Skocz do zawartości

StuG III Aufs. G (EARLY) Dragon 1/35


patrykd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Po bardzo długim i żmudnym etapie budowy chciałbym przedstawić mój trzeci model. Z góry dziękuję wszystkim, za wszelką pomoc podczas budowy tego modelu. 

A teraz krótko o modelu. Model stworzony został przez Dragona. Przedstawia STUGA 3G w wersji wczesnej. Jeśli chodzi o składalność i spasowanie to poezja. Z ulepszeń jakie dodałem od siebie to tylny reling podtrzymujący zapasową gąsienicę, anteny, mocowanie anteny dowódcy, cały sprzęt z tyłu również dodany od siebie, zapiniki do narzędzi wymieniałem (choć nie wszystkie). Ok koniec gadania. Jak zawsze otwarty jestem na krytykę.

 

 

 

_DSC6012.jpg

_DSC6014.jpg

_DSC6015.jpg

_DSC6016.jpg

_DSC6018.jpg

_DSC6021.jpg

_DSC6022.jpg

_DSC6025.jpg

_DSC6029.jpg

_DSC6036.jpg

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się podoba, widać dbałość o szczegóły i przemyślenie tematu co w efekcie dało tę spójną kompozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za odbiór pracy i komentarze. Na koniec chciałbym dodać jeszcze mały komentarz od siebie dotyczącył rzeczy, które wg mnie uważam jako autor pracy za wymagające dalszego dokonalenia .  Jest ich znacznie więcej niż te wymienione ale na te zwróciłem uwagę w szczególności. Oto one:

a) drewno - nadal wygląda cienko. Strasznie nie mogę przeboleć wyglądu tego bloku pod lewarek. Boli mnie jak na niego patrzę. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie tego lepiej zrobić. Cały czas szukam złotego środka.

b) wygląd metalowych części.  Jeśli chodzi o broń chciałbym iść w stronę tego co zrobił Krzychu na swoim ostatnim BTR-40. Metoda polegająca na malowaniu tylko czarnym a potem wycieraniu wystających części jest chyba na dzisiejsze standardy już troszkę trąci myszką, jak to ktoś zauważył uprzednio.  Co do  części metalowych wyposażenia pojazdu zastanawiam się czy nie zacząć się bawić tak jak robi to pan Nighshiht. Czyli szara baza + rozjaśnienia

c) MODULACJA - jak już było wypominane podczas budowy była za ciemna i za mało kontrastowa. Wymaga poprawy. Jest parę detali które się odróżnia ale nadal to wciąż za mało.

d) zapasowe ogniwa gąsienic - chyba jak wspominał Pan na Żuławach  za bardzo mnie poniosło z tą rdzą. Sam nie jestem jeszcze przekonany czy tędy droga.

e) linki  - tak jak wspomniał to powyżej Spotter są jakieś takie za czyste. Niby tam trochę nature effectu od Ammo miga dałem, ale nie widać prawie w ogóle tego

f) Gąski i kurz na podwoziu - mimo rozjaśniania jasnym suchym pigmentem po uwagach ZARUKA nada zbyt mało kontratu i trochę monotonią wieje. Dodałem też parę zacieków z wody. Niestety na zdjęciach gdzieś to zniknęło.  Na gąskach brak też rdzy. Z jednej strony pojazd jest w eksploatacji i za dużo bym jej tam nie walił, no ale trochę faktycznie Spotter ma rację. Coś tam zawsze się pojawi. 

g) większe przyłożenie uwagi na klejone części  - zwracanie większej uwagi na szlifowanie detali

h) Wężyki - powinny być nieco cieńsze. Gdzieś tam czytałem już po fakcie, że rozrzedzenie farby powinno wynosić do ich robienia gdzieś w okolicach 1:15 i ciśnienie typu oddech komara. U mnie rozrzedzenie było około 1:4 i ciśnienie w granicy 0,6bar. To zapewne spowodowało zbyt małą kontrolę nad efektem oraz odkurz.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.