Super_Hans Napisano 31 Sierpnia 2018 Share Napisano 31 Sierpnia 2018 Witajcie, mam pytanie laika, bo nie mam doświadczenia z suchymi pigmentami. Czy po położeniu utrwalacza (A.MIG 3000 PIGMENT FIXER) trzeba jeszcze zabezpieczać powierzchnię lakierem? Dokładniej rzecz ujmując.. chciałbym na pigmentach jeszcze popracować olejami. W skrócie, chcę zminimalizować "zanikanie" warstwy pigmentu przy dalszym weatheringu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Przybulewski Napisano 31 Sierpnia 2018 Share Napisano 31 Sierpnia 2018 Pigmenty znikną po nałożeniu lakieru. Raczej zostaw je na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super_Hans Napisano 31 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 31 Sierpnia 2018 Got it! Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Headhunter88 Napisano 23 Marca 2019 Share Napisano 23 Marca 2019 Hej odkurzam temat. Tez eksperymentuje z pigment fixerem bo troche wkurza mnie znikajacy pigment lub slady lini papilarnych na nim. Pigmenty mig, fixer tej samej firmy. Dawane na sam koniec na olejny lakier matowy. Efekt-pigmenty dalej sie nie trzymaja, sam plyn nakladany pedzlem nie dosyc ze zmywa czesc efektu to wysychajac zostawia plamy delikatne slady, a la plamy. Co robie zle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzz Napisano 23 Marca 2019 Share Napisano 23 Marca 2019 Po użyciu pigmentów odstawiamy model do gabloty i nie ruszamy. Od macania są cycki. Jeśli tak nie robisz, robisz to źle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...