się innym warsztatem wozu 1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tremac Napisano 10 Marca 2017 Share Napisano 10 Marca 2017 Robiłem jakiś czas Tamkowego Teciaka w polskim malowaniu. Poza wspomniana klapą silnika trza jeszcze dorobić dodatkową skrzynkę umieszczona na wydechu, zapinki skrzynek inne, rura do pokonywania brodów, blacha nad działem bez krzyża, dodatkowy zawór umieszczony za małym zbiornikiem, nie wiem czy wszystkie miały mocowanie na termos (w Tamce go nie ma) i znak tzw priorytetu drogowego. Tyle pamiętam taka mala kosmetyka ale żeby robić z tego wielkie halo trochę nie kumam. PS. Skoro zacząłeś robić przewody paliwowe mogłeś się pokusić o połączenie całości. Edkowe klapy to do czeskiej wersji mnie jednak nie przeszkadzały tak przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 11 Marca 2017 Autor Share Napisano 11 Marca 2017 Pokrywy całkiem sympatycznie się wygina. Pozdrawiam Focus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIGSmodelarz Napisano 12 Marca 2017 Share Napisano 12 Marca 2017 Te pokrywy to chyba też by pasowały do T-55 italki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Focus Napisano 12 Marca 2017 Autor Share Napisano 12 Marca 2017 Gdzieś pogubiłem trochę części od modelu. Nie jestem zbytnio zadowolony z tego stanu rzeczy. Na zdjęciach w publikacji Rossagraph prezentowane wozy są nie komplatne. W rzeczywistości też coś ginie. Może następny model zrobię lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel1 Napisano 6 Kwietnia 2017 Share Napisano 6 Kwietnia 2017 Witam Ja jestem w trakcie końcowych prac na T55AM Merida i mam pytanie odnośnie tego uchwytu na termos. Gdzieś przeglądając sieć widziałem ten uchwyt obok wydechu, ale w modelu Takom T55 AM tam są linki i łopata. Jak było w Merida'ch jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 13 Października 2017 Share Napisano 13 Października 2017 To jak jest z tymi zmianami w polskich T-55 w stosunku do czechoslowackiej i rosyjskiej wersji? Sent from my D6503 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLO Napisano 13 Października 2017 Share Napisano 13 Października 2017 Polska wersja miała koło włazu kierowcy trzy wlewy a nie dwa to te romboidalne płytki na lewo od włazu patrząc od przodu . Po T-54 odziedziczona pokrywa filtra ,prostokątna a nie ścinana jak u ruskich , i obie płyty były robione bez rantu wchodziły w kadłub na równo to te za wieżą .Zip z przodu koło włazu kierowcy był odsunięty od pionowej ścianki bocznej bo był tam zamontowany zbiornik do spryskiwacza peryskopów kierowcy. Pokrywy nad żaluzjami jak i siatki nad tymi żaluzjami masz prawidłowe dla polskiej wersji , czeska miała tak samo , pozdrawiam OLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 13 Października 2017 Share Napisano 13 Października 2017 Super. Dziękuję Ci bardzo. Ja szukałem tych informacji, domyśliłem się pokryw, ale reszty niestety nie. Zamierzam w przyszłości zrobić Marine i AMV (Takom) w wersji African Union (AU), AMV będzie pierwszym z kolejki i potrzebuje wiedzy. Czy ta książka New Vanguard jest warta ceny? Dużo tam informacji znajdę? Sent from my D6503 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel1 Napisano 24 Października 2017 Share Napisano 24 Października 2017 Witam Dodatkowo Merida posiadała miedzy zb. oleju i paliwa na prawym błotniku zawór odcinający paliwo. Z tego powodu inaczej były prowadzone rurki. Nie jestem pewien czy w T55 też tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.