jonathan Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 Ja już nie będę męczył nikogo meandrami technicznymi na łamach forum Jak będę mógł jakoś pomóc to zapraszam na PW. Pisz pisz... Nawet jak nie wszystko zostanie zrozumiane, to wielu osobą może zapobiec różnorakim problemom. Najlepiej jakby zrobić jakiś mały FAQ i to przykleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 Ja już nie będę męczył nikogo meandrami technicznymi na łamach forum Jak będę mógł jakoś pomóc to zapraszam na PW. Męcz mnie, dręcz mnie i smagaj wiedzą, bo rzetelnej wiedzy mi brakuje a pewne dziwne naleciałości ciągną się latami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baas ArK Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 Natomiast opóźnienie powrotu spustu może wynikać z następujących przyczyn. 1. Nie przeszlifowałeś spustu po zakupie aero. 2. Nie smarujesz spustu. 3. Spust jest zabrudzony (Polecam płyn do mycia pedzli i narzędzi malarskich) 4. W tym aero lubi siadać sprężyna powrotu spustu. Trzeba odkręcić od spodu, wyciągnąć cały zawór i rozciągnąć nieco sprężynkę. 1. Nie szlifowałem - nie wiedziałem, że trzeba. Jak? Papier ścierny i po bolcu? Jaka gradacja? 2. Nie smarowałem - czym? 3. Spust jest czysty - rozbierałem całość (od góry, od tyłu, od dołu) myłem zmywaczem do akryli Wamodu. 4. A widzisz! Tu mnie masz, ja ostatnio jeszcze bardziej dokręciłem zawór od dołu licząc na to, że mocniej ściśnięta sprężyna będzie lepiej odbijać. Cleanlux to środek do usuwania farb, nadający się idealnie do czyszczenia aerografów, szczególnie kiedy się używa farb akrylowych (KRL :P). Wlewasz w aerograf, miziasz pędzlem, psikasz w chusteczkę lub pojemnik do czyszczenia aero, po sprawie. Możesz używać prosto z butelki lub rozcieńczać wodą. Czyli postępować jak przy zwykłym czyszczeniu. Myślałem, że trzeba przygotować jakąś uberspecjalistyczną kąpiel. A jak działa na uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 "Przynajmniej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 8 Lutego 2016 Share Napisano 8 Lutego 2016 .....1. Nie szlifowałem - nie wiedziałem, że trzeba. Jak? Papier ścierny i po bolcu? Jaka gradacja? 2. Nie smarowałem - czym?....... Po prostu dobrze obejrzyj spust. Ja szlifowałem na mokro papierem 2000, 5000 i potem pastą polerską. Do smarowania spustów w Fine-art sprzedają specjalny smar. Na razie jest dla mnie za drogi więc używam oleju wazelinowego do maszyn do szycia. Myślę, że to nie ma aż tak dużego znaczenia jaki smar. Ta sprężynka w Adlerze siadła już mnie i dwóm innym kolegom na forum. Odnośnie mycia. Cleanluxu używam do zmywania chromu z ramek. Do mycia aero używam jak już pisałem "Płynu do mycia pędzli i narzędzi malarskich" Dostępny w każdym markecie budowlanym i sklepie z farbami. Dlaczego? Bo: a) lepiej myje, b) rozpuszcza wszystkie farby akryle, olejne, celulozowe itp., c) jest mniej żrący dla rąk, d) jest 3 razy tańszy od Cleanluxu - ale wybór należy do Ciebie. Po wymyciu płynem, na koniec (tak na wszelki wypadek), przepuszczam przez aero trochę mniej ągresywnego środka (np. izopropanol albo benzynę lakową) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odsb Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 Tak w kwestii wyjaśnienia przewijającej się kwestii - uszczelki w Ultrze są teflonowe (PTFE), nie licząc o-ringa przy zaworze. Info bezpośrednio od supportu H&S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 Tak w kwestii wyjaśnienia przewijającej się kwestii - uszczelki w Ultrze są teflonowe (PTFE), nie licząc o-ringa przy zaworze. Info bezpośrednio od supportu H&S. nie tylko jest tam jeszcze uszczelka obudowy dyszy, ale pozostałe wszystkie najbardziej istotne są teflonowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 W przypadku mojej Ultry tej uszczelki (na air-capie) w ogóle nie było. Są zdaje się dwa rodzaje air-capów, niektóre obchodzą się bez tej gumowej uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milczacy Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 Ja też mam bez usczelki przy air-capie. A z czego jest uszczelka pomiędzy wejściem zbiorniczka farby a komorą spustu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 W przypadku mojej Ultry tej uszczelki (na air-capie) w ogóle nie było.Są zdaje się dwa rodzaje air-capów, niektóre obchodzą się bez tej gumowej uszczelki. możliwe - ja mam Evolution i to jedyna uszczelka którą wymieniam i to rzadko ale za każdym razem jak kupuje te uszczelki to są opisane do Ultry i Evolution także stąd moja sugestia Ja też mam bez usczelki przy air-capie.A z czego jest uszczelka pomiędzy wejściem zbiorniczka farby a komorą spustu? z teflonu - (o ile cię dobrze zrozumiałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milczacy Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 nr 123450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 kupiłem kiedyś zestaw naprawczy Evolution (zawiera chyba wszystkie uszczelki na wymianę) - i wg mojej oceny tego rysunku to uszczelka teflonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odsb Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 Tutaj są kompletne diagramy dla poszczególnych modeli wraz z opisem części: http://www.harder-airbrush.eu/en/spare-parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milczacy Napisano 9 Lutego 2016 Share Napisano 9 Lutego 2016 @odsb dzięki - to najlepsze źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.