pavel704 Napisano 28 Maja 2015 Share Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) Witam serdecznie Przygodę z modelarstwem dopiero zaczynam i jest to mój pierwszy model czołgu. Mimo, że nie jest to najłatwiejszy model na początek to mimo wszystko to właśnie od niego chciałbym zacząć (model otrzymałem w prezencie). Ze względu na to, że jestem początkujący, prosiłbym Was o rady i wskazówki. Od czego najlepiej zacząć? Pozdrawiam Muszę jeszcze kupić Acrylic thinner do farb Ak i filtr AMMO of Mig Jimenez 1508 GREEN FOR GREY GREEN. Edytowane 28 Maja 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris7813 Napisano 28 Maja 2015 Share Napisano 28 Maja 2015 Nie widać zdjeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pavel704 Napisano 28 Maja 2015 Autor Share Napisano 28 Maja 2015 Niestety nie wiem jak dodawać zdjęcia w taki sposób aby były widoczne. Zamiast zdjęć dałem linki do zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meejohn Napisano 28 Maja 2015 Share Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) Powodzenia przy pracy z modelem. Pozdrawiam. Edytowane 28 Maja 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pavel704 Napisano 28 Maja 2015 Autor Share Napisano 28 Maja 2015 Dziękuję za wklejenie zdjęcia. Wcześniej jak tworzyłem post zdjęcia wyświetlały mi się normalnie, nie wiem dlaczego u Solaris7813 nie działały. Na pewno postaram się najlepiej jak potrafię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meejohn Napisano 28 Maja 2015 Share Napisano 28 Maja 2015 trzeba wkleić drugi od góry link (z tych pod zdjęciem) , bezpośrednio w edytor. zadziałało..... Powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...