Skocz do zawartości

Pz.Kpfw. II Ausf. C (Ark Models 1:35)


Thalgonis

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Spotter napisał:

Mdły, szarobury, nieciekawy. 

Tekst Spottera starszy niż węgiel. Może lepiej skierować pułk na północ, tam pruski chłop umyje i wypucuje dekla, po czym umieści go w stodole (gdzie doczeka końca wojny) i na koniec wybije kilka desek w dachu tejże stodoły, aby pomalować go światłem 😃

 

@Thalgonisnie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, więc moje uwagi potraktuj luźno. Brudzenie góry kadłuba ok, wieża, przód i tył wanny ciekawie pobrudzony- przekonuje mnie. Jednak na tym tle słabo wypada układ bieżny- zaschnięte błoto na tych kołach jest kiepskie, od razu zwraca na siebie uwagę odciągając oko od reszty modelu, na zawieszeniu już tego błota nie widać. Uznasz uwagę za słuszną, to łatwo to skorygować. Podobnie nie przekonują mnie przednie i tylne błotniki- pobrudzone po całości. I na koniec gąski, brak zwisu- zęby masz wytarte, ale cała reszta wygląda na przeżarte rdzą lub zabłocone- wypolerowanych miejsc błoto raczej się nie trzyma.

Reflektory drogowe masz zamalowane?

Model mi się podoba, jestem na tak.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytułem wstępu: bardzo proszę w moim wątku bez osobistych wycieczek.

Ad meritum: to nie miało być błoto, tylko polny piach - w końcu szkopy zap... do warszawki po polnych polskich drogach, a nie autostradach hitlerka 😉  Faktycznie, troszkę to słabo wyszło - nie skoryguję, bo jest zafixerowane. Co do gąsek - jakbyś widział w jakim stanie firma Ark przygotowała je na wypraskach, to byś się nie dziwił jak wyglądają - to cud, że w ogóle trzymają się razem :D Reflektory mam podmalowane - podmieniłem już fotkę.

A tak po za tym - thanks :piwo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach