Skocz do zawartości

McDonnell-Douglas F-15C Eagle/ Hasegawa / 1:48


hypnos82

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie miałem na myśli zbiorników podwieszanych na pylonach a zbiorniki "doklejane" przy wlotach powietrza. Nie wiem jak to się nazywa? Konforemne zbiorniki paliwa???? Podwieszane zbiorniki jak najbardziej, sam takie dwa będę montował i z nimi nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, podwieszenia to oczywista sprawa, ale chodzi mi o same elementy maszyny.

Faktycznie, F-15E są chyba znacznie ciemniejsze.

Coś jeszcze?

Jakieś antenki/czujniki?

Mam wrażenie że one się jednak różnią tylko awioniką i wyposażeniem kabin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w wersjach E jest więcej pylonów do zawieszenia uzbrojenia? Do tych konforemnych zbiorników można 2 lub 3 pylony podwiesić do rakiet. W mojej wersji są dwa pylony na zbiorniku. Nie wiem czy takie pylony, w podobnym miejscu montowane są w wersjach bez tych zbiorników, tzn, 2 pylony z aim-7 widziałem ale 3 (na coś innego, krótszego) już nie. Poza tym w E są jeszcze dwa pylony na skrzydłach oprócz tego ze zbiornikiem podwieszanym.

 

Tu jest przykład dodatkowych pylonów. Tu w ogóle jest tego dużo.

f-15e_86-188_11_of_18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale czy w wersji C także jest ten długi, wielki pylon oraz te 3 małe powyżej? Wszystkie są zamontowane na CFT. W przypadku braku CFT są tylko dwa pylony pod np. aim-7. Na zdjęciu wyżej jest jeden duży i trzy małe co daje łącznie 5 punktów podwieszeń. Czy się mylę? Trochę wyszedł off top ale w sumie ciekawy temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między C a E to ilość miejsc w kabinie. ;)

Pomiędzy D a E wielkich różnic z zewnątrz nie ma. Jedynie diametralnie różnią się wyposażeniem kabiny, szczególnie WSO. W samej konstrukcji E jest cięższy przez dodanie wzmocnień płatowca ale tego z zewnątrz nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy te wszystkie punkty podwieszeń mogą być wykorzystane jednocześnie, czy samolot to dźwignie. Jeśli nie to jest to kwestia elastyczności i wyważenia o której wspomniał kolega Sleepwalker a nie maksymalnego zwiększenia ilość uzbrojenia które może zabrać F-15.

 

Jak jest z dodatkowymi pylonami na skrzydłach. Teoretycznie instrukcja podaje że można tam zamontować AGM-45 lub AGM-88 ale nie znalazłem żadnego zdjęcia w takiej konfiguracji.

 

2246_2_hasPT48_4.jpg

 

Jak autor tego modelu lubi na maksa podwieszone samoloty to można wykorzystać jeszcze te dwa zewnętrzne pylony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam tą stronę i zestawienie najczęsciej spotykanych konfuguracji podwieszeń - na pewno znajdziesz coś wypasionego.

 

http://www.f-15e.info/joomla/en/weapons/loadout-configurations

 

Świetna strona, bardzo efektowne zestawy uzbrojenia.

Mam jeszcze pytanie, może się orientujesz czy F-15E przenosił kiedykolwiek gołe Mk.84? Widzę że przenosił GBU-24, ale mi chodzi o bomby niesterowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

a takie krótkie pytanie: po co mieszacie wersję E do tego warsztatu?

Model wersji C czyli jednosobowej myśliwskiej. Kiedyś to się chyba nazywało myśliwiec przewago powietrznej. Lata z uzbrojeniem rakietowym: AIM-9 i w starych czasach AIM-7 teraz AIM 120. Maszyna amerykańska, więc różnica tylko czy jest sprzed czy po MSIP II wtedy inne zegarki w kabinie no i możliwość latana z AIM-120. Tyle w temacie. Samoloty wesji myśliwskich jednoosobowych nie przenoszą żadnego uzbrojenia innego niż rakiety do walki powietrznej.

Zbiorniki konforemne teoretycznie mogą przenosić ale w praktyce ich się na tych wersjach nie używa w tej chwili.

Czyli konfiguracja maks na współczesnym F-15C z USA to - 4x AIM-9 po dwa na pylonach podskrzydłowych, 4xAIM-120 na zamkach podkadłubowych i 3x zbiorniki paliwa: pod kadłubem centralny i po jednym od każdym skrzydłem.

 

 

Właśnie w takiej konfiguracji mam zamiar montować wyposażenie Instrukcja pokazuje dwie możliwości - trzy zbiorniki lub z jednym pod kadlubem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawać bardzo małą ilość kleju, na przykład wykałaczką. I na pewno nie używać kleju cyjanoakrylowego. Ja z powodzeniem kleję zwykłym pomarańczowym klejem tamki, albo extra thin. Ale jak masz z tym problemy to są też specjalne kleje do owiewek albo można użyć błyszczącego lakieru bezbarwnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.