MichalZ Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 (edited) Siemka,do zaprezentowania ostatnia produkcja czyli T-62 firmy Trumpeter,poza armatą z Aber-a ,reszta z pudła. Pozdrawiam Edited June 28, 2020 by MichalZ 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.A.V. Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Nie znam się na czołgach więc merytorycznie nic konstruktywnego nie powiem Ale jako przeciętny "oglądacz" napiszę że bardzo mi się podoba, tylko wydech bym trochę uświnił bo straszny czyścioch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAW Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Jak z żurnala modelarskiego. Bardzo efektownie wygląda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Podoba mi się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerd Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Wygląda efektownie, podstawkę jakąś zadaj będzie jeszcze lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandrivecs Posted July 4, 2020 Share Posted July 4, 2020 Zgadzam się z przedmówcami, bez wnikania w detale (bo po co) to świetna robota. I jak zawsze malujesz tak jak lubię. Bardzo mi się podoba i jak zawsze w moim guście! Ps. One nie miały km-u przeciwlotniczego na wieży? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalZ Posted July 4, 2020 Author Share Posted July 4, 2020 25 minut temu, mandrivecs napisał: Zgadzam się z przedmówcami, bez wnikania w detale (bo po co) to świetna robota. I jak zawsze malujesz tak jak lubię. Bardzo mi się podoba i jak zawsze w moim guście! Ps. One nie miały km-u przeciwlotniczego na wieży? Dzięki wielkie, no nie miały... A przynajmniej nie mod 1960 według Trumpetera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...