Tenggeri Napisano 19 Stycznia 2017 Share Napisano 19 Stycznia 2017 Cześć. Zaczynam kolejny projekt. Tym razem nowość od MiniArt. Model: Zawartość, 1053 elementy Będzie w tym malowaniu: Jeszcze tylko nie mam pomysłu jak ładnie wyeksponować wnętrze, może w trakcie prac coś wpadnie mi do głowy. Mój filmik i kilka słów o modelu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorlock Napisano 19 Stycznia 2017 Share Napisano 19 Stycznia 2017 Noo ładny modelik, popatrzymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chorąży Napisano 19 Stycznia 2017 Share Napisano 19 Stycznia 2017 Na https://milinme.wordpress.com/page/12/ znalazłem ostatnio kilka zdjęć tego czołgu w armii Libanu chyba z Bejrutu lata ok. 80 Świetny model.. zasiadam i obserwuję ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał B Napisano 19 Stycznia 2017 Share Napisano 19 Stycznia 2017 Na https://milinme.wordpress.com/page/12/ znalazłem ostatnio kilka zdjęć tego czołgu... Tam na zdjęciach występuje nie 1ka, a raczej 2ka, z podciętą wieżą, czyli ta wersja: fotka z sieci ...no chyba, że coś mi umknęło ...a model piękny, też u mnie leży i czeka na dobre czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 24 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2017 Pozostałe projekty pokończone, więc teraz całość mocy przerobowych idzie na T-54kę Wydłubałem silnik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 24 Stycznia 2017 Share Napisano 24 Stycznia 2017 Ciekawym tego twojego ulepku, bo cały czas się zastanawiam, czy warto sklecić coś z kompletnym wnętrzem. I jakoś - z wyłączeniem przedziału silnikowego - nie mogę się przekonać... Może teraz? Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal0281 Napisano 24 Stycznia 2017 Share Napisano 24 Stycznia 2017 Trzeba sie przygladac.... powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 24 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 24 Stycznia 2017 Ciekawym tego twojego ulepku, bo cały czas się zastanawiam, czy warto sklecić coś z kompletnym wnętrzem. I jakoś - z wyłączeniem przedziału silnikowego - nie mogę się przekonać... Może teraz? Powodzenia Ja też jestem ciekaw co z tego wyjdzie To mój pierwszy model z prawie pełnym wnętrzem. Właśnie zastanawiam się jak je ładnie wyeksponować, żeby coś jednak z tej pracy było widać, chodzi mi po głowie jakiś warsztat polowy abo coś. Myślałem zrobić ludków przy wymianie silnika ale nie da rady bo będzie walić po oczach brak transmisji. Jakby to był niemiecki tank to bym wraka zrobił Trzeba sie przygladac.... powodzenia. Zapraszam i dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2017 Powoli do przodu: Zrobiłem zawieszenie. Producent przewiduje je jako ruchome, jeżeli zakładamy do modelu Friule to mozna to jakoś wykorzystać, ja będę montował gąsienice z zestawu więc posklejałem wszystko na sztywno. Rzeźbię też wnętrze, na razie stanowisko kierowcy. Fajnie, że producent przyłożył się do modelu, nawet numery biegów znalazły odwzorowanie na blaszce. Również powoli maluje się silnik. Po brudzeniu ta rdza na kolektorach nie powinna tak walić po oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorlock Napisano 28 Stycznia 2017 Share Napisano 28 Stycznia 2017 Ladne kabelkowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 28 Stycznia 2017 Super Moderator Share Napisano 28 Stycznia 2017 Te kolektory są pomalowane? Czy tylko pociapałeś brązowym na goły plastik i to ma być wszystko. Kolektory szare chyba nie były. Wygląda to nie fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Ladne kabelkowanie. Dzięki Te kolektory są pomalowane?Czy tylko pociapałeś brązowym na goły plastik i to ma być wszystko. Tak, były pomalowane, wg instrukcji użyłem farby A no to rdzawe obicia. Kolektory szare chyba nie były. A jednak: Na razie wiem, że ta rdza wali po oczach ale po washu i innych cudach będzie git. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 28 Stycznia 2017 Super Moderator Share Napisano 28 Stycznia 2017 Dobrze, były, ale ta "rdza".... Przeglądałem twoje galerie i stać Cię na więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2017 Dzięki Wyciągnie się na ludzi, na to co jest teraz dam oleje a na oleje pigmenty i tak na prawdę na ten moment zależało mi tylko żeby jakoś złamać ten nienaruszony szary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 28 Stycznia 2017 Share Napisano 28 Stycznia 2017 Dzięki Wyciągnie się na ludzi, na to co jest teraz dam oleje a na oleje pigmenty i tak na prawdę na ten moment zależało mi tylko żeby jakoś złamać ten nienaruszony szary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 31 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 31 Stycznia 2017 Trochę powalczyłem: Zrobiłem też koła: Niedługo zaczynam malowanie wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal0281 Napisano 31 Stycznia 2017 Share Napisano 31 Stycznia 2017 Zaczyna juz cos widac, jedziesz dalej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 2 Lutego 2017 Autor Share Napisano 2 Lutego 2017 Kolejny mały krok naprzód- skończony silnik. W rzeczywistości ten rdzawy na kolektorach nie jest aż tak agresywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorotka Napisano 2 Lutego 2017 Share Napisano 2 Lutego 2017 Hm... No cóż... Mnie nie przekonuje, wygląda (dla mnie) jakby go z jeziora wyciągnęli, po 25 letnim postoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flachenty Napisano 2 Lutego 2017 Share Napisano 2 Lutego 2017 Kolektory ssące (wewnętrzne powinny być szare i raczej niekoniecznie zardzewiałe), wydechowe (zewnętrzne) zwykle były malowane srebrzanką , ale dość szybko pojawiała się na nich korozja. Większość które widziałem w użytkowanych silnikach wygląda tak: Kolory pokryw zaworowych na przestrzeni lat były różne, najczęściej albo brązowe , albo w kolorze metalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 2 Lutego 2017 Super Moderator Share Napisano 2 Lutego 2017 Większość które widziałem A jak wygląda sprawa z czystością Radziecko-Rosyjskich silników? Napisałem Radziecko-Rosyjskich, bo chodzi mi o stare jak i nowe konstrukcje. Smarkają smarem, plują olejem i jakimiś tam innymi płynami, czy są szczelne, czyste i suche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flachenty Napisano 2 Lutego 2017 Share Napisano 2 Lutego 2017 Raczej są suche i zakurzone. Nie pamiętam bym widział uwalone olejem czy smarem. Stare czy nowe nie ma w tym wypadku znaczenia ponieważ T-34 czy Twardy to tak (w uproszczeniu) jest cały czas ten sam silnik. Zmiany są wewnętrzne i w osprzęcie silnika. Bryła jako taka ciągle jest ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grazzi Napisano 2 Lutego 2017 Share Napisano 2 Lutego 2017 Ale jednak kolektory wydechowa pracują w bardzo wysokich temperaturach to i nie trudno, żeby dość mocno "zrudziały" wiem po swoim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenggeri Napisano 3 Lutego 2017 Autor Share Napisano 3 Lutego 2017 Kolektory ssące (wewnętrzne powinny być szare i raczej niekoniecznie zardzewiałe), wydechowe (zewnętrzne) zwykle były malowane srebrzanką , ale dość szybko pojawiała się na nich korozja. Większość które widziałem w użytkowanych silnikach wygląda tak: Kolory pokryw zaworowych na przestrzeni lat były różne, najczęściej albo brązowe , albo w kolorze metalu. Raczej są suche i zakurzone. Nie pamiętam bym widział uwalone olejem czy smarem. Mając na uwadze powyższe trochę podziałam jeszcze przy silniku. Kolektory ssące spowrotem przemalują na szaro a całość okurzę. A większość modelarzy robi ruskie silniki orzygane olejem, paliwem i innymi smarami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 3 Lutego 2017 Super Moderator Share Napisano 3 Lutego 2017 A większość modelarzy robi ruskie silniki orzygane olejem, paliwem i innymi smarami. Dobrze że się zapytałem, bo w następnym modelu bym pewnie zrobił tak jak ty, a w dodatku jeszcze bym usmarował cały silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.