Skocz do zawartości

T-55A Tamiya 1/35 LWP


johnrambo

Rekomendowane odpowiedzi

Więc nadszedł moment na kolejny model, choć poprzedni Maus nie skończony z braku pomysłów na wykończenie malowania . W oczekiwaniu na oświecenie i przypływ talentu zabrałem się za kolejnego pułkownika z szafy :) - T-55 + lufa RB model, gąsienice Friulmodel. Na początek czarny podkład, później XF-81 (ciężko było mi wybrać farbę, nie chciałem ładnej ruskiej zieleni, bo takiej nigdy na żywo w polskim t-55 nie widziałem, wszystkie pojazdy są jakieś takie brzydkie brązowo-zielone). Kolor wyszedł na zdjęciu przekłamany. Jakim teraz kolorem to lekko rozjaśnić/zmodulować ? Oczywiście ponieważ, jestem amatorem wszystkie wskazówki/krytyka  mile widziane :)

20200326_113138.jpg

20200326_125134.jpg

 

Edytowane przez johnrambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli to drugie zdjęcie to ma być brązowo-zielony kolor to wątpię żeby dało się coś z tym zrobić ? Na początek proponuję jeszcze raz to obfocić tak, żeby było widać coś zbliżonego do faktycznego koloru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tym sikałem swoją 55 Tamiya 10ml Acrylic Mini XF-62 Olive Drab potem rozjaśniłem z dodatkiem białego.

 

Zresztą jest gotowy zestaw Hataki do pojazdów LWP.

 

Edytowane przez robertmodelarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, martinello napisał:

Tylko że ta hataka jest czerwona - a to podobno kłopotliwe w malowaniu aerkiem...

@johnrambo - jesli zostaną Ci jakieś niepotrzebne ogniwka z friula - to chętnie odkupię, wymienię etc.

 

 

Hataka już się poprawiła. Pierwszy wypust był wadliwy. Problem został tu opisany:

Jest już wszystko Ok. Bardzo ładne matowe kolory- świetne krycie.

 

Edytowane przez robertmodelarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie słuszne i prawidłowe kolory pojazdów LWP. Próbka koloru na transporterze SKOT 2A/AP.

 

 

 

 

Edytowane przez robertmodelarz