Jump to content
pedzelek

Najgorsze! sklepy dla modelarzy

Recommended Posts

skleptechniczny

 

Powód.

Kupiłem aerograf BD-134. Po kilku miesiącach od użytkowania (dosłownie kilka razy) piszę emalia do sklepu w celu reklamacji "że pękł gwint od dyszy"

Sklep odpisuję żeby odesłał do nich.

Płacę 10zł za polecony i wysyłam.

Sklep sprawdza i potwierdza to co napisałem:

"W związku z otrzymanym do reklamacji aerografem BD-134, informujemy, że decyzją serwisu reklamacja została oddalona. Powodem takiej decyzji jest uszkodzenie mechaniczne gwintu samej dyszy, które powstało przez zbyt mocne dokręcenie dyszy. Dyszę należy wymienić, koszt zestawu naprawczego to 15zł.

Prosimy o informację czy odesłać aerograf bez wymiany dyszy (koszt 16zł) czy już z wymienioną dyszą (koszt 15zł+16zł)."

 

śmiechu warte. Po co dają gwarancję na 12m? Po drugie pisałem im ,że gwint uszkodzony i narazili mnie na koszty wysyłki. Po trzecie musiałbym zapłacić kolejne pieniądze żeby otrzymać z powrotem aerograf. Po czwarte polecony wysyłka zdrożała o 60%

 

Oprócz tego mają sporo negatywnych opinii na allegro. Kupić -tak. Reklamować - NIE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukręciłeś dysze w chińskim areografie i płaczesz że sklep nie przyjmuje reklamacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sam sklep wysłał mi jedną sztukę zamiast zamówionych dwóch.

Stwierdzili, że dostałem dwie, bo ich stan magazynowy mówi im, że wszystko się zgadza, a więc wysłali tyle ile było zamówione.

W sumie godzina telefonicznych rozmów, maile, zdjęcia opakowania, wyraźnie dopasowanego do jednej sztuki dość dużego towaru.

Oddali kasę. Towar jaki przysłali jest niesprawny...Zaproponowali naprawę, ale towar nie był używany, więc mam prawo zwrotu. Długie dyskusje, godzina na telefonie. Na razie bez efektu.

Sprzedają niestety towar niskiej jakości z Chin, z tych chyba najtańszych fabryk zatrudniających dzieci i z nocnej zmiany:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież nie twierdzą że sprzedają H&S i nie życzą sobie za te wyroby tyle co za Iwate?

Miałeś chyba świadomość co kupujesz?

Następna sprawa jest taka że prawo dotyczące sprzedaży wysyłkowej jest takie a nie inne i to klient jest na wygranej pozycji. Musi tylko sam siebie uświadomić co mu przysługuje. To jednak wymaga czytania a nie pisania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś kupiłem parę rzeczy w tym sklepie wszystko było tak jak trzeba.

Mają niezły wybór towaru i działają szybko.

Ja nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń.

Towar który kupiłem może i faktycznie był specjalnie dla nich robiony w najtańszych chińskich fabrykach (w przeciwieństwie do tego samego towaru z innych sklepów internetowych), ale na moje niewprawne oko był całkiem porządnym towarem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zanim zaczynasz pomstować pomyśl? Jak nie miałeś doświadczenia z aero trzeba było od razu kupic zestaw naprawczy, btw i tak warto go nabyć, sam kupiłem 2 chińczyki ot tak do psikania na szybko i martwienia się o to czy go tam doczyszczę czy nie i od razu nabyłem 4 dysze zapasowe i igły, wydatek żaden a i w razie W święty spokój...

Także niestety trzeba było może najpierw zadzwonić i dowiedzieć się co i jak, zamówiłbyś dyszę i luz, a tak wiedząc że sam ukręciłeś dyszę- wiem jak łatwo to zrobić jeszcze jak używasz klucza- płaczesz że sklep be bo nie dali się nabić w butelkę?

Pozdrawiam

btw jak będziesz potrzebował dyszę mam jeszcze 3 inne chinole w razie czego pw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie, ze jedna sa to dwa rozne problemy.

Owszem, po tych aero nie ma sie co spodziewac cudow (sam mam kilka uzywanych od nich).

 

Ale z drugiej strony jesli producent udziela gwarancji na 12 miesiecy, i sprzedaje towar zgodnie z polskim prawem, to jednak pewne prawa kupujacy ma. Moze "gwarancja 12 miesiecy" to nie jest napis, ktory tam sie powinien pojawic? Moze "gwarancja rozruchowa" to wszystko, co mozna zagwarantowac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dlaczego miałby się nie pojawić ten napis o gwarancji?

Przecież wyraźnie napisał że pękł gwint. W jakich okolicznościach? Tak sobie leżał i pękł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dysze nikt nie daje gwarnacji,ja swoja tez posadzilem w H&S i powiedziano mi ze dysze nie podlegaja gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie piwaty żyły bardzo krótko jak ambitnie wykręcałem dyszę do czyszczenia. Jak przestałem wykręcać dyszę kolejna ( chyba czwarta piwata) ciągnie już 3 rok i wszystko gra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To czy towar jest z chin czy z kosmosu dla mnie nie ma znaczenia. Jest gwarancja 12m. Kolejna sprawa powtórzę: -po co pisali żeby wysłać im aerograf skoro wiedzieli ,że dysza jest do wymiany?.

Wy wszyscy macie doświadczenie z jednym albo kilkoma aerografem i znacie problem łatwego uszkodzenia dyszy. A sklep na co dzień się nimi zajmuję i chciał naciągnąć. Tak samo jak na wysyłce.

Nie płaczę i nie oczekuję odpowiedzi. Tylko Każdy niech odpowie sobie sam. A pierwszy post jest przestrogą przed tym sklepem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To czy towar jest z chin czy z kosmosu dla mnie nie ma znaczenia. Jest gwarancja 12m. Kolejna sprawa powtórzę: -po co pisali żeby wysłać im aerograf skoro wiedzieli ,że dysza jest do wymiany?.

Wy wszyscy macie doświadczenie z jednym albo kilkoma aerografem i znacie problem łatwego uszkodzenia dyszy. A sklep na co dzień się nimi zajmuję i chciał naciągnąć. Tak samo jak na wysyłce.

Nie płaczę i nie oczekuję odpowiedzi. Tylko Każdy niech odpowie sobie sam. A pierwszy post jest przestrogą przed tym sklepem.

Rozumując po Twojemu: to tak jakbyś kupił samochód z 5 letnią gwarancją, przywalił nim w drzewo i chciał w ramach gwarancji jego naprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A sklep na co dzień się nimi zajmuję i chciał naciągnąć.

 

No pewnie, że chciał naciągnąć, na całe 15 złotych.

Pewnie tylko z tego żyją.

Jak rany...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie po to kazali wysłać że jeśli wada była by fabryczna wymienili by na nowy,a skoro jest uszkodzony z winy użytkownika a tak się stało to jakie ma znaczenie czy gwarancja jest na rok 2 czy 5?

Gwarancja gwarancją ale nie maskuj własnego błędu "nieuczciwością sklepu"...

Tyle w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednej ważnej rzeczy kolega skarżący się na "nieuczciwy" sklep nie podał - w jakich okolicznościach doszło do zdarzenia ...

"że pękł gwint od dyszy"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyszę ukręcić to nie problem, wystarczy ciut za duzo sily albo 1/4 obrotu za dużo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.