kowal76 Posted January 24 Author Share Posted January 24 (edited) 17 minut temu, Moses napisał: Przetrzyj te wszystkie wystające elementy i krawędzie w kokpicie suchym pędzlem Są lekko przytarte. Na zdjęciu słabo widać. Tutaj trochę lepiej. Edited January 24 by kowal76 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xatrix_pl Posted January 25 Share Posted January 25 Dobrze to wygląda 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted January 25 Author Share Posted January 25 (edited) Kadłub zamknięty i niech dobrze teraz klej wyschnie. Generalnie dobre spasowanie :). Pytanko mam. F 104 C były uzbrojone w pociski AIM 9 B ?. Edited January 25 by kowal76 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staryfajter1954 Posted January 25 Share Posted January 25 6 godzin temu, kowal76 napisał: Kadłub zamknięty i niech dobrze teraz klej wyschnie. Generalnie dobre spasowanie :). Pytanko mam. F 104 C były uzbrojone w pociski AIM 9 B ?. Tak, przenosił dwa takie pociski na końcach skrzydeł chociaż można je było montować również na wyrzutniach podkadłubowych. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted January 26 Share Posted January 26 Jak F-104C to AIM-9B jak najbardziej, częściej na końcach skrzydeł: 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted January 26 Author Share Posted January 26 Dzięki za podpowiedz. Ja chce zamontować ewentualnie pod kadłubem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted January 27 Author Share Posted January 27 Zbiorniki i pylony pod rakiety gotowe. Pozostanie na koniec zrobienie jakiś śladów eksploatacji. Co do łosza, to jest szary. Niestety zestawowe kalki są bardzo grube i nie za dobrze to wygląda . Oczywiście potraktowane płynem Super Strong Tamki. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted January 27 Share Posted January 27 Świetnie wyglądają, można sobie wyobrazić całość. W kwestii kalek standard, grube i trzeba wciskać w linie, źle się układają na obłościach. Uważaj też bo stara Hasegawa potrafi zrobić psikusa po płynach. U mnie kiedyś pomarszczyły się standardowo ale nie chciały się już rozprostować i ułożyć. Kupa nerwów, nasączania płynami, rolowania wacikami i jakoś poszło. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted January 28 Author Share Posted January 28 Przyszedł czas na to, czego najbardziej nie lubię przy sklejaniu. Chodzi o szlifowanie i szpachlowanie. Generalnie szpachli jak użyję, to tyl;ko Vallejo do bardzo małych szparek. Tam gdzie trzeba było więcej, to daję klej CA. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted January 28 Share Posted January 28 Panele pod spodem dobrze siadły. W F-104 jest to lepiej spasowane, w TF-104 miałem małe schody. Już bliżej niż dalej . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted January 30 Author Share Posted January 30 Samolocik poskładany w całość. Teraz trochę poprawek szpachlą i można malować :). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 5 Author Share Posted February 5 Podkład położony. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted February 5 Share Posted February 5 Ładnie. Będzie polerka przed śrebrem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 5 Author Share Posted February 5 1 godzinę temu, barszczo napisał: Ładnie. Będzie polerka przed śrebrem? Nie, ja nigdy jeszcze nie polerowałem podkładu :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 6 Author Share Posted February 6 (edited) Pierwsze kolory na skrzydła i dziób. Edited February 6 by kowal76 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staryfajter1954 Posted February 6 Share Posted February 6 10 godzin temu, kowal76 napisał: Pierwsze kolory na skrzydła i dziób. Jakiego specyfiku użyłeś do washowania i po jakim czasie usunąłeś od położenia wash ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staryfajter1954 Posted February 6 Share Posted February 6 W dniu 5.02.2022 o 17:52, barszczo napisał: Ładnie. Będzie polerka przed śrebrem? Z pewnością pierwszą warstwę podkładu warto przeszlifować w miejscach gdzie widać niedoskonałości wymagające poprawek i ponownie uzupełnić starte braki. Przed nałożeniem metalizerów można nałożyć alcladwy preparat swego rodzaju lakier bezbarwny zwany Honey, który wyrównuje powierzchnię i dopiero wtedy malować metalizerami np Alclada czy innego producenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 7 Author Share Posted February 7 Tam gdzie są niedoskonałości, to wiadomo że poprawiam. Co do łosza to go jeszcze nie ma. Jest preszajding i na to cienkie warstwy farby. Na zdjęciu słabo widać. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtb Posted February 7 Share Posted February 7 Czy aby na dolnej powierzchni skrzydła powinny być białe? Jeszcze się z czymś takim nie zetknąłem w maszynach "bojowych" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 7 Author Share Posted February 7 3 godziny temu, abtb napisał: Czy aby na dolnej powierzchni skrzydła powinny być białe? Jeszcze się z czymś takim nie zetknąłem w maszynach "bojowych" To jest szary, a nie biały. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtb Posted February 7 Share Posted February 7 Z tego wniosek taki, że pora już żebym odwiedził optyka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 7 Author Share Posted February 7 41 minut temu, abtb napisał: Z tego wniosek taki, że pora już żebym odwiedził optyka Na górze biały H 1, a na dole jasny szary H 57 :). Nie martw się, nie jesteś sam, ja też już mam problemy ze wzrokiem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted February 7 Share Posted February 7 34 minuty temu, kowal76 napisał: Nie martw się, nie jesteś sam, ja też już mam problemy ze wzrokiem. No to ja też się podłączam . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staryfajter1954 Posted February 7 Share Posted February 7 18 godzin temu, kowal76 napisał: Tam gdzie są niedoskonałości, to wiadomo że poprawiam. Co do łosza to go jeszcze nie ma. Jest preszajding i na to cienkie warstwy farby. Na zdjęciu słabo widać. Aaaa to źle widziałem. Myślałem, że wash już nałożyłeś na skrzydła i stąd moje pytanie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal76 Posted February 8 Author Share Posted February 8 Koledzy macie jakiś pomysł na te grube kalki Hasegawy ?. Trochę się obawiam tych większych na obłościach itp. Czy ten niebieski płyn od Gunze Mr.Hobby MS-234 MARK SETTER NEO może być przydatny ? Ja używan tylko płynu super strong od Tamki. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.