Skocz do zawartości

KingTiger Porsche


tomek14147

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jest to mój pierwszy post na tym forum.

Zrobiłem sobie modeli KingTigera z wieżą Porsche od Dragona w 1/72.

Model wyszedł jak wyszedł, ja specjalnie zadowolony nie jestem, wszystko zepsuła zielona Pactra (Boże, jak ja żałuje, że nie kupiłem Humbrola). Postanowiłem także poćwiczyć obicia.

Prosiłbym o w miarę niski wymiar kary, ponieważ jestem mocno początkujący.

A oto zdjęcia

p4010277rw5.jpg

p4010278kx7.jpg

p4010279rx7.jpg

p4010280ke4.jpg

p4010281iv4.jpg

p4010283ji5.jpg

p4010284zg5.jpg

p4010285vo8.jpg

p4010286zi8.jpg

 

Proszę o komentarze.

Pozdrawiam. Tomek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he Witam KamikazePL,

Widzę, że Koenig Tiger gotowy. No całkiem nieźle jak na Twoj drugi model. Zdecydowana poprawa po Nashornie. Jednak nadal przed Tobą wiele pracy. Farba położona dość dobrze, Dunkelgelb chyba nieco za ciemny, pasowałoby nanieść jakieś ślady eksploatacji. Te obicia są nieco zbyt podobne, Można przetrzyć gąski metalizerem, warto by zapuścić rozcieńczoną farbę ciemną w zakamarki i linie, co by ożywiło modelik, ale generalnie spox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu był zimmerit, więc za gęsta farba tak wielkich spustoszeń nie poczyniła (bo zapewne o tym mówisz co do Pactry - imo farba lepsza niż humbrol pod pędzel bo łatwo rozcieńczalna, nie śmierdzi i łatwiej się myje po niej sprzęt).

 

Kilka uwag podstawowych:

- przydałoby się trochę szpachli np na szparę między wanną a górną częścią kadłuba na przodzie

- nakładaj 2-3 cieńsze warstwy aby pokryć w całości danym kolorem powierzchnie - nie może nic prześwitywać

- te przetarcia to takim szarym kolorem? imo bliżej im do obić, a te powinny być mniejsze (małym pędzelkiem) i ciemniejsze. Ale pomysł ok - ważne że się starasz.