Skocz do zawartości

em

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2 167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

309 Excellent

Ostatnie wizyty

1 966 wyświetleń profilu
  1. Nie , samolot to 917, pilot Waltos, autor zdjęć Szymański , lotnisko Mierzęcice i szachownica na kierunku ma białe pola. W prawym górnym rogu jest numer seryjny.
  2. I w B i w D mogly szkodzić, sprawa osobnicza czyli czynnik ludzki którego zdaje się nie chcesz wziąsc pod uwagę. Jeśli załogant w tym B miał bogate narzekania względem komfortu lotu przy włączonych nawigacyjnych, mogli koledzy z ziemi spróbować rozwiązać problem pilota. Nie przesadzam że tak było , dla mnie jedna z możliwych przesłanek przemieszczenia nawigacyjnych na skrzydłach. Tak współcześnie, problem generowany przez załogantów , to,, połozony baranek na siedzisku,, a powinien być wg niektórych stojący. Rozwiązanie problemu, panie sprzątające czochrają baranka do pionu. Wyczuwam że chcesz wiedzieć, ja również. Choć coraz mniej entuzjazmu posiadam, czyli łatwo się zniechęcam. Co do podmiany lewa, prawa. Nawet jak masz katalog części najlepiej spytać praktyków. Nie, nie mam praktyki na P-51.
  3. Opisuje jak takie problemy rozwiązuje się lotnictwie. Byłem przekonany iż posiadasz pełna wiedzę, jak było w tym konkretnym przypadku Od chmur. Odbicia świateł od chmur. Identycznie gdy jedziesz samochodem we mgle. Oczywiście że nie musisz rozumieć po co , lub dlaczego ,niektóre elementy płatowca zabudowane po jego lewej stronie , mogą być również zabudowane po jego prawej, jak też te z prawej strony mogą być użyte na jego lewej.
  4. Dlaczego zrobili, a nie sposób w jaki zrobili jest ta zagadka. Mogli zrobić, jak już pisałem na prośbę pilota.
  5. Rozumiesz, i pewnie posiadles wiedzę dlaczego tak zrobili. Że zmianami w samolotach tak jest, tysiące ,setki tysięcy godzin nalotu i dopiero ktoś kto chce i powiedzmy wie jak poprawić/zniwelować problem , nie rzadko mając nad sobą gościa który bierze na siebie tzw konsekwencje tych prac , wykonuje pracę ,które później we biurze konstrukcyjnym / fabryce są przekuwane na biuletyny , czy to opcjonalne czy też obowiązkowe. Choć są przypadki że znając problem producent postanawia przez cały okres eksploatacji swoich produktów/ samolotów/ nie robić z tym całkowicie nic. Odbicia od chmur , to też rozumiesz . Często w lotnictwie ,elementy płatowca zabudowane na lewej stronie tegoż, można zabudowywać na stronie prawej, a nawet działania odwrotne czyli elementy ze strony prawej można instalować na stronie lewej. Dużo zależy od pilotów i to tych którzy nie boją się artykułowac tego co ich irytuje podczas lotu na danym typie samolotu.
  6. Odbicia od chmur ,zamglenia mogły powodować gorsze warunki obserwacji załoganta lub załogantów lecących w formacji. Technologiczność , owiewka tłoczona z jednego arkusza blachy, czy też łaczona z dwóch połówek, pasująca na oba zakończenia skrzydeł. Czyli nie robimy dedykowanych ,lewa -prawa a mamy jeden item a światło, umiejscowione po środku owiewki.
  7. Prostym wyjaśnieniem dla świateł może być oślepianie załoganta, lub technologiczność produkcji.
  8. em

    J-28B, Special Hobby, 1//72

    Jak na drewniany samolot ,wygląda świetnie. Lubię twój sposób ,,kładzenia powłoki lakierniczej na płatowiec,,.
  9. To nie nity, a wkręty w podkładkach talerzowych. I w realu albo były malowane ,albo pokrywane lepiszczem zabezpieczającym i też malowane.
  10. Trzecie zdjęcie od @barszczo zawiera to czego poszukuje. Szukam zdjęcia/rysunku całości , z boku aby były widoczne proporcje, szerokość, dlugosc ewentualne klapki regulujące przepływ ITp itd
  11. em

    Polskie KAI FA-50

    Być może można to wszystko sklasyfikować jak w starej przypowieści o oficerze politycznym, który na końcu omówienia lotów, po pytaniu , czy ktoś ma coś jeszcze do dodania? zgłasza się, i przechodzi do ataku,, państwo powierza podchorążym drogie samoloty, a oni zrywają z nich strugi,,
  12. em

    Co lata/spada nad Ukrainą

    No pewnie, rozhustanego gościa co nie potrafi rozróżnić horyzontu radiolokacyjnego od martwej strefy zestawu ciągać po urzędach. Zdaje sobie sprawę że napisałeś na zlew.
  13. em

    Co lata/spada nad Ukrainą

    To co, gośc którzy pisze że bierzemy ruble od ruskich według ciebie może tak frywolnie pisać? To oskarżenie o współpracę, niczym nie poparte, ale wy możecie tak kasztanic, nie? Bo wam się wydaje że jesteście moralistami... Otóż nie moi drodzy banderowscy fanatycy, Oni i wam by te łby rezali, a tak ciągle mówią rezac. Po za tem to jest skorumpowane , upadłe do cna państewko. Nie chcesz czytać po prostu ignoruj inie czytaj inie rozdzieraj szat nad upadlinskim szambem.
  14. A co zrobisz z rublami za te wpisy? Pytam dla kolegi....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.